Pyyhkiminen...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonppae
  • Aloitettu Aloitettu
:wtf:
Ei tota perseenpyyhkimistä voi tehdä enään vaikeammaksi!
Istualteen tietysti, ei tulis mielenkään hoitaa hommaa seisten..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
avotakka.jpg

Mitä vittua, seisaaltaan? Kuulostaa jotenkin - miten sen nyt kauniisti muotoilisin - homolta. Laittakaa nyt nopeesti gallup pystyyn!

Istualtaan perse pyyhitään ja yleensä suorituksesta selviää kolmella paperiarkilla.

Mutta mites tuo bideen käyttö? Jos se perse vielä pestään puhtaaksi, niin milläs kuivaaminen suoritetaan..? Vai suoritetaanko kuivaus..? WC-paperilla vai millä? Paha se on jossain yleisessä vessassa alkaa koikkelehtia kohti sitä käsienkuivauspuhallintakaan...

Istualtaan perse pyyhitään ja yleensä suorituksesta selviää kolmella paperiarkilla.

Mutta mites tuo bideen käyttö? Jos se perse vielä pestään puhtaaksi, niin milläs kuivaaminen suoritetaan..? Vai suoritetaanko kuivaus..? WC-paperilla vai millä? Paha se on jossain yleisessä vessassa alkaa koikkelehtia kohti sitä käsienkuivauspuhallintakaan...

Omat vanhemmat pesee pyyhkimisen jälkeen vielä reikänsä bideellä, ja niillä ainakin on perseen kuivattamista varten oma pyyhe.

Oli muuten muutama hauska hetki tuon pyyhkeen ansiosta, kun huijasin kavereita tai vieraita pyyhkimään siihen kätensä käsipesun jälkeen. Eli kun kysyivät, että mikä näistä on käsipyyhe.

Mutta mites tuo bideen käyttö? Jos se perse vielä pestään puhtaaksi, niin milläs kuivaaminen suoritetaan..? Vai suoritetaanko kuivaus..? WC-paperilla vai millä?
Eipä tuolla varmaan nyt niin väliä ole, koska ainakin toivottavasti olet onnistunut pesemään perseesi suihkulla puhtaaksi asti. Pyyhe, tai paperia.
Paha se on jossain yleisessä vessassa alkaa koikkelehtia kohti sitä käsienkuivauspuhallintakaan...
Tuli hyvän aikaa hekoteltua mielikuvalle Jimmy Kimmelistä nilkuttamassa housut kintuissa perse edellä kuivainta kohti.:D

Omat vanhemmat pesee pyyhkimisen jälkeen vielä reikänsä bideellä, ja niillä ainakin on perseen kuivattamista varten oma pyyhe.

Oli muuten muutama hauska hetki tuon pyyhkeen ansiosta, kun huijasin kavereita tai vieraita pyyhkimään siihen kätensä käsipesun jälkeen. Eli kun kysyivät, että mikä näistä on käsipyyhe.

Tässä ketjussahan voi lukea mitä uskomattomimpia tapoja! :eek:

Tiedät siis, miten vanhempasi pyyhkivät ja kuivattelevat perseensä? Ja siis teillä veissassa roikkuu jossain naulakossa käsipyyhkeitten vieressä yksi pyyhe, johon isäntä kuivaa aina perseensä?

Huh huh!

Ei kyllä kyykkyperseillä seisomaan nousta, ellei halua pyyhkiä samalla pakaroita :D :D Olin kyllä myös ihmeissäni, että joku nousee seisomaan :D Istualteen tietenkin :)

Vasemmalla kädellä vielä vähän longottaa toista pakaraaa :D hahaha.

Vain naiset paskovat istualteen...

Kyllähän sitä liipatessa vähän joutuu nousemaan että käsi mahtuu väliin. Sillein mäkihyppääjänä.

Kyllähän sitä liipatessa vähän joutuu nousemaan että käsi mahtuu väliin. Sillein mäkihyppääjänä.

Itse ainakin kallistan vain tarpeeksi vasemmalla. Helpostihan sinne käsi sujahtaa.

Itse kallistan eteenpäin, ehkä aavistusksen vasemmalle, silti säilyttäen tukevan istuma-asennon. Paperi taitetaan ekaa erää varten kahtia, sen muodostaen suorakulmion. Mahdollisten konvehtien pelossa, ensimmäinen veto ei olekaan veto, vaan työntö, eli alkaen hieman rektumin selän puoleisesta maastosta (sentti pari), aina päättyen itse läpiviennin kohdille. Näin pohjustetaan hyvä suoritus. Tästä paperista yleensä luovutaan välittömästi sen ilmeisen täyteläisyyden vuoksi. Seuraavaan erään sama valmistelu, eli paperi kaksinkerroin, pyrkien optimoimaan osuma siihen paperin keskelle, näin välttyen tursotuksilta seuraavassa taittokerrassa. Paperi eteen, lyhyen silmämääräisen tarkastelun jälkeen (vain valoisassa, pimeässä voinette arvata), taitto pituussuunnassa kahtia näin muodostaen neliön. Tällä viimoisella neliöllä (pinta-ala enää neljännes täydestä arkista) normivetäsy, tähdäten keskelle. Paperi vesiesteeseen ja uutta kehiin. Uusitaan riittävän monesti. Mikäli meinaa kirvely uhata, käytetään välillä kostutettua paperia, muistaen lisätä taitoskertoja ennen ainoaa pyyhkäisykertaa.Näin vältytään läpilyönniltä.

Sairasta pyyhkiä seisaaltaan. :eek:

130 kilonen jössikkä rysähtää lattialle posliinin kera
Krhm, kiitokset tiedosta :lol2:

Itse ainakin kallistan vain tarpeeksi vasemmalla. Helpostihan sinne käsi sujahtaa.

Voi muuten pönttö hajota, kun tulee liikaa painoa toiselle reunalle ;) Olen itse rikkonut posliinin sillä tavalla, kun raksalla astuin toiselle reunalle.

:D hahah, 130 kilonen jössikkä rysähtää lattialle posliinin kera.

Tässä ketjussahan voi lukea mitä uskomattomimpia tapoja! :eek:

Tiedät siis, miten vanhempasi pyyhkivät ja kuivattelevat perseensä? Ja siis teillä veissassa roikkuu jossain naulakossa käsipyyhkeitten vieressä yksi pyyhe, johon isäntä kuivaa aina perseensä?

Huh huh!

Kyllä vain :lol2:
Isäntä myös kusee istualteen, että se ei ainakaan noissa vessa-asioissa turhaan äijäile.

Yrittivät muakin aikoinaan saada käyttämään bideetä ja kuseksimaan istualteen, mutten ihan lähtenyt siihen hommaan kyllä.

Voi muuten pönttö hajota, kun tulee liikaa painoa toiselle reunalle ;) Olen itse rikkonut posliinin sillä tavalla, kun raksalla astuin toiselle reunalle.

:D hahah, 130 kilonen jössikkä rysähtää lattialle posliinin kera.

Eipä ole muuten tullut toi mieleenkään. Täytyy ruveta treenaan seisaalteen pyyhkimistä. :D

Oishan se aika hyvä, kun kallistaessa kilahtaa pönttö paskaksi, kolauttaa pään siitä tulleesta voimasta seinään ja valahtaa tajuttomana lattialle. Pytty paskana ja perse pyyhkimättä. :D

:kuvia: Saadaanpahan kaikille perseenpyyhintätekniikka kuntoon.:hyvä:
Eiköhän Yusu kohta yllätä meidät kaikki... :lol2:

Kyllä se niin on mentävä että rullasta otetaan sellanen neljän arkin pala käteen joka sitten keskeltä taitetaan ensin kahtia, Sitten paperi kämmenen keskiosaan ja sellainen mukava syöksylasku asento, selkä oltava suorana!! Sitten ihan reilu pyyhkäisy alhaalta ylös jonka jälkeen tarkastetaan paperi, mikäli tuntuu täydeltä otetaan uusi kehiin, mutta jos tuntuu että olisi ollut parantamisen varaa voi paperin vielä taittaa kahtia ja uusi vetäisy! Toimenpidettä toistetaan kunnes viimisetkin rekkamiehenpastillit ovat kadonneet.

Poistuttaessa vessasta on kohteliasta sytyttää tulitikku ja tiputtaa sitten kuiluun ilmaa raikastamaan!
Eli tietenkin lievä seisoma-asento!

Kaverin faija käytti ainoastaan tuota pillupuhelinta ja pyyhki sitten perseen pienellä pyyhkeellä. Muistan että kun niillä kävi vessassa niin varoi kyllä pyyhkimästä käsiä sen ukon perspyyhkeeseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom