puuttuuko jotain?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Räkä
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
treeniä tulee vedettyä n.3.kertaa viikossa, minkä päälle aina n.1km uintia.
olen ottanut treeniä ennen ja sen yhteydessä juomaa mihin olen laittanut maltoa, dextrosea ja kreatiinia. Suorituksen päälle 1-1½ mitallista volumass35'ttä. Lisää massaa en kaipaa, vaan lähinnä polttaa läskiä ja siinä sivussa tietty koittaa saada lihaksia:)

eli olisiko järkevää lisätä tai muuttaa jotain lisäravinnetta, jotta löllöä ei tulisi, mutta mistä olisi hyötyä sen pois lähtemiselle?

Originally posted by Räkä
treeniä tulee vedettyä n.3.kertaa viikossa, minkä päälle aina n.1km uintia.
olen ottanut treeniä ennen ja sen yhteydessä juomaa mihin olen laittanut maltoa, dextrosea ja kreatiinia. Suorituksen päälle 1-1½ mitallista volumass35'ttä. Lisää massaa en kaipaa, vaan lähinnä polttaa läskiä ja siinä sivussa tietty koittaa saada lihaksia:)

eli olisiko järkevää lisätä tai muuttaa jotain lisäravinnetta, jotta löllöä ei tulisi, mutta mistä olisi hyötyä sen pois lähtemiselle?

Jos nyt olet tosissasi ja tämä ei ole vitsi, niin malto ja dextroosi ensimmäiseksi hittoon kokonaan, jos meinaat kiristellä ja ehkä kohtuudella proteiinia tilalle. Mitä tuossa VoluMassissa on? Lisää sokeria vielä malton ja dextroosin päälle? Ei ole ihme jos löllöä tulee noilla eväillä.

Päätä haluatko päästä löllöistä vai kasvattaa lihaksia - molempia et saa toteutettua samaan aikaan.

Jep! Kaikki massa juomat helvettiin ja ihan perus heraa vain niiden tilalle...Palautus juomaan esim.50/50 heraa ja maltoa ja dextroosi pois kokonaan.

Treenin yhteydessä kannattaisi juoda vain vettä (oma mielipide), ja palautumisjuoma treenin jälkeen.

Tarkkaile muuta ruokailua ja liikunnan määrää jos haluat löllön lähtevän.:thumbs:

On ehkä syytä tarkentaa :)
eli mulla on aika tiukka dietti päällä alle 1000kcal päivässä (rasvaposentti viime mittauksessa yli 23 eli varaa on ;))
treenipäivinä tulee otettua noita ainoastaan eli en ota mitään välipala juomia lepopäivinä. Kyllä paino putoaa eikä edes heikota n.4 kiloa 1½ kuukaudessa on lähtenyt, mitä pidän itse ainakin vielä ihan turvallisena määränä. Tiedän, että kaloreita pitäisi olla enemmänkin mutta tunnen tulevani toimeen tuolla määrällä.
Kyllä mielestäni jotain veden sekaan tarvitaan, kun ei ole ollut tapana syödä mitään ennen salille menoa (kahvia toki) ja sitten uinti päälle, mikä on (imo) kuluttavaa kuitenkin.
Volumassin sisältö

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom