Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No tuohan näyttää hyvältä! Onko kotitekoinen vai saako noita tilattua jostain?
Mistäs sais tuollasen grippikoneen tilattua?(Pedroa ei tarvi tulla mukana) Tuntuu olevan kiven alla... Voimaharjoittelulla myynnissä, mutta hinta aika suolanen 200e :face:
Kokeelin repiä puhelinluetteloa toista kertaa elämässäni. On kyl tekniikkalaji paljolti. Kameran asettamat paineet laitto hätäälemään ja suoritus oli huonompi ku ekakerralla. http://www.youtube.com/watch?v=yIPAbq5EBxc
Miten nopeesti joku Harju tai Lauttamus tällääsen oikee repiis ? Luulis olevan aika "paperia" :D
http://www.youtube.com/watch?v=n2wbNehqGoA
En oo kumpikaan noista, mutta veikkaan ettei ainakaan kauempaa mee kun mulla. Tosin tekniikka ja repimissuunta eri.
Ei välttämättä oikea topikki, mutta kysytään kuitenkin: tuli mavessa tehtyä staattisia pitoja, jonka jälkeen käden sisäpuolelle tuli mustelma? Tuohon pikkurillin ja nimettömän alapuolelle, joku pattiki siinä tuntuu... Onko kokemuksia kellään? ei oo erityisen kipeä, mutta ihmetyttää, ei oo koskaan ollu kämmenessä mustelmaa :D
Verisuoni luultavasti poikki, onko sormi/sormet turvoksissa? Mulla meni leuanvedossa verisuoni nimettömän juuresta, tuli mustelma mutta se oli myös todella kipeä. Sormi turposi ja on muuten vieläkin turvoksissa, vaikka tuosta on aikaa jo reilu kuukausi. Kipeä se ei kyllä enää ole.
Oon toki repiny joka suuntaan, mutta toi mun suunta on teknisesti haastavin. Tuolta selkäpuolelta saa "väsyttämällä" se revittyä ennen pitkää kuka vaan, mutta toisinpäin kun repii, pitää puristaa sivut nippuun ja pitää niistä kiinni. Muuten se leviää ja yksikään sivu ei repeä. Tuota mun tyyliä voi jalostaa esim. repimällä vaikka 4:n osaan luettelon. Se alkaa olemaan jo haastavaa. Ja siitä seuraava askel on korttipakat, ja sitten pakka neljään osaan. Siitä sitten kahta pakkaa kerrallaan ja ....Ei menny kauaa :D ootko selkäpuolelta kokeellu ? ite oon molemmillakerroolla yrittäny vaan selekäpuolelta. Nää on hauskoja juttuja vaikka illanviettoon, sit voi vaikka rullata paistinpannua, jota ei oo tosin tullu kokeeltua. Suosittelen ehdottomasti repimään luetteloota nakkikioskitappelujen sijaan
Ei ole sormet turvoksissa, verisuoni joo luultavasti mennyt. Mietityttää tuo patti vain, onko se syy vai seuraus? Se ei ole sormen kannassa, vaan tuossa kämmenen keskikohdan tasolla, nimettömän ja pikkurillin välissä :P