Tuli vaan mieleen, kun eilen kävin lääkärissä oikeassa kädessä/olkapäässä jo vuoden vaikuttaneen kroonisen väsymystilan takia. Lääkäri sitten teki minulle puristusvoimatestin.
Vasen käsi 81kg
Oikea käsi 77kg
Olen oikeakätinen ja oikea käteni on lihaksikkaampi.
Kun kävin salilla mittani olivat 200cm/90kg ja nostin esim penkistä 100kg. näissä mitoissa ja tuloksissa olin tosin jo 17-vuotiaana..
Nyt olen 20-vuotias. Painoni on tippunut 83kg, kun ei ole treenaamaan pystynyt, eikä ole paljolti ruokahaluakaan.
Sinäänsä tuntuu erikoiselta, kun olen näinkin laiha, enkä ole treenannut yhtään koko vuonna. Ollut lähinnä tietokoneella ja puristan oman painoni verran rautaa vasemmalla kädellä xD
Paljonko yleensä/paljonko teillä muilla on puristusvoima?
Vasen käsi 81kg
Oikea käsi 77kg
Olen oikeakätinen ja oikea käteni on lihaksikkaampi.
Kun kävin salilla mittani olivat 200cm/90kg ja nostin esim penkistä 100kg. näissä mitoissa ja tuloksissa olin tosin jo 17-vuotiaana..
Nyt olen 20-vuotias. Painoni on tippunut 83kg, kun ei ole treenaamaan pystynyt, eikä ole paljolti ruokahaluakaan.
Sinäänsä tuntuu erikoiselta, kun olen näinkin laiha, enkä ole treenannut yhtään koko vuonna. Ollut lähinnä tietokoneella ja puristan oman painoni verran rautaa vasemmalla kädellä xD
Paljonko yleensä/paljonko teillä muilla on puristusvoima?