Raaka pystypunnerrus istuen, maksimi?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Paljonko olette punnertaneet ykkösiä pystypunnerruksessa istuen VAPAALLA tangolla?
Seisten tuloksia ei hyväksytä, koska siinä voi huomaamattaankin notkaista hieman jaloilla vauhtia.

Laittakaapas mörssärit tuloksia kehiin! :hyper:

Omassa nyt ei paljon kehumista ole. 90KG.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tarkoitat siis ILMAN SELKÄNOJAA tehtyä. Oma n.90kg. Huomautuksena muuten, että pystypunnerrus ILMAN jalkavippiä seisaaltaan on raskaampaa kuin istualtaan.

Itse olen kyllä eri mieltä. Mikäli molemmat punnerrukset aloitetaan rinnalta, niin minusta istueen suoritettu on raskaampi. Seisaaltaan punnertaessa voi käyttää vartaloa paremmin. Niin ja oma tulos on vaivaiset 70 kg.

Itse olen kyllä eri mieltä. Mikäli molemmat punnerrukset aloitetaan rinnalta, niin minusta istueen suoritettu on raskaampi. Seisaaltaan punnertaessa voi käyttää vartaloa paremmin. Niin ja oma tulos on vaivaiset 70 kg.

Muista nyt kuitenkin sitten, että military press on eri asia kuin push press. (Suomentakaa jos ei kelpaa lontooksi) :offtopic:

Olen kyllä tietoinen vauhtipunnerruksen ja pystypunnerruksen eroista. Tarkoitin tuolla vartalon käytöllä vähän samaa mitä painonnostajat käyttivät ennen vuotta 1973.

Istuessa selkää on helpompi kääntää takakenoon ja lisäksi seisaalta tehtäessä tasapainon pitäminen vie myös tehoja.

Zone-sarja -42%
Istualtaan suoritettu punnerrus on kyllä kevyempi, saa kaaren selälle todella hyvin ja kevenee punnerrus paljon. Seisten tehtäessä ei saa niin suurta takakenoa.

En avannut keskustelua tällaiseen istuen seisten väittelyyn, enkä tekniikkajuttujen takia..

VAAN paljonko olette pystypunnertaneet istuen, ilman selkänojaa, vapaalla tangolla.
Jos ei monikaan ole ykköstä kokeillut?..niin mikä on sitten paras sarja?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom