Rahka ja vähän lisukkeita?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
50
satun olemaan "pikkuisen" perso makealle ja sen näkee...

nyt olen ajatellut että käviskös tällanen välipala makeannälkään...

rahkaa
mansikoita
canderel-makeutusainetta

uskaltaiskos tollasta syödä ilman että perä entisestään leviää?

mitä siihen vois laittaa ettei se olis niin "jankkia". rasvatonta maitoa? rasvatonta jogurttia?

onko muita hyviä vinkkejä siihen hätään kun on IHAN PAKKO saada jotain herkkua?

Laita söörtsiin hakusanaksi rahka, niin löytyy aika paljon thredejä aiheesta;)

mxm sanoi:
Laita söörtsiin hakusanaksi rahka, niin löytyy aika paljon thredejä aiheesta;)

en mä halua upota siihen suohon. kysyin yksinkertaiseen asiaan yksinkertaista vastausta. eikä aloittelijat osiossa pitänyt vastata "käytä söörtsiä".

enhän mä edes tiedä mikä on search :nolo:

Pattismurffiina sanoi:
enhän mä edes tiedä mikä on search :nolo:

No joo, sori että kiusasin:D
Search eli Haku on tuossa yläpalkissa Uudet viestit -nappulan vieressä. Sinne kun kirjoitat hakusanan, niin tulee liuta threadeja, suo on tosiaan aikamoinen.
Ananasta ja kanelia kovasti suosittelen, niillä se perä tuskin hirveesti kasvaa, tai noh enhän mä tiedä mitä tyttöjen perät tykkää ananasmurskasta...

No siis voihan siihen rahkan sekaan iskeä mitä vain hyvää, kohan ei dieetillä olla.
Erilaiset marjat ovat vissiin suosituimpia, kohan eivät olisi aivan sokeriliemessä. Kannattaa kokeilla myös erilaisia mehukeittoja, (sokeripommi) jugurtteja ja funlightia (sitä tuppaa kaikki täällä kehumaan), niin eiköhän se siitä. :)

Pattismurffiina sanoi:
...
rahkaa
mansikoita
canderel-makeutusainetta

uskaltaiskos tollasta syödä ilman että perä entisestään leviää?

mitä siihen vois laittaa ettei se olis niin "jankkia". rasvatonta maitoa? rasvatonta jogurttia?

onko muita hyviä vinkkejä siihen hätään kun on IHAN PAKKO saada jotain herkkua?
Itse laitan mehukeittoa tai maitoa sekaan niin ei oo niin jankkia se rahkamälli. Tuosta rahka+mansikka+makeutusaine sekoituksesta en osaa sanoa "leveekö perä", mutta onhan tuo nyt hyvä vaihtoehto kuitenkin esim. karkeille. Tuskin tuo kuitenkaan älyttömiä lihottaa jos tota nyt ei hirveitä määriä vetele. En kuitenkaan tiedä tuon makeutusaineen ravintoarvoja ollenkaan joten joku viisaampi voi varmaan kertoa oman näkemyksensä.

Mulle riittää makeannälkään esim. proteiinijauhoa+maitoa+raaka kananmuna sekasin kuppiin ja ääntä kohti, ja saahan siitä rahkastakin tehtyä hyvää kun käyttää vähän mielikuvitusta :thumbs:

milbonaa ja sitruuna-appelsiini fun lightia... :kuola:

Pattismurffiina sanoi:
nyt oon kyllä ihan pihalla...

miten te oikein käytätte tota fun lightia? sekoitettuna noihin puruihin? vai täh? :nolo:

Mitä ihmeellistä tossa on? Otetaan rahkaa ja fun lightia ja sotketaan ne keskenään! Ja mitä puruja?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
nigster sanoi:
Mitä ihmeellistä tossa on? Otetaan rahkaa ja fun lightia ja sotketaan ne keskenään! Ja mitä puruja?

juurikin näin...ite oon miksannu desin fun lightia ja 250g rahkaa...

miksikös samasta aiheesta on vieläkin kaksi threadia...modet herätys

Alec sanoi:
juurikin näin...ite oon miksannu desin fun lightia ja 250g rahkaa...

Aika rankan makuista jos vetää DESIN fun lightiä per 250g rahkaa. Tai makunsa kullakin.

Palkinto sanoi:
Aika rankan makuista jos vetää DESIN fun lightiä per 250g rahkaa. Tai makunsa kullakin.
Ei vissiin käynyt mielessä että se desi voi olla jo jatkettua!?

juurikin näin...

Vaniljalla maustettu on myös hyvää ja kaakao. Hieman jotain kasvirasvaa vielä sekaan, niin maistuu melkein suklaamousselta. :) Ilman rasvaakin on ihan hyvää. Ja makeutusjauhoista toi canderel on kyllä paras. Ainakin parempi kuin Hermesetas-jauho.

Laitoin tehosekoittimeen 250g Lidlin Milbona rahkaa, Lidlin 200g:n mausterahkan, desin kaurahiutaleita ja ehkä desin maitoa. Sen jälkeen vetäsin naamaan ja kyllä oli hyvää kun proteiiniakin taisi tulla yli 40grammaa. Dietillä on tommoista varmaan söisi :david:

T: Ezkm

Ezkm sanoi:
Dietillä on tommoista varmaan söisi
Tarkotatko että et söisi. Tossa lauseessa ei oikeen muuten ole järkee

Asiaan että rytkyy! just sekotin mössöksi:
250 valion rahkaa
pari paloteltua tuoretta persikkaa
puolikkaan limen mehut
1 rkl rypsiöljyä
Maku oli ihan ok.

Latest posts

Suositut