Räikköset laittoivat poliisin asialle..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sam68
  • Aloitettu Aloitettu
superpohje sanoi:
Joo. Tiedän... Näinhän se menee. On vaan niin ärsyttävää lukea just aina etusivulta tyylii. "NOKIA KONKURRSIIN!", sit sisäsivuilta lukee et marokkolainen vanhus oli korteilla ennustanu, että joku iso firma saattaa mennä konkurssiin vuonna 2016. :rolleyes:

Voiskohan tuosta tehdä rikostutkintapyynnön harhaanjohtamisesta? :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On se silti kiva tietää että julkkiksetkin käy vieraissa eikä se julkkisten elokaan oo niin ruusuista... Varmasti ne kyyhkyläiset-sarjankin päähenkilöt käy vieraissa vaikka on olevinaan niin just married jne... ;)

Dean Kuntz sanoi:
On se silti kiva tietää että julkkiksetkin käy vieraissa eikä se julkkisten elokaan oo niin ruusuista...

No itse en nimenomaan sen seiskan perusteella kyllä usko yhtään mitään julkkisten vieraissakäynnistä, paitsi jos on kuvia.

Ei kai kukaan enään tosissaan 7-päivää lehteä lue??? Eihän? Jutut on ihan tuulesta temmattuja ja lukijaa kiinnostavilla sanoilla väritettyjä.

7-päivää lehteä voi jo verrata edesmenneeseen hulluhullumaailma-lehteen.

IsoDino sanoi:
.7-päivää lehteä voi jo verrata edesmenneeseen hulluhullumaailma-lehteen.

Vitsi kun tuota lehteä vielä jostain saiskin niin jo olis maailma taas paljon parempi paikka. Aivan käsittämättömän hyviä juttuja tyyliin: "Teksasilainen maanviljelijä sai lapsia emakon kanssa"... ja sitten 4 heikkolaatuista kuvaa Hannele Laurista pipo päässä. Se jos joku oli laatuviihdettä.

amf sanoi:
Vitsi kun tuota lehteä vielä jostain saiskin niin jo olis maailma taas paljon parempi paikka. Aivan käsittämättömän hyviä juttuja tyyliin: "Teksasilainen maanviljelijä sai lapsia emakon kanssa"... ja sitten 4 heikkolaatuista kuvaa Hannele Laurista pipo päässä. Se jos joku oli laatuviihdettä.

Tuo hulluhullumaailma-lehti oli kyllä ihan sairaan sairas lehti. :hyper:

Itsehän juuri tilasin seiskan, joku näyte-erä..mutta en sitä niin tosissaan lue. Ei se seiska mikään paha ole verrattuna ulkomaisiin lehtiin. Ja lehden tarkoituksena varmaankin on tavallaan olla provosoiva ja huomiotaherättävä.

kohmelo sanoi:
Itsehän juuri tilasin seiskan, joku näyte-erä..mutta en sitä niin tosissaan lue. Ei se seiska mikään paha ole verrattuna ulkomaisiin lehtiin. Ja lehden tarkoituksena varmaankin on tavallaan olla provosoiva ja huomiotaherättävä.

ei olekkaan, jos paskalla katsoo vaan kuvat ja ei kiinnitä mitään huomoiota tekstiin.

kohmelo sanoi:
Ulkomailla tilanne on todellakin pahempi:
Koko sivun kuvia poliitikoista ja julkkiksista täysin alasti ja seksiä harrastaen. Suomessa sentään on pieni sumu kriittisillä kohdilla.

vaikee sanoa, jos pöydän kulmalla on seiska ja suomen kuvalehti niin kyllä se seiska mulla käteen tarttuu. Se että seiska on niin paska lehti on mun mielestä juuri hyvä juttu, ts. lehteä lukee tietyllä "asenteella". Mulle on itseasiassa kaksi kertaa tullut seiska tällaisella superhypertarjouksella jossa jotain 13 numeroa sai alle parilla kympillä. ilmoitin sinne molemmilla kerroilla heti tilausvahvistusta seuraavana päivänä että irtisanon sopimuksen laskutuskauden päättyessä ettei vaan lipsahda siihen kalliiseen kestotilaukseen minä noin esittelyt aina jatkuu ellei toisin mainitse. Jos seiskan saisi kestotilauksena euron per numero se tulisi mulle edelleen. nimimerkillä akateemisen loppututkinnon suorittanut osa-aika-seiskailija :)

Ranskassa muistelisin törmänneeni roskalehteen jossa oli kuva jossa näkyi pari hassua alapään karvaa joltain Hollywood näyttelijältä, varmaan joku Brad Pitt biitsillä niin että juuri vedestä noussut tjsp... kuka helvetti saa ensinnäkin tuollaisen kuvan otettua? Ja toisekseen olen aivan varma että kuva olisi ollut vielä useammissa lehdissä jos ne housut olisivat enemmänkin tippuneet :rolleyes:

Jotakin kertonee jutun tasosta kun puhutaan "Jennin mustasta mersusta" vaikka "Jennin musta mersu" onkin kuvassa selvästi musta 600 sarjan BMW. Ei en osta lehteä enkä tilaa, nopeasti vain selasin kaupassa ja tuo oli mun mielestä niin selvä virhe, ettei tarvinnut edes tarkasti katsoa. Ja vituttaa myös kyseisessä julkaisussa se, että jokaisessa otsikossa ym. on huutomerkki(!) perässä!!!!!!!!!!!!!!!!

Mä en "tajua" ketään joka lukee tai seuraa

* Seiskaa, Ohoa, jne. paskalehdistöä
* Iltasanomia, Iltalehteä jne. paskalehdistöä
* Tositeevee-sarjoja kuten Suuri Seikkailu, Diili jne.
* Kännykkä-chatteja kolmosella ja nelosella (TV2:n kysymysvisa on ihan viihdyttävä)
* Itseasiassa kympin uutisten loppukevennyksetkin alkaa jo ärsyttämään.

Jostain syystä todella suuri osa suomalaisista käyttää suurimman osan viihteeseen käyttämästään ajasta näiden em. medioiden parissa. En voi käsittää sellaisia ihmisiä! Ovatko he jotenkin idiootteja?

Toisaalta taidan itse olla hieman tylsä.

IsoDino sanoi:
Tuo hulluhullumaailma-lehti oli kyllä ihan sairaan sairas lehti. :hyper:

Se oli kyllä paras lehti kaikista! Mitä älyttömämpi juttu, niin kuvat muuttui aina piirretyiksi. Muistaako kukaan maailman lihavimman miehen haastattelua ko julkaisusta? Se se vasta oli hauska: ukko painoi muka (muistaakseni) about 1200 kg tai jotain sinne päin ja siinä kuvassa se !seisoi!...kukapa ei tietäis, että jo yli puolet kevyemmätkin valaat on ollut vuoteidensa vankeina iät ja ajat. Artikkeli sisälsi myös ennätysmiehen päiväruokailut, jotka oli varmaan joku ala-astelainen kirjoittanut: "välipalana 3 kiloa suklaata" tjsp vain yksi esimerkki mainitakseni :david:

Kauhee määrä jeesustelijoita haukkumassa taas seiskaa. Tosiasia on että seiskan lukijakunta on kasvanut koko sen ajan kun se on ollut olemassa, ihme että seiskan puollustelijoita ei taas löydy yhtään? Moni tästäkin porukasta alkaa ensimmäisenä selailemaan parturissa ollessaan seiskaa, vaikka tarjolla olis "laadukkaampaakin" luettavaa. Musta on ainakin kiva selailla seiskaa ja lukee ketä Kimi on käynyt taas tööttimässä. Koskaa en tosin ole itse ostanut lehteä. Opiskelijakirjastossa mä sitä olen lukenut ja niin tekee muutkin siellä.

Jos seiska vituttaa niin paljon, niin onko sitä pakko lukee? En mäkään lue mitään v***n teatteri- tai viinilehtiä, mut ei se mua haittaa jos jotain kiinnostaa. Ai niin ...seiskastahan on haittaa koko yhteiskunnalle: "Kimi Räikkönen on lehtitietojen mukaan uhannut jättää lopullisesti synnyinmaansa. Syynä Räikkösen mahdolliseen luopumiseen Suomessa asumisesta olisi tiettävästi miehen suivaantuminen viime viikkojen aikana häneen itseensä ja vaimoonsa Jenni Dahlman-Räikköseen kohdistuneeseen julkiseen kirjoitteluun". Voi ei, miten me voidaan elää ilman Kimiä? Perustetaanko empatiakerho ja mennään itkemään yhdessä valtakuntaa kohdannutta katastrofia.

Ja jos Kimille tulee pahamieli julkisuudesta niin kehottaisin katsomaan pankkitilille, fanit ja katsojat ne massit on sinne maksaneet... Saatana! Ei julkisuudesta voi yksinkertaisesta ottaa vain hyviä puolia. Suora kunnianloukkaus ei tietenkään ole kuitenkaa hyväksyttävää koskaan, ja sellasesta ansaitseekin saada korvauksia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom