Räkkivetoja?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen silloin tällöin tehnyt pukkivetoja (painot n. 9cm tai 18cm boxeilla), joilla saa tuntumaa hieman isompiin kuormiin. En ole hirmuisen suuri räkkivetojen kannattaja, sillä siinä tanko kärsii helposti, etenkin jos sitä ei lasketa nätisti (tankoja on mennyt mutkalle tämän vuoksi saleilla), joten omasta mielestäni pukkiveto on siinä mielessä parempi ja myöskin lajinomaisempi. Pukit on helppo väsätä esim. höylätystä lankusta tai laittamalla paksumpia kumimatton paloja yhteen.

Osittaisessa vedossa ei saisi lähteä ahnehtimaan painoissa, vaan tekniikaltaan veto tulisi olla sen kaltainen kuin vedon tuossa vaiheessa normaalisti. Tämä on hyvä työkalu esim. tekniikan opetteluun tai hiomiseen, mikäli vaihtaa vetotyyliä, mutta ei pääse vielä lattialta liikkeelle hyvällä tekniikalla.

Usein osittaista vetoa kuulee käytettävän, jos vedon loppuosa on hankala. Omasta mielestäni vedon loppuosa ei kuitenkaan suurimmassa osassa tapauksia ole ongelma sinällään, vaan ongelma on usein huono tekniikka irrotusvaiheessa tai tanko vaeltaa kauas jaloista tai veto lähtee liian hitaasti lattialta eikä kiihdy ylösmentäessä. Näissä tapauksissa suosisin osittaisen vedon sijaan korokevetoa, jossa nostaja seisoo n. 4 - 9cm korokkeella, jolloin päästään pureutumaan em. ongelmiin ja tätä kautta loppuojennuksen ongelmatkin korjautuvat.

Tuossa videon vedossa on kyllä iso loukkaantumisriski, sillä vetoa tehdään hieman kyseenalaisella tekniikalla (polvet tangon alle ja kammetaan tuosta ylös) ja liikerata on todella pieni, jolloin siitä ei saada varsinaiseen vetoon juurikaan siirto/hyötyvaikutuksia.

Nyt kun sormilukkoa opetellut niin korkeeta räkkivetoa tehnyt tuon treeninä ja gripin reservin testailuun. Muutoin kyllä täysin boxien kannalla, pitäis oikeastaan tehdä korkeet boxit gripille vielä kun kotisalilla tuota tehnyt ja oma tanko tuossa vääntyy jos vääntyy.
2"(5cm) ja 4"(10cm) boxit painoille ja 2" nostajalle deficit vetoon käytössä kapeessa ja sumossa, kiertää ohjelmaan aina tarpeen mukaan. Vaikka painot boxilta vedettäessä korkeemmat, jotenkin tuntuu helpommin palautuvan noista.

reilun 25v valmennuskokemuksen pohjalta voin suht hyvällä otannalla sanoa, että parhaat apuliikkeet vedon heikkojen kohtien poistamiseen löytyy erilaisista pukkivedoista. suurimmalla osalla veto stoppaa polven alle lähti se maasta kuinka räjähtävästi tahansa. lähtönopeudella toki on merkitystä.

pukkivetoja ei kuitenkaan käytännössä lainkaan tuu teetettyä polven päältä, vaan pääasiassa 5-10cm polven alta. joko normaalisti tai stoppaillen ja leijutellen irti pukista.

grippitreeneihin pitää suositella enemmän roikkumisia ku roikotteluja ihan rangan hyvinvoinnin kannalta. ellei ny sitte oo kyse tietyistä grippilajeista, kuten yhden käden maastaveto jne.

Joo, tua vireon kaveri ei oo voimanostaja vaan luomu-kasvisravinnolla elävä shamaani joka on harrastanu 20 vuatta kehonrakennusta ja uskoo nuahin osatoistoohin ja kovahan intesiteettihin eli täysin päinvastaasihin juttuuhin ku itte tykkään reenata usein ja juara palijo punaasta maitua. Kyllä ittekki joskus kovaa reenaan ja tua shamaaniki joskus pumppia ettii.

Varmasti mavereeniis se 45 sentin tankokorkeus on aika maksimi toki heikkoushan sen ratkaasoo mitä kannattaa teherä ittellä ainaki se irrootus on aiva paska ja perse ampuu heti ylähä siinähän se sitte oliki :D

Oli ny miten oli ja mun uskonto ei remmiä salli mutta kyllähän tua 770kiloa on älytöön romu vaikka remmiillä ja reisikannatuksella sen irroottaa. Oon lisäksi nähäny vireon mihinä shamaani nostaa 3-4 senttiä 680kilon trapbaaria remmiillä voin vaan kuvitella kuinka vetää niskan jumihin ja siinähän ei reisiillä kannatella elikkä propsit siitä.

Joo, tua vireon kaveri ei oo voimanostaja vaan luomu-kasvisravinnolla elävä shamaani joka on harrastanu 20 vuatta kehonrakennusta ja uskoo nuahin osatoistoohin ja kovahan intesiteettihin eli täysin päinvastaasihin juttuuhin ku itte tykkään reenata usein ja juara palijo punaasta maitua. Kyllä ittekki joskus kovaa reenaan ja tua shamaaniki joskus pumppia ettii.

Varmasti mavereeniis se 45 sentin tankokorkeus on aika maksimi toki heikkoushan sen ratkaasoo mitä kannattaa teherä ittellä ainaki se irrootus on aiva paska ja perse ampuu heti ylähä siinähän se sitte oliki :D

Oli ny miten oli ja mun uskonto ei remmiä salli mutta kyllähän tua 770kiloa on älytöön romu vaikka remmiillä ja reisikannatuksella sen irroottaa. Oon lisäksi nähäny vireon mihinä shamaani nostaa 3-4 senttiä 680kilon trapbaaria remmiillä voin vaan kuvitella kuinka vetää niskan jumihin ja siinähän ei reisiillä kannatella elikkä propsit siitä.

Tämän saman henkilön videot, jotka eivät liity treeniin, vaan juuri noihin henkimaailman juttuihin, ovat aika mielenkiintoisia. Katsoin muutaman, ja vähän sellainen epätodellinen fiilis jäi. Mies itse selvästi uskoo siihen, mitä sanoo, ja tällä on aina suuri vaikutus. Netti kun on täynnä kaikenmaailman kusettajia ja käärmeenöljykauppiaita, joista näkee ekan 3 sekunnin aikana, että eivät edes itse pysty ottamaan sanomaansa puoliksi tosissaan. Sitten kun törmää tällaiseen " open your 3rd eye and talk with spirits "-läppään, niin eka reaktio on wtf, mutta sitten huomaat, että kaveri on ihan tosissaan, niin mielenkiinto herää.

Toisaalta myös oma edesmennyt veli, jolla oli skitsofrenia, heitti samantyylistä legendaa, ja oli myös erittäin vakuuttava. Luultavasti juuri siksi, että itse uskoi omiin juttuihinsa. En nyt siis sano, että olisi kyse skitsoilusta tämän henkilön kohadalla, päinvastoin, erittäin rationaaliselta ja loogiselta kaverilta vaikuttaa, ainoastaan, että brodi tuli heti mieleen noista jutuista. Tietty veli oli myös erittäin älykäs, mikä ehkä osaltaan altistaa siihen, että ihminen hukkuu oman mielesä sisään, eikä löydä enää ulos.

Mutta videoilla sanoma näyttää liittyvän oikeastaan päinvastaiseen todellisuuteen, kuin mitä mielisairauksissa tapahtuu. Eli äärimmäisen vetäytymisen ja kaventumisen sijaan, mitä tapahtuu, kun henkilö on todella syvällä omassa kuopassaan, niin tässä näyttäisi olevan kyse avautumisesta elämän mahdollisuuksille. Jos tämän saa aikaan spiritismillä ja tietoisuuden laajentamisella, niin hyvä. Eipä ole itselle tullut vielä vastaan keinoa, mikä ratkaisisi elmän ongelmat, ja jos joku on sellaisen ( ja vielä toimivan ) löytänyt, niin respect.

Tämän saman henkilön videot, jotka eivät liity treeniin, vaan juuri noihin henkimaailman juttuihin, ovat aika mielenkiintoisia. Katsoin muutaman, ja vähän sellainen epätodellinen fiilis jäi. Mies itse selvästi uskoo siihen, mitä sanoo, ja tällä on aina suuri vaikutus. Netti kun on täynnä kaikenmaailman kusettajia ja käärmeenöljykauppiaita, joista näkee ekan 3 sekunnin aikana, että eivät edes itse pysty ottamaan sanomaansa puoliksi tosissaan. Sitten kun törmää tällaiseen " open your 3rd eye and talk with spirits "-läppään, niin eka reaktio on wtf, mutta sitten huomaat, että kaveri on ihan tosissaan, niin mielenkiinto herää.

Toisaalta myös oma edesmennyt veli, jolla oli skitsofrenia, heitti samantyylistä legendaa, ja oli myös erittäin vakuuttava. Luultavasti juuri siksi, että itse uskoi omiin juttuihinsa. En nyt siis sano, että olisi kyse skitsoilusta tämän henkilön kohadalla, päinvastoin, erittäin rationaaliselta ja loogiselta kaverilta vaikuttaa, ainoastaan, että brodi tuli heti mieleen noista jutuista. Tietty veli oli myös erittäin älykäs, mikä ehkä osaltaan altistaa siihen, että ihminen hukkuu oman mielesä sisään, eikä löydä enää ulos.

Mutta videoilla sanoma näyttää liittyvän oikeastaan päinvastaiseen todellisuuteen, kuin mitä mielisairauksissa tapahtuu. Eli äärimmäisen vetäytymisen ja kaventumisen sijaan, mitä tapahtuu, kun henkilö on todella syvällä omassa kuopassaan, niin tässä näyttäisi olevan kyse avautumisesta elämän mahdollisuuksille. Jos tämän saa aikaan spiritismillä ja tietoisuuden laajentamisella, niin hyvä. Eipä ole itselle tullut vielä vastaan keinoa, mikä ratkaisisi elmän ongelmat, ja jos joku on sellaisen ( ja vielä toimivan ) löytänyt, niin respect.
Pistit kyllä monta riviä hianua ja avoonta tekstiä. Hattu lähtöö päästä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom