Räikköset laittoivat poliisin asialle..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sam68
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistäs tuota tietää kenen ja kuinka monen kanssa noi on ristiin ja rastiin naiskennelleet. Mun mielestä tuo on vaan damage controllia.

Ihan sama kenen kanssa ne on naiskennelleet, se on niiden yksityiselämää. Seiskan kyl kuuluis saada jo joku syyte tuosta paskankirjottelusta.

KePa sanoi:
Kansalaisten tulee saada tietää totuus Räikkösten panoreissuista!

Jos kansalaiset keskittyis yhtä paljon omiin ongelmiin kuin julkkisten elämäntapahtumiin, niin asiat olis huomattavasti parempi.

mxm sanoi:
Jos kansalaiset keskittyis yhtä paljon omiin ongelmiin kuin julkkisten elämäntapahtumiin, niin asiat olis huomattavasti parempi.
erittäin hyvin sanottu siellä...Mun mielestä seiska ampuu jo pahasti yli noissa räikkös jutuissa, joka viikko uutta shittiä siitä :curs:

Ja jokaisen oma "panenkaikkeemikäliikkuuedesmielikuvituksissani" - parisuhdesoopaa ei kuitenkaan kuulu koko kansalle, olkoon vaikka minkä kalibeerin julkkis.

Ja Räikkösen kohdalla pitäisi kyllä keskittyä enemmänkin siihen, että mies kiertää varsin hyvillä tuloksilla maailmaa, Suomen lipun väreissä.

Saataisiinkohan joukkolynkkaus ainekset, jos Räikkönen yksi kaunis päivä ilmoittaisi:

"-Valitettavasti olen päättänyt hakea Ruotsin kansalaisuutta, koska 7 päivää lehti ei anna minun ja vaimoni olla rauhassa. Nöy haart feelinks, men lycka till! Jag kör nu med Mathias." :D

evvvk. kenen kanssa kimi tai jenni panee menemään. itse en enää koskaan osta iltapaskaakaan, kun etusivun otsikot on ihan yliampuvia.

Ja tosiasiahan on, että ei tämmöinen Suomen rajojen sisälle jää. Kiinalaiset nettilehdet kertovat ihan samaa uutista, eri kielellä vain. Liekö sitten vastuu pelkästään 7 päivää -lehdellä, mutta hyvin ollaan viemässä taas Suomea maailman kartalle :rolleyes:

Voiko joku selittää mulle, MIKÄ järki on ylipäätään ostaa joku Seiska? Eihän tollasta paskalehdistöä olisi, ellei jotku ruudinkeksijät aina ostaisi niitä, tai vielä parempaa, TILAISI.

Seiskasta on niin hauskoja juttuja miten ne rahaa tekee ja lehtiä myy. En tiedä voiko niitä tähän laittaa. No raha liikahtaa lehdestä ulospäinkin aika railakkaasti juttuja tehdessä. Sitten koko Suomi ostaa lehden ja kaikilla on taas kivaa kun se ja se kävi ostamassa "omilla rahoillaan" lollotissit.

Seiska on ihan yhtä laadukas kuin ne seiskan mainoksetkin :hyper: eli Kauheeta :kakka:
Mä luulen et suurin osa mieslukijoista kattoo seiskaa vaan siinä toivossa et näkyis vähän persettä tai tissiä.
Jos multa kysytään niin rikostutkintaa vaan kehiin ja hutkintaa perään saatana!

Ihan oikein tekivät. On tullu pari kertaa pää kipeeks, ku on katsonut noita seiskan kansia.
Huomasittekos muuten ton Iltalehdenkin kannen... "KIMI JA JENNI. RIKOSTUTKINTAAN!" Tostakin saa taas joku, joka ei asiasta tiedä mitään, niin todella hyvän käsityksen.

Ois niin oikein kun "sevendeis" sais sellaset ennätys sakot kunnianloukkauksesta, että menis nurin koko paskalehti. Ärsyttää niin paljon koko ton tyyppinen "journalismi".
Ei voi perkele kellekkään kuulua jonkun toisen ihmisen elämä...... ja millasia ihmisiä tollanen kiinnostaa... vanhat kunnon juoruämmät takas kunniaan niin tulee etes jotain kiinnostavuutta noihin asioihin kun jokainen kertoo ne pikkasen erilailla.

Ankka sanoi:
Vaikka sen tv-ohjelmiston takia.

Tätä tarkoitusta varten on mm. Katso-lehti. Vaika samanlainen paska siitäkin on kyllä tullu.

EDIT:
Timba79 sanoi:

Tätä juurikin suosittelen minä... ja itsekkin käytän

superpohje sanoi:
Ihan oikein tekivät. On tullu pari kertaa pää kipeeks, ku on katsonut noita seiskan kansia.
Huomasittekos muuten ton Iltalehdenkin kannen... "KIMI JA JENNI. RIKOSTUTKINTAAN!" Tostakin saa taas joku, joka ei asiasta tiedä mitään, niin todella hyvän käsityksen.

Tuo on juuri paremmin kauppaa tekevä. Jos otsikko olisi Räikköset tekivät rikosilmoituksen seiskasta. Ei kiinnostaisi varmaan niin paljon kuin tuo otsikko. Nyt saa sopivasti kuvan, että Räikköset ovat rikostutkinnassa.

Raven sanoi:
Tuo on juuri paremmin kauppaa tekevä. Jos otsikko olisi Räikköset tekivät rikosilmoituksen seiskasta. Ei kiinnostaisi varmaan niin paljon kuin tuo otsikko. Nyt saa sopivasti kuvan, että Räikköset ovat rikostutkinnassa.
Joo. Tiedän... Näinhän se menee. On vaan niin ärsyttävää lukea just aina etusivulta tyylii. "NOKIA KONKURRSIIN!", sit sisäsivuilta lukee et marokkolainen vanhus oli korteilla ennustanu, että joku iso firma saattaa mennä konkurssiin vuonna 2016. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom