Puristusvoima yms.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
9165m.jpg

Mistäs sais tuollasen grippikoneen tilattua?(Pedroa ei tarvi tulla mukana) Tuntuu olevan kiven alla... Voimaharjoittelulla myynnissä, mutta hinta aika suolanen 200e :face:

Moro

Mulla olisi tuollainen myynnissä (ostettu voimaharjoittelusta), hintaa ois 100e.
Laita s-postia jos kiinnostaa: koinonen1@luukku.com

Kokeelin repiä puhelinluetteloa toista kertaa elämässäni. On kyl tekniikkalaji paljolti. Kameran asettamat paineet laitto hätäälemään ja suoritus oli huonompi ku ekakerralla. http://www.youtube.com/watch?v=yIPAbq5EBxc

Miten nopeesti joku Harju tai Lauttamus tällääsen oikee repiis ? Luulis olevan aika "paperia" :D

http://www.youtube.com/watch?v=n2wbNehqGoA
En oo kumpikaan noista, mutta veikkaan ettei ainakaan kauempaa mee kun mulla. Tosin tekniikka ja repimissuunta eri. :rock:

Ei välttämättä oikea topikki, mutta kysytään kuitenkin: tuli mavessa tehtyä staattisia pitoja, jonka jälkeen käden sisäpuolelle tuli mustelma? Tuohon pikkurillin ja nimettömän alapuolelle, joku pattiki siinä tuntuu... Onko kokemuksia kellään? ei oo erityisen kipeä, mutta ihmetyttää, ei oo koskaan ollu kämmenessä mustelmaa :D

http://www.youtube.com/watch?v=n2wbNehqGoA
En oo kumpikaan noista, mutta veikkaan ettei ainakaan kauempaa mee kun mulla. Tosin tekniikka ja repimissuunta eri. :rock:

Ei menny kauaa :D ootko selkäpuolelta kokeellu ? ite oon molemmillakerroolla yrittäny vaan selekäpuolelta. Nää on hauskoja juttuja vaikka illanviettoon, sit voi vaikka rullata paistinpannua, jota ei oo tosin tullu kokeeltua. Suosittelen ehdottomasti repimään luetteloota nakkikioskitappelujen sijaan :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei välttämättä oikea topikki, mutta kysytään kuitenkin: tuli mavessa tehtyä staattisia pitoja, jonka jälkeen käden sisäpuolelle tuli mustelma? Tuohon pikkurillin ja nimettömän alapuolelle, joku pattiki siinä tuntuu... Onko kokemuksia kellään? ei oo erityisen kipeä, mutta ihmetyttää, ei oo koskaan ollu kämmenessä mustelmaa :D

Verisuoni luultavasti poikki, onko sormi/sormet turvoksissa? Mulla meni leuanvedossa verisuoni nimettömän juuresta, tuli mustelma mutta se oli myös todella kipeä. Sormi turposi ja on muuten vieläkin turvoksissa, vaikka tuosta on aikaa jo reilu kuukausi. Kipeä se ei kyllä enää ole.

Verisuoni luultavasti poikki, onko sormi/sormet turvoksissa? Mulla meni leuanvedossa verisuoni nimettömän juuresta, tuli mustelma mutta se oli myös todella kipeä. Sormi turposi ja on muuten vieläkin turvoksissa, vaikka tuosta on aikaa jo reilu kuukausi. Kipeä se ei kyllä enää ole.

Ei ole sormet turvoksissa, verisuoni joo luultavasti mennyt. Mietityttää tuo patti vain, onko se syy vai seuraus? Se ei ole sormen kannassa, vaan tuossa kämmenen keskikohdan tasolla, nimettömän ja pikkurillin välissä :P

Ei menny kauaa :D ootko selkäpuolelta kokeellu ? ite oon molemmillakerroolla yrittäny vaan selekäpuolelta. Nää on hauskoja juttuja vaikka illanviettoon, sit voi vaikka rullata paistinpannua, jota ei oo tosin tullu kokeeltua. Suosittelen ehdottomasti repimään luetteloota nakkikioskitappelujen sijaan :)
Oon toki repiny joka suuntaan, mutta toi mun suunta on teknisesti haastavin. Tuolta selkäpuolelta saa "väsyttämällä" se revittyä ennen pitkää kuka vaan, mutta toisinpäin kun repii, pitää puristaa sivut nippuun ja pitää niistä kiinni. Muuten se leviää ja yksikään sivu ei repeä. Tuota mun tyyliä voi jalostaa esim. repimällä vaikka 4:n osaan luettelon. Se alkaa olemaan jo haastavaa. Ja siitä seuraava askel on korttipakat, ja sitten pakka neljään osaan. Siitä sitten kahta pakkaa kerrallaan ja ....
Kotimaiset Hackmannit saattaa olla aika haastavia taivuteltavia. Jenkkien pannut on eri kaliiberia. Kuten ystäväni T.T. tässä näyttää... http://www.youtube.com/watch?v=Aq_7t5JEO9A

- - - Updated - - -

Ei ole sormet turvoksissa, verisuoni joo luultavasti mennyt. Mietityttää tuo patti vain, onko se syy vai seuraus? Se ei ole sormen kannassa, vaan tuossa kämmenen keskikohdan tasolla, nimettömän ja pikkurillin välissä :P

Otevoimailijan arkea patit ja mustelmat. Mulla on gripperien puristelusta välillä vasemman kämmenen keskellä kipeä patti, joka kyllä häipyy aina kun treeniä keventää ja antaa käden levätä. En oikein tiedä mikä se on, mutta koska se aina häipyy en oo siitä huolestunu.

Jännää statistiikkaa toimistorotista. Otin duuniin mukaan COC #1 ja #2. Kakkosta ei kukaan sulkenut. Mulla jäi millin tai kaksi auki kun yritin ähertää. On muuten nyt näpit kipeenä, kun piti aika moneen otteeseen kokeilla, että meniskö se kakkonen kiinni, mut ei mene niin ei :D

Ykkösen sulki vain yks kaveri mun lisäksi. Se jannu pisti melkeinpä sormenpäillä gripperin kiinni ja kakkosta kun yritti niin oli ihan väärä tekniikka. Se jannu on kyl melkonen korsto ja vahva kuin mikä, mutta se ei jaksanut alkaa hiomaan tekniikkaa kohdalleen ja isot räpylät taitaa olla myös hidaste.

Grippereitä tais testata vajaa 20 jamppaa. Olin aika yllättynyt, että #1:enkin on noin haastava perus toimistoduunarille. Olisin kuvitellut, että jokunen jannu ois sen sulkenut, kun kuitenkin osa porukasta on ihan kondiksessa ja harrastaa erilaisia urheilulajeja.

^empä tiiä onko tekniikkakysymys niin pitkälti vai armotonta voiman puutetta vaan yleisesti forkuissa mutta ite vähän samaa kokeilin pienemmällä otannalla #1.5:llä ja trainerilla kun postista tulivat. nii empä ekaa kertaa ite tai kukaan muukaan saanu sitä traineria suljettua yhtä lukuun ottamatta joka ei edes urheile niin se nakuttaa narskutti sarjaa #1.5 lla. erilaista urheilua harrastavia nii ei edes lähelle trainerin sulku :D

kai se on yleensä voimanpuutetta, mut tää yks karpaasi duunissa on ihan jossain omassa ulottuudessaan voiman suhteen. Ei vaan tällä kertaa siirtynyt voima pienen metallipalasen liikutteluun :) Mut jos se jaksais vähän yrittää niin...

Salilla viimeksi yläkroppapäivänä ton kaverin kanssa mä otin 4x6x80kg ja se otti 3(sarjat)x3(ylös)x3(puoliväli)x140kg)joka toinen toisto ylös ja joka toinen toisto puoliväliin. Mun sarjat oli ihan viimeisen päälle tiukat ja tää toinen otti räjähtävästi nopeussarjaa erinomaisella tekniilla ilman mitään pomppuja. Mä myös otin kaarta ja tää jannu veti lahnana.

Kysyin sit miks se ei ota kaarta niin tuumas, että "it's cheating". just joo :D

Ei mene nallikarkit tasan. Tää työkaveri treenaa, että sais otettua lisäpainon kera otetun leuanvedon mm tuloksen omiin nimiinsä.

Taitaapi se olla. Janne virtanen nostaa vanhassa bodaus lehdessä satasen tuolla :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom