Rachel Kauppila "linnaan"!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis nyt oon vähän epätietoinen näinkin tärkeästä asiasta, eli että eikös isän pitänyt olla tämä maa-jussi mies, vai onko hän nyt sitten muuttanut amerikkaan? Oon kyllä nyt ihan yössä, vaikka radio rockin aamulähetys on kyllä antanut infoa tilanteesta aika hyvin....

Mies ja perhe kärsivät...

Perhe ei varmaan ole aiemmin kärsinyt huoraavien siskosten takia?

Siis nyt oon vähän epätietoinen näinkin tärkeästä asiasta, eli että eikös isän pitänyt olla tämä maa-jussi mies, vai onko hän nyt sitten muuttanut amerikkaan? Oon kyllä nyt ihan yössä, vaikka radio rockin aamulähetys on kyllä antanut infoa tilanteesta aika hyvin....
Piti, piti. Siinä yhdistyi tosin jotain aivan muuta kuin genitaalialueet: kaksi julkisuudenkipeää reppanaa, molemmat halusivat lööppeihin, siinä se.

Ei voi sanoilla kuvailla sitä kuinka onnellinen olen jos tuo horo.. eiku kohu-johannan juttu on oikeesti bäkfireny ja pahasti.. :D

Nyt se näyttäisi olevan joku näistä jenkkiräppäreistä, jonka kanssa Rachel on kertonut aikaa viettäneestä. Muun muassa Akon ja Sean Kingston kuuluvat mukamas "lähipiiriinsä".

Miten se nyt joku niistä voi olla kun eihän siis racheli omien sanojensa mukaan ollut tarjonnut piparia???

Niin. Menee Reitselillä vähän tarinat ristiin.

Tässä hyvin näkee miten lähipiiriä nuo oikeat kuuluisuudet on. Radio rockilla oli muistaakseni eilen puhetta playboy partystä jonkun ruotsalaisen playboy kuvaajan kanssa. Tuo uivelohan oli väittäny että se on tuon kuvaajan hyvä ystävä mutta ei muistaakseni ollu kuvaaja ihan samaa mieltä. Itse kyllä veikkaan että ei todellakaan tule pääsemään ikinä mihinkään playboy lehteen tuo uivelo. Tajuaakohan se edes ite miten huonon näkönen on?

Miten se nyt joku niistä voi olla kun eihän siis racheli omien sanojensa mukaan ollut tarjonnut piparia???

Neitseellinen sikiäminen. :)

Tai sitten jaossa on ollut ja näköjään ehkäisykin tuntematon käsite... Venäläistä rulettia jonkun jenkkiräppärin kanssa tuollainen.

Joku taisi mainitakkin aikaisemmin että varmasti kohta tekee abortin :) Ei noihin juttuihin enää usko kukaan. Ei taida itsekkään uskoa :D

Eiku ei se jakanu piparia niille.

toinen kaksosista oli Ja rulen, toinen 50 sentin. luulisin.
Joo ja jälkikasvullakin oli beeffiä toistensa kanssa joten ne kuristivat toisensa napanuoriin. Se siitä abortista.

Kersat olis ollu sen maajussin, joten ei ihmekään et abortoi! :D

Ei saatanan saatana, siis oli toi raskausjuttu/abortti totta eli ei niin ei juma mikä muija-:david::david:

Oma arvaus on että koko raskaus oli feikki, koska kukaan ei lähtisi kyllä oikeita aborttihommia julkistelemaan keltaisen lehdistön palstoilla. Tai mistäs sitä tietää, meitä on moneen junaan :wtf:

Ei millään pahalla (mutta ei hyvälläkään) tässä Rachel meni lujaa Hymyn halpaan ansaan :dance:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom