Rachel Kauppila "linnaan"!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen niinkuin niin satavarma, ettei Rachel ole raskaana, vaan seuraava juttu on sitten keskenmeno tai jotain älytöntä, josta sitten jauhetaan taas.

Mä sit taas oon ihan varma, et soon paksuna sille maajuntille ja yrittää nyt vedättää, et isukki on Ja Rule :D

Vielä pieni kommentti tuohon Rachelin haastatteluun H&L korporaatiossa.
En tiedä onko Rachelilla kiero huumorintaju kun hän väitti näiden rapstarojen kiinnittäneen huomionsa häneen sen vuoksi että hän erottuu muiden suomalaisten joukosta. Erottuu sen vuoksi joukosta koska on lihaksikas. :lol2:

Tämä kuuluu samaan sarjaa kommenttien kanssa kun eräs tuttavapiiriini kuuluva isotissinen :wtf: nainen pukeutuu varsin avonaiseen paitaa/toppiin tai mikä pukine lienekään ja sanoo sen jälkeen että miehet tykkäävät hänen seurastaan koska hän on huumorintajuinen.

Mää luulen että pitäis laittaa kaikki suomen turhat julkkikset jonnekkin autiolle saarelle tyyliin selviytyjät ja vain voittaja takas. Loppuis seiskaltakin jutut sen jälkeen.

Komppaan Mikeä tässä kauppila asiassa. Ja Melly, ei Ja Rulella ole niin kovia aineita että se vois tollaista muijaa lykkästä kun parempiakin on tarjolla :dance:

Ei varmasti ole raskaana, kunhan höpisee. Seuraavaksi todennäköisesti väitetään, että isä on JaRule tms. Sen jälkeen toki keskenmeno.

puhuiko se tosta raskaudesta joulun aikoihin? Luulis raskauden alkavan näkyä, kun ei mistään jokinorsusta ole kysymys.

puhuiko se tosta raskaudesta joulun aikoihin? Luulis raskauden alkavan näkyä, kun ei mistään jokinorsusta ole kysymys.
Ei ainakaan muistaakseni. Rockillakin ihmettelivät kun eivät mitään huomanneet silloin kun Rachel siellä vieraili.

Muistaakseni jossain vapaaottelukarkeloissa oli tuon Dolls-ryhmän esitys. Se oli niin järkyttävää paskaa, että myötähäpeä oli jopa meikäläisellä suunnaton. Akka otti sitten itseensä kun sille naurettiin. :hyper:

Pitää paikkaansa. Taisi olla Fight Festivalit kyseessä. Mä osaisin kusettamatta jorata itsekin paremmin ja mä en joraa ikinä! Ne käytännössä seiso rivissä keskellä kehää ja heilutteli käsiään!
Katsomot vaan raikas että "Eiii! Pois sieltä!" ainaku ne tuli kehään. :D

Johannaa oli vastassa tiedotusvälineiden lisäksi hänen ystävänsä Rachel Kauppila. Paluu kotona Helsingissä odottavan avopuolison kainaloon ei siis ollut ensimmäisenä Tukiaisen mielessä. Hän ja fitness-urheilija Kauppila suuntasivat lentoasemalta kohti Helsingin yöelämää
Seuraavassa Seiskassa on kuva Kauppilasta drinkki kädessä, takuuvarmasti. Omgwtf ja lol, raskaana ja juo?

Också ja off topic, onko Ile jumaliste sokea? ´

http://www.iltalehti.fi/viihde/200803127376256_vi.shtml, kuva osoitteessa http://static.iltalehti.fi/etusivu/kansijohannavapaaMP_410_et.gif

Ei ole kukaan kertonut Johkulle, että ennen julkkishuoraamista pyyhitään huulipunat hampaista?

- Tulevien lasten isä tietää raskaudestani, hän jatkoi.

Kauppila kertoi myös aikovansa matkustaa USA:han kolmeksi kuukaudeksi tavatakseen tulevien lastensa isän.

- Lasteni isä asuu Amerikassa. Sen vuoksi matkustan sinne. Minulla on aina ollut periaatteena, että lapsella täytyy olla molemmat vanhemmat. Riippuu täysin toisesta osapuolesta mitä teen jatkossa.

Lähde: Iltalehti

Mä niin kuvittelin että toinen olis Timpan ja toinen jonkun n**keriräppärin :jahas:

Luulis raskauden alkavan näkyä, kun ei mistään jokinorsusta ole kysymys.

Nyt se kai sitten näkyy jo.

rachelkaks1103PP_vi.jpg

No kato nyt kun feikkaa olevansa raskaana, ei tarvitse enää vetää sitä treenitauosta tullutta mahaansa sisään :)

Siis ämmä niiiiin ei ole raskaana. Timpalle ei varmana ole antanut ilman kumia, ja räppimiehet ovat varmaan laittaneet kakkoseen ja joka tapauksessa kumin kanssa. Kuka nyt tuon kanssa lapsia haluaisi?

Edit: Jos on raskaana, on kyseessä varmana joku roudari. Jos isukki oikeasti olisi Rule tms. niin se olisi sanottu jo.

- Tulevien lasten isä tietää raskaudestani, hän jatkoi.

Kauppila kertoi myös aikovansa matkustaa USA:han kolmeksi kuukaudeksi tavatakseen tulevien lastensa isän.

- Lasteni isä asuu Amerikassa. Sen vuoksi matkustan sinne. Minulla on aina ollut periaatteena, että lapsella täytyy olla molemmat vanhemmat. Riippuu täysin toisesta osapuolesta mitä teen jatkossa.

Lähde: Iltalehti

Mä niin kuvittelin että toinen olis Timpan ja toinen jonkun n**keriräppärin :jahas:

Siellä on Ja Rulekin ihmeissään sitten kun Raakeli poksahtaa ja haarovälistä ilmestyy 2kpl vitivalkoisia pieniä maajussi-timoja!:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom