Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen niinkuin niin satavarma, ettei Rachel ole raskaana, vaan seuraava juttu on sitten keskenmeno tai jotain älytöntä, josta sitten jauhetaan taas.
Ja Melly, ei Ja Rulella ole niin kovia aineita että se vois tollaista muijaa lykkästä kun parempiakin on tarjolla :dance:
vedättää, korostan, vedättää ;)
Ei ainakaan muistaakseni. Rockillakin ihmettelivät kun eivät mitään huomanneet silloin kun Rachel siellä vieraili.puhuiko se tosta raskaudesta joulun aikoihin? Luulis raskauden alkavan näkyä, kun ei mistään jokinorsusta ole kysymys.
Muistaakseni jossain vapaaottelukarkeloissa oli tuon Dolls-ryhmän esitys. Se oli niin järkyttävää paskaa, että myötähäpeä oli jopa meikäläisellä suunnaton. Akka otti sitten itseensä kun sille naurettiin.
Seuraavassa Seiskassa on kuva Kauppilasta drinkki kädessä, takuuvarmasti. Omgwtf ja lol, raskaana ja juo?Johannaa oli vastassa tiedotusvälineiden lisäksi hänen ystävänsä Rachel Kauppila. Paluu kotona Helsingissä odottavan avopuolison kainaloon ei siis ollut ensimmäisenä Tukiaisen mielessä. Hän ja fitness-urheilija Kauppila suuntasivat lentoasemalta kohti Helsingin yöelämää
Luulis raskauden alkavan näkyä, kun ei mistään jokinorsusta ole kysymys.
- Tulevien lasten isä tietää raskaudestani, hän jatkoi.
Kauppila kertoi myös aikovansa matkustaa USA:han kolmeksi kuukaudeksi tavatakseen tulevien lastensa isän.
- Lasteni isä asuu Amerikassa. Sen vuoksi matkustan sinne. Minulla on aina ollut periaatteena, että lapsella täytyy olla molemmat vanhemmat. Riippuu täysin toisesta osapuolesta mitä teen jatkossa.
Lähde: Iltalehti
Mä niin kuvittelin että toinen olis Timpan ja toinen jonkun n**keriräppärin :jahas: