Pystypenkistä ja jaottelusta..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spitbull
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Spitbull

Pystypenkki: erilaisia mielipiteitä liikkeestä?? Olen todennut liikkeen toimivan hyvin jaoittelemalla sen seuraavasti: joka toiselle viikolla 'kevyt treeni (esim. 3x10-12, 60-75kg eteen ja taakse) ja 'raskas treeni (esim. lämmittely, 3x6-8, 85-95kg). Ongelmana on olka- ja rintalihaksen välinen yhtymäkohta johon ilmestyy helposti näitä 'kirottuja' raskausarpia + kainalot(mitä vittua?) . Korvaavia liikkeitä en ole juurikaan kehitellyt, mitä nyt käsipunteilla tulee välillä täydennettyä olka/hartia reeniä...
Olen myöskin kokeillut pakkiksessa kovasti suositeltua 4-jakoista treeniohjelmaa, mikä ei tunnu oikein hyvältä....
Nykyinen reeni kulkee 3 ja/tai 4-jakoisesti hieman erikoisella menetelmällä:
1 päivä: Olka/hartia ( pystypenkki n.6 sarjaa, pystysoutu n.4 sarjaa, krusifixi n.4 sarjaa tai vipunosto sivuille 'laitteessa, etuvipunosto 4 sarjaa, olkapäiden nosto 4 sarjaa max. painoilla)
2 päivä: Lepo
3 päivä: selkä(leuanveto niskantaakse lisäpainoilla tai ilman 3xmax, alatalja 4x8-12 tyyliin "lavat liikkeelle", ylätalja v-kahvalla 3xmaksimi, vartalon ojennus 5x15 ilman lisäpainoja)
4 päivä: Rinta(4x6-10 penkki max ja jotain muuta esim pec deck)+ jalat... jos jaksaa/lepo
5 päivä: Kädet ( 4xhauiskääntö 10-12 toistoo, eri variaatioita, 4xkeskitetty haukkakääntö, 3xhauiskääntö ylätaljassa; POSE. ojentajat:ojentajapunnerrus ylätaljassa, eri variaatioilla 4-5x12-15 , ranskalainen punnerrus 3xmax jen.)
Ja tietysti vatsatreeni joka kerta....
Edellä mainittu ohjelma toimii mulla ainakin vitun hyvin :thumbs: , vaikka kritiikkiäkin on jonkun verran tullu. Ei muuta ku perusteltuja mielipiteitä tännepäin. :kippis1:

Jea!

jänkäkoira sanoi:
Kiva, että oot löytänyt new thread -nappulan, mutta mua jäi kaivertaa se, että mikä mikä helvata on pystypenkki? Pystypunnerrusko?

Näin on. Harjottelen 10-sormi järjestelmää, joten on pakko kirjottaa jotain vitun viisasta. Hyvä että joku jakso edes vittuilla..... ;)

Spitbull sanoi:
4 päivä: Rinta(...)+ jalat... jos jaksaa/lepo

:jahas:
Hulkkiiiii.... missä viivyt, tälle miehelle pitäisi opettaa jotakin varsin tärkeää.

MKS sanoi:
Hulkkiiiii.... missä viivyt, tälle miehelle pitäisi opettaa jotakin varsin tärkeää.
En viivy missään, mua ei vain yksinkertaisesti enää kiinnosta miten joku muu treenaa.

RHP-ohjelmahan toi vähintään jossain määrin on, mutta mikäs siinä jos kerran on toiminut vitun hyvin. :piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom