Rahka & Raejuusto

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Maito nostaa insua enemmän kuin glykeeminen indexi antaisi olettaa.
"studies were conducted to examine what component (the lactose, the protein, etc) of milk actually leads to this large insulin release. It appears that it's not the lactose content that leads to the insulin response since both normal skim milk and low-lactose skim milk lead to the same high insulin levels (Z Ernahrungswiss 1987
Mar; 26(1): 52-5.). From this work, it appears that the interaction between either the protein components of milk and perhaps some other unknown components of milk may be responsible for the insulin release."

<a href="http://www.johnberardi.com/articles/qa/gof/gof_apr2001_pr.htm" target="_blank">Lähde</a>

edit: Histamiini-hevonen! Eikös joltain ylen kanavalta tullut joskus ton nimisen hevosen seikkailuja. Muistaakseni heppa eksyi jollekin saarelle ja se oli pelottavaa :david:

Mä teen aina niin et vatkaan 2dl vispikermaa ja sit laitan 2-2,5kg rahkaa,makeutus ainetta ja yleensä ananasta ja sekottelen tehosekottimella.On todella hyvää ja ei tost paista kyl maitorahkan imelä maku yhtään läpi.Okei kaloreita tulee mut kyl mä tota dieetilläki oon vetäny paljonki ja hyvin o paino pudonnu.

Maitorahka pelkiltään on mun mielestä iha järkyttävää kuraa mut raejuusto menee kyl ruuan seassa.riisi-kana-papu combokaa ei oo niin kuivaa ku heittää raejuustoa sekaan on kyl todella hyvää

ite vedän useasti viikossa pitkän koulupäivän takia koulussa välipalana maitorahkapurkin ja iha hyvin menee ilman mitään ''lisämausteita'' sellaisenaan. eihän se hyvää ole mutta kyllä sitä syö paremman puutteessa :D

En tieda onko tasta ollut juttua, mutta Rainbowilta on tullut uusi super-rahka! Maku on sopivan kermainen ja menee alas todella helposti ja jos lisaa vahan hilloa, niin maku lahentelee taydellisyytta. Ravintoarvotkin on kohdillaan: P 9 g, h 3,8 g, r 10 g. Hintakin on vain 0,69 e 250g. Paras rahka ikina!

Eikös tuo ole se kermarahka? Jos samasta tuotteesta puhutaan, on kyllä helvetin hyvää. Ei kyllä montaa purkkia kehtaa päivässä syödä, tulee vähän liikaa rasvaa. :rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom