Rahkaa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja otsio
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
44
Kuinka rahkaa tehdään? Meinaan että jos itse tekis rahkat niin säästys pitkä penni. Ei vaan, mites porukka nauttii rahkat?

Itse söin lautasellisen joka täytty tuoreista siivutetuista mansikoista, banaanista, hyla maidosta ja tietenkin rahkaa purkki.

Nää on näitä mässy viestejä, mutta juhannusta tasapuolisesti kaikille suomikesäjussispedeille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä söin tossa aikaisemmin purkista suoraan sen rahkan. Kaikkeen tottuu :) Joskus kyllä heitän sekaan ananaspurkin tai jotain pakastemarjoja.

Mä syön parhaillani mansikkakeiton kanssa.
:thumbs:

Jos haluaa vähän vaihtelua, voi rahkasta tehdä ihan pirtelöäkin. Jos ei halua hiilareita sekaan, niin tekee veteen + vaikka marjoja. Joskus ennen salia otan tai kun haluan hiilareita vähän mukaan teen rahkapirtelön maitoon ja banaaniin.

Rahkaa menee niin paljon että mausteet vaihtuu kausittain,nyt kyllästyin banaaniin ja sotken rahkan lautasella pakastevadelmiin ja vadelmamehukeittoon.On todella hyvää eikä liian makeaa.

Originally posted by Mäntti
Millaset ravintoarvot rahkassa mahtaa olla?

100g: energiaa 64kcal,
proteiinia 11g,
hiilihydraattia 4,2 g,
rasvaa 0,4g,
ja purkissa on 250g.

Originally posted by Mäntti
Millaset ravintoarvot rahkassa mahtaa olla?

kiesus sentää! Siinähän se lukee purkin kyljessä.

Rahkapurkki+1dl maitoa.
Siinä miten itse syön rahkani. Ei riitä mielenkiinto taiteilla ton enempää.

rahkaa,raejuustoa,jogurttia,orange-mehua! Aina se sama! Paljoko muuten porukka vetää rahkaa päivässä? Itellä menee 500g.

Originally posted by Kipi I
... Paljoko muuten porukka vetää rahkaa päivässä? ...

250g rahkaa menee päivässä juu.

sit siihen vielä 1,5L maitoa päivä.
Luulis riittävän toi maito puoli yhdeksi päiväksi :kippis1:

No kyllähän toi rahka menee raakana, tai sitten marjojen / hedelmien tai mehukeiton kanssa. Riippuu kyllä päivästä, mut jos vituttaa ja ei pysty tehä ruokaa, niin saattaahan sit tot rahkaa mennä kilokin... On muutes tosta lähikaupasta usein Ehrmanit loppu ja sekös se alkaaki vituttaa :curs: Valion rahkaa on, mut paskallehan se maistuu, vaikka nyt kotimaista onkin...

Originally posted by HooEee
kiesus sentää! Siinähän se lukee purkin kyljessä.

Jos mulla sellanen purkki köllöttäis tuolla jääkaapissa olisin varmasti kattonutki sen siitä, muuta kun ei ole..
Vois varmaa tota rahkaa alkaa syömään, vaikuttaa ihan hyvältä aineelta.. :)

Rahkaa menee ehkä n. 5 purkkia/per viikko. Syön sitä yhdessä sokerittoman mansikka mehukeiton kanssa.

Maitoa menee jopa 2,5 litraa päivässä, ehkä joskus jopa enemmän. :) Mun ruokavaliooni eivät kuulu juustot eikä myöskään jugurtit. :D

Originally posted by Kipi I
Paljoko muuten porukka vetää rahkaa päivässä? Itellä menee 500g.

2-3 kpl 500 g purkkia/päivä tällä hetkellä. Vaihdoin mielenkiinnosta proteiinijuoman rahkaan(treenin jälkeen toki Fast Whey3:sta). Lisukkeiksi rahkaan(500 g) sitten n. 60 g Fun Light vadelmaa ja 50 g rypsiöljyä (mittailen vaa'alla, joten siksi tuo Fun Lightkin grammoina).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom