Räikköset laittoivat poliisin asialle..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sam68
  • Aloitettu Aloitettu
Raejuusto sanoi:
Mä en "tajua" ketään joka lukee tai seuraa

* Seiskaa, Ohoa, jne. paskalehdistöä
* Iltasanomia, Iltalehteä jne. paskalehdistöä
* Tositeevee-sarjoja kuten Suuri Seikkailu, Diili jne.
* Kännykkä-chatteja kolmosella ja nelosella (TV2:n kysymysvisa on ihan viihdyttävä)
* Itseasiassa kympin uutisten loppukevennyksetkin alkaa jo ärsyttämään.

Voin allekirjoittaa tämän helposti. Kyseisille henkilöille ehdoton :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:offtopic:
Dean Kuntz sanoi:
Varmasti ne kyyhkyläiset-sarjankin päähenkilöt käy vieraissa vaikka on olevinaan niin just married jne... ;)
'
Ketä ne muuten yleensä on? Jotain B-luokan mukatyrkkyjulkkiksia? Eilen katoin minuutin kun se ämmä kokkas siinä ohjelmassa, joo kiinnosti ihan kympillä... :rolleyes:

Raejuusto sanoi:
Jostain syystä todella suuri osa suomalaisista käyttää suurimman osan viihteeseen käyttämästään ajasta näiden em. medioiden parissa. En voi käsittää sellaisia ihmisiä! Ovatko he jotenkin idiootteja?

Toisaalta taidan itse olla hieman tylsä.
Nooh. Onneksi meillä pakkista monta tuntia päivässä lukevilla on sentään elämä. :D

Missukka sanoi:
:offtopic: '
Ketä ne muuten yleensä on? Jotain B-luokan mukatyrkkyjulkkiksia? Eilen katoin minuutin kun se ämmä kokkas siinä ohjelmassa, joo kiinnosti ihan kympillä... :rolleyes:
Eikös tää ole se Just married´, joka on tullut joskus MTV:llä? Eli Jessica Simpson ja sen poikabändistä tuttu miehensä (en tosiaan muista nimee).
Kauniita, muttei ihan täyspäisiä tapauksia :D

Raejuusto sanoi:
Toisaalta taidan itse olla hieman tylsä.

Älä huoli, on meitä muitakin. Ilta*, yleisesti keltainen lehdistö, eritoten katso-lehti suunnanvaihdoksensa takia, sekä itselläni myös televisio ovat sulkulistalla :)

amf sanoi:
Vitsi kun tuota lehteä vielä jostain saiskin niin jo olis maailma taas paljon parempi paikka. Aivan käsittämättömän hyviä juttuja tyyliin: "Teksasilainen maanviljelijä sai lapsia emakon kanssa"... ja sitten 4 heikkolaatuista kuvaa Hannele Laurista pipo päässä. Se jos joku oli laatuviihdettä.

Muistan kun kakruna joskus luin tota, siinä oli juttua just jostain tytöistä, jotka olivat niin rumia että joutuivat koulussa rehtorin tms. vaatimuksesta kulkemaan paperipussit päässä, toinen juttu oli maailman rumimmasta miehestä joka löysi ensimmäisen tyttöystävänsä, kuvat oli revitty suurinpiirtein jostain frankensteinin hirviö- leffasta, toi emakkojuttukin muistuu hämärästi mieleen. Laatulehti :D

Hahah... Muistan vieläkin tuosta hulluhullumaailmasta numeron, jonka kannessa oli virtahepo ja lehdessä juttu, että virtahepo oli yhdellä suupalalla hotkaissu kuvaajan. Samassa lehdessä oli juttu, että joku muija pysty lukemaan kahta kirjaa yhtä aikaa... Oon nähny tuon lehden viimeksi yli 10 vuotta sitten :)

Sitten itse aiheesta. Onhan tuo säälittävää, että tuolla tavalla pitää keksiä paskaa. Silti tulee luettua seiskaa, jos sellaisen saan jostain kouraani. En kyllä tilaisi tota lehteä tai mitään muuta vastaavaa roskalehteä.

Snoopie sanoi:
Hahah... Muistan vieläkin tuosta hulluhullumaailmasta numeron, jonka kannessa oli virtahepo ja lehdessä juttu, että virtahepo oli yhdellä suupalalla hotkaissu kuvaajan.

Ei oo totta! Mä muistan kans tuon just saman, se oli siinä silleen suu auki. Taitaa olla vieläkin tuolla hyllyssä tallessa kyseinen numero.

Pakko tunnustaa että mikäli on mahdollista ilmaiseksi lukea 7 tai iltikset, sen teen ilomielin. Räikköset evvk, kulissi se niitten liitto on, kyllähän tuo on tietty.

Luen Seiskaa aina kun käsiini saan, parturissa, mummolla yms. Onhan se ihan älyttömän viihdyttävä lehti. Miks kaiken pitäis aina olla niin asiallista ja kuivaa? Maailmassa pitää olla kaikenlaista meininkiä ettei elo käy tylsäksi.

Tromm sanoi:
Luen Seiskaa aina kun käsiini saan, parturissa, mummolla yms. Onhan se ihan älyttömän viihdyttävä lehti. Miks kaiken pitäis aina olla niin asiallista ja kuivaa? Maailmassa pitää olla kaikenlaista meininkiä ettei elo käy tylsäksi.
Juu, mutta olisi asiallista mainita kun toimittaja on...arvatekin parin promillen kännissä...aamulla äkkiä sutaissut jonkin hallusinaatioistaan tietsikalleen toimitukseen postattavaksi...että tämä juttu on fiktiota...ihmetyttää vain että noin helpolla tehdyistä jutuista joku saa oikein toimittajan palkkaa...vai saako???
Kuka tahaansa sopivasti henkisesti sairas kykenee moiseen, kun jutun tekemiseen ei tarvita minkään tason ammattitaitoa...kunhan on vain kirjoitustaitoinen.

Pii sanoi:
Juu, mutta olisi asiallista mainita kun toimittaja on...arvatekin parin promillen kännissä...aamulla äkkiä sutaissut jonkin hallusinaatioistaan tietsikalleen toimitukseen postattavaksi...että tämä juttu on fiktiota...ihmetyttää vain että noin helpolla tehdyistä jutuista joku saa oikein toimittajan palkkaa...vai saako???
Kuka tahaansa sopivasti henkisesti sairas kykenee moiseen, kun jutun tekemiseen ei tarvita minkään tason ammattitaitoa...kunhan on vain kirjoitustaitoinen.

"Bill Gates teki aamulla itsemurhan"

Olen seiskan toimittaja. Sain keksittyä päästäni älykkään älyttömän otsikon jonka avulla keskivertokuluttaja ostaa lehteä jonka leivissä olen. Ja palkkaa tulee.

Ai niin joo, tuonne kansien väliin voisi tarinoida aiheesta hieman lisää.

Eli olen aivan samaa mieltä Piin kanssa.

jees

Suomi on sen verran pienimaa, että kaikki räikkösen touhut pääsee lehtiin.. tekis mies fiksusti ja jättäis kokomaan, voi vaan kuvitella miltä tuntuu lukea kaikkea paskaa lehdistä. Suomalaiset on muutenkin sellasta kateellista kyttääjä kansaa, et enpä ihmettele ollenkaan jos alkaa mitta olla täys.. mä oisin lähteny ajat sitte räikkösen asemassa..

Vargas sanoi:
Suomi on sen verran pienimaa, että kaikki räikkösen touhut pääsee lehtiin.. tekis mies fiksusti ja jättäis kokomaan, voi vaan kuvitella miltä tuntuu lukea kaikkea paskaa lehdistä. Suomalaiset on muutenkin sellasta kateellista kyttääjä kansaa, et enpä ihmettele ollenkaan jos alkaa mitta olla täys.. mä oisin lähteny ajat sitte räikkösen asemassa..
Onko sen Räikkösen pakko lukea sitä Seiskaa jos niin vituttaa?

Ei se Räikkönen vain ratinkääntelystä miljoonia tienaa, vaan se raha tulee formuloiden ja kuskien mainosarvosta. Onpa kumma jos sitten kirjoitellaan kun on alasti runkattu baaritiskillä. Jos se ei lukijoita kiinnostaisi, ei kiinnostaisi varmaan formulatkaan ja suuret mainostajien rahahanat sulkeutuisi.

Räikkönen asuu sitä paitsi Sveitsissä, eikä maksa veroja ainakaan Suomeen. Se että se aikoo myydä pari tyhjää asuntoa Helsingissä ei paljon minua vaivaa, eipä ole mieheen muutenkaan törmännyt viihteellä.

Vargas sanoi:

http://www.iltalehti.fi/2005/08/29/200508293429855_vi.shtml

Hyvin näyttää lehti kaikesta halveksunnasta huolimatta menestyvän.

Mun mielestä kaikki Seiskan juorut on vaan hauskoja, ei niistä kannata pillastua. Ja paljasta pintaa löytyy tosiaan joka numerosta sen verran että sillä saa jo paljon anteeksi...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom