Tämän saman henkilön videot, jotka eivät liity treeniin, vaan juuri noihin henkimaailman juttuihin, ovat aika mielenkiintoisia. Katsoin muutaman, ja vähän sellainen epätodellinen fiilis jäi. Mies itse selvästi uskoo siihen, mitä sanoo, ja tällä on aina suuri vaikutus. Netti kun on täynnä kaikenmaailman kusettajia ja käärmeenöljykauppiaita, joista näkee ekan 3 sekunnin aikana, että eivät edes itse pysty ottamaan sanomaansa puoliksi tosissaan. Sitten kun törmää tällaiseen " open your 3rd eye and talk with spirits "-läppään, niin eka reaktio on wtf, mutta sitten huomaat, että kaveri on ihan tosissaan, niin mielenkiinto herää.
Toisaalta myös oma edesmennyt veli, jolla oli skitsofrenia, heitti samantyylistä legendaa, ja oli myös erittäin vakuuttava. Luultavasti juuri siksi, että itse uskoi omiin juttuihinsa. En nyt siis sano, että olisi kyse skitsoilusta tämän henkilön kohadalla, päinvastoin, erittäin rationaaliselta ja loogiselta kaverilta vaikuttaa, ainoastaan, että brodi tuli heti mieleen noista jutuista. Tietty veli oli myös erittäin älykäs, mikä ehkä osaltaan altistaa siihen, että ihminen hukkuu oman mielesä sisään, eikä löydä enää ulos.
Mutta videoilla sanoma näyttää liittyvän oikeastaan päinvastaiseen todellisuuteen, kuin mitä mielisairauksissa tapahtuu. Eli äärimmäisen vetäytymisen ja kaventumisen sijaan, mitä tapahtuu, kun henkilö on todella syvällä omassa kuopassaan, niin tässä näyttäisi olevan kyse avautumisesta elämän mahdollisuuksille. Jos tämän saa aikaan spiritismillä ja tietoisuuden laajentamisella, niin hyvä. Eipä ole itselle tullut vielä vastaan keinoa, mikä ratkaisisi elmän ongelmat, ja jos joku on sellaisen ( ja vielä toimivan ) löytänyt, niin respect.