Pystypunnerrus tangolla rinnalta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja karimos
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko normaalia, että hieman puolenvälin jälkeen alkaa alaselässä tuntumaan "kipua" Ei oo mikään kovin kummonen kipu, mut onko mulla sit selkä jotenki hieman väärässä asennossa tai jotain muuta vikaa? vai onko toi ihan normaalia?

Itselläni vähän samaa ongelmaa. Vältä yliojennusta eli sudenpenturyhtiä, koita pitää selkä pystysuorassa. Kokeile tempausvalaa, eli kyykkyä tanko suorilla käsillä.

E: Ja pyörittele olkapäitä niin maan perkeleesti, etteivät kipeydy.

Mulla tuntuu olkapäissä vähän ikävältä, jos tangon laskee ihan solisluihin asti, kun siinä on paljon painoa. Tuskin haittaa kauheasti, jos laskee tangon vain hieman leuan alapuolelle alimmassa kohdassa?

Kuinka alas tanko pitäis viedä? Luin jostain, että pitkien ihmisten ei välttämättä kannatta tehä liikettä ihan rinnasta asti ja vetää käsii yläasennossa ihan suoraks asti. Oon 190 pitkä ja vielä naurettavan pitkät kädet ja oon tehny pystypunnerrusta tangol sillei et kädet menee vähän alle 90 asteeseen. Onks tää nyt sit väärin ja pitäiskö vetää alemmas?

Kuinka alas tanko pitäis viedä? Luin jostain, että pitkien ihmisten ei välttämättä kannatta tehä liikettä ihan rinnasta asti ja vetää käsii yläasennossa ihan suoraks asti. Oon 190 pitkä ja vielä naurettavan pitkät kädet ja oon tehny pystypunnerrusta tangol sillei et kädet menee vähän alle 90 asteeseen. Onks tää nyt sit väärin ja pitäiskö vetää alemmas?

IMO alhaalta voi jättää vähän vajaaks eli jostain leuan kohdalta ylös ja kädet yläasennossa suoraks.

Ite vien rinnalle ja suoraks ja mtn ongelmia ole ollut.. Mut pääasia, että liike ottaa minne pitää ja ei mene paikat hajalle.

Back
Ylös Bottom