Raha Ratkaisee!

uga sanoi:
Haluan muistuttaa että tässäkin maassa on hyvin suuri joukko hulluja ämmiä jotka suostuvat (puoli)alkoholisoituneiden miestensä pahoinpideltäväksi säännöllisesti, eivätkä sittenkään jätä ukkoaan. Eivätkä nämä miehet ole pääsääntöisesti erityisen rikkaita. Eli kyllä ainakin osaa naisista kiinnostaa jokin muukin kuin raha. Olen tosin hieman sillä kannalla että mikäli nämä ukot eivät hakkaisi naisiaan, naiset jättäisivät miehen kun se mies oli niin vässykkä: ei fyrkkaa, juoppo, ei voimaa, ei mitään.

Eiköhän tossa ole kyse naisen heikkoudesta ja siitä että on hakattu luulot pois. Tuskin tollasessa suhteessa esiintyy kovinkaan terveitä tunteita enää?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
uga sanoi:
Haluan muistuttaa että tässäkin maassa on hyvin suuri joukko hulluja ämmiä jotka suostuvat (puoli)alkoholisoituneiden miestensä pahoinpideltäväksi säännöllisesti, eivätkä sittenkään jätä ukkoaan. Eivätkä nämä miehet ole pääsääntöisesti erityisen rikkaita. Eli kyllä ainakin osaa naisista kiinnostaa jokin muukin kuin raha. Olen tosin hieman sillä kannalla että mikäli nämä ukot eivät hakkaisi naisiaan, naiset jättäisivät miehen kun se mies oli niin vässykkä: ei fyrkkaa, juoppo, ei voimaa, ei mitään.

Nämä miehet ovat jännittäviä :whip:

uga sanoi:

Tässä on vissiin taustalla jonkinlainen kieroutunut psykologia: useasti alkoholistiperheiden lapset (tytöt) useasti hankkiutuvat parisuhteseen jossa mies käyttäytyy kuten isä aikoinaan.

Muita syitä lienevät sitten se että renttu on jännittävä, elämässä on sisältöä kun sitä yrittää "parantaa" ja tuntee siinä sivussa itsensä tarpeelliseksi (ja ehkä vähän paremmaksikin).

Ai hä??? Siis että alkoholistin lapsi vielä hankkisi itselleen alkoholistin miehen!?!?!?!
Et voi olla tosissasi? Siis luulisi että jos isä juo,niin viimeiseksi itselleen ottaisi sellaisen miehen,kun tietää mitä se viina tuo tullessaan....hulluja sanon minä jos asia todella joidenkin kohalla on noin..

Nitsku sanoi:
Tässä on vissiin taustalla jonkinlainen kieroutunut psykologia: useasti alkoholistiperheiden lapset (tytöt) useasti hankkiutuvat parisuhteseen jossa mies käyttäytyy kuten isä aikoinaan.

Ikävä kyllä olen nähnyt juuri tollasta tapahtuvan. Ja jossain tutkimuksessa kai olikin että tytöt etsivät miehistä oman isänsä piirteitä. Kai se on sen turvan hakemista?

Omilta vanhemmilta saadut mallit vaikuttaa aina käsitykseen parisuhteesta ja vastakkaisesta sukupuolesta, myös tiedostamattomasti, joten "uhrikäyttäytyminenkin" voi periytyä.

Ihmisellä on onneksi mahdollisuus kelata asioita ja tehdä valintoja.

Totta kai se raha meinaa, kyllä mä itsekkin mielummin otan omillaan toimeentulevan naisen kun perse aukisen daamin.
En tiedä teistä muista.

Kiuaskivi sanoi:
Eli johtopäätöksenä näin karkeasti sanottuna nainen haluaa turvallisuutta jota rahalla pystyy ostamaan ja mies terveän naaraan joka pystyy jatkamaan sukua.

Ja sitten avioero alle 5 vuodessa, omakotitalo ja kesämökki pakkohuutokauppaan, kakarat naiselle ja mies maksaa elatusmaksuja seuraavat 18 vuotta. Olen kuullut näitä tarinoita vähän liian monta. Johtopäätös: kannattaa olla sinkku ja jos ei saa tarpeeksi piparia niin terveet kädethän ajaa saman asian.

:kippis1:

protsku sanoi:
Ja sitten avioero alle 5 vuodessa, omakotitalo ja kesämökki pakkohuutokauppaan, kakarat naiselle ja mies maksaa elatusmaksuja seuraavat 18 vuotta. Olen kuullut näitä tarinoita vähän liian monta. Johtopäätös: kannattaa olla sinkku ja jos ei saa tarpeeksi piparia niin terveet kädethän ajaa saman asian.

Meinaat että sinkkuna bylsiessä on jotenkin paremmin turvassa elatusmaksuilta ja kakarat omivilta naisilta?

Helppo ratkaisu suureen osaan em. ongelmista: vasektomia. Pistää ensin vaikka muutaman ämpärillisen sammakonpoikia pakkaseen, jos sattuisi tulemaan katumapäälle. Henk.koht. olen vakavasti useamman vuoden tuota jo harkinnut, kun ei tunnu tuo perheen perustaminen mitenkään erityisen kiinnostavalta idealta.

Ratkaisu loppuihin mainituista ongelmista: avioehto.

Mutta entä sitten jos naisella on niin vitusti rahaa ettei enää edes halua lisää? Eikö se sitten halua enään miestäkään? :eek: :hyper:

Ei.

Hitto, täytyy muuten varmaan lopettaa toi Lottoaminen... koska KUN päävoitto napsahtaa kohdalle, niin sehän tietäis miehelle kenkää samantien. :lol2:

"Mä voitin lotosta pääpotin!!1 Alas pakkaamaan vaimoseni"
"Talvi vai ranta vehkeet?"
"Aivan sama mulle, kunhan lähdet ja nopeaan"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom