puuroa ja tonnikalaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Iso-I
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Nurgle
Pitääpä kokeilla tuota. Itse olen sekoittanut tonnikala purkin ja raejuusto purkin keskenään :) Mitäs mieltä olette?
Voisin joskus kokeilla tuota tonnikalaa ja raejuustoa. Se on varmaan ihan hyvä yhdistelmä. Raejuusto voisi varmaan sopia myös jauhelihan kanssa aika hyvin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No nyt herätys! Löysin ihka uuden reseptin kun kokeilin, eli se menee suunnilleen näin: kaurahiutaleita, maitorahkaa ja mansikkakeittoa :rolleyes: Mut tota joo, kun tämän välipalan oon löytänyt (kiitos tomin) niin eipä tee paljoa mieli kokeilla mitään kovin erikoisia hässäköitä.

Originally posted by Energia
Luin jostain, että tonnikalaa ei kannataisi syödä päivittäin kun muistaakseni siitä voi saada elohopean tai jonkun muun aineen yliannostuksen. En muista tarkalleen.

Kannattaa myös muistaa, että mitään proteeinia sisältävää ei kannata nauttia. Miksi? Koska se aiheuttaa solujen kasvua, myös niitten huonojen solujen, eli esim syöpäsolujen :D

P.S väsyttäsköhän

Tosta tonnikalan ja raejuuston keskenään sekottelusta sen verran, että kannattaa laittaa sekaan hernemaissipaprikaa niin sitten siitä tulee veri guud

Tonnikala + raejuusto + sinappi = keskiverto työlounas dietillä.

Sinappi ei liene oikein hirveän suositeltava ketodietin perusmauste, mutta näyttäähän tuo keto pysyvän päällä.

Kokeilin huvikseni tuota puurojuttua, oma versio puurohiutaleet + vehnälese + hiutaletonnikala + rypsiöljyä; täytyy sanoa että tajuttoman hyvän makuista vaikka näyttää lähinnä sian oksennukselta! Lisäksi tuossahan on tosiaan kaikki mitä punttaaja tarvitsee, hiilarit, proteiinit ja rasvat. Jos ei vedä kaikkea kerralla naamaansa niin yksi annos maksaa noin 50 senttiä.

:thumbs: :thumbs: :thumbs:

Niille joille ei kaurapuurosta oikein välitä: pistäkää siihen hiukan suolaa ennen keittämistä (+ leseet ym, mikrossa tulee nopeesti) ja älkää keittäkö sitä liian kauan, niin että siitä tulee sementtiä. Itse sitten syön puuron rusinoiden ja rasvattoman maidon kanssa, ei vaadi mitään sokereita.

Tonnikaloja tai raejuustoja en ole alkanu puuroihin sekottelemaan, kun pöydässä voi istua jopa 3 henkee mun lisäkseni, joiden olis kiva antaa pitää omat aamupalansa siellä mahan sisällä.

Tähän asti olen ainakin uskonu, että ruoka-aineet imeytyy ihan yhtä hyvin vaikka ne söisikin erikseen. Tätä palstaa lukiessa tulee vaan välillä mielikuva, että ruokilla ei ole lihaksia kasvattavaa vaikutusta jos niistä ei sotke koiranoksennuksen näköstä sotkua ennen naamaan mättämistä.

Mahassa ne kuitenkin sekoittuvat samalla tavalla niin ainoat ongelmat ovat makuun tottuminen ja mahdollisesti muut ihmiset vieressä. Ei nimittäin tulisi mieleen vaikuttaa heidän ruokahaluunsa. :D

Säästää mukavasti aikaa kun sotkee kaikki ja mättää vain kylmästi suuhun ja nielee.

Puuro ja tonnikala sekasin kuulostaa :urjo: mutta mikäs siinä jos maistuu. Mä syön aina sen tonnikalapurkillisen silläaikaa ku keitän puuroo ja se jäähtyy.

Aika hyvänmakunen setti on ku sotkee yhteen seuraavat aineet:

keitetty riisi / makaronit ( Antaa eka jäähtyä)
tonnikala
Pari kananmunaa palasina
tomaattipaloja, salaatinlehtiä, suolakurkkua, paprikaa ym. rehuja
vähän jotai salaatinkastiketta

:blow:

Mites piltti

Eli heittää puuron sekaan hedelmäpilttiä lusikallisen ja sit myös sen raejuuston. Joka aamu tulee vedettyä ja se on OIKEESTI HYVÄÄ.

Ilman hedelmäistä makua on aika latteen makuista, mut meneehän se niinkin.

Kokeilkaa ihmeessä, heti huomenaamuna ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom