Puolustautuminen väkivaltaisia naisia vastaan

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.

YLIJUMALA

Banned
Tässä viime viikonloppuna sattuneen pikku välikohtauksen innoittamana kysyisin seuraavaa: mikä olisi paras itsepuolustus naisia vastaan? Tilannehan on siis se, että naista ei viitsisi satuttaa, mutta ei haluaisi tulla kynsityksi eikä tämän kavereiden yllätettämäksikään.

Jokin sosiaalinen ratkaisu ensisijaisesti olisi varmaan paras, mutta jos ei ole kovin hyvä suustaan niin, miten kannattaisi oikein reagoida kun nainen käy apinan raivolla kimppuun kynsien ja purren?

Jonkinlainen tilanteen mukainen maahansaattaminen(?) ja siellä sitten omalla painolla ja tarvittaessa lukolla pidättelee sen aikaa että pahimmat höyryt alkaa haihtua.

Naista ei kuitenkaan kovin kauhealla agrella viitsisi maahan viedä, ja kun maahan on päästy, yleisesti miehellä sen verran koko/voimaetu puolella että saa kohtuullisen kivuttomasti pidettyä raivotarta aisoissa.

Pitää toivoa ettei itselle hirveämmin tule vastaan, voisi aika neuvotonta olla touhu.

Itse olen kokenut parhaaksi antaa naisen huitoa samalla kasvoja suojaten, tai sitten jos mahdollista niin käden matkan päässä pysyen jolloin voit helposti torjua tai väistää lyönnit ja potkut, jos taas jäit lähelle niin jalalla sitten estetään polvea tulemasta kiville.
Faktahan on se että perus naisen lyönnit ei tunnu missään eikä potukut joten voit niitä ihan rauhassa joko ottaa vastaan tai väistellä kunhan kasvot ja kivet suojaat.
Maahan viemistä voisi suositella jossain pusikossa tms. mutta ei missään nimessä baarissa, siellä tulee varmasti ~5 miestä sua kenkimään heti. Ja oikeastaan muutenkin jos mitään teet sille naiselle niin tulee(tämä toki ei haittaa jos heistä selviydyt, mutta oletettavasti on parempi antaa sen naisen höyrytä vaan ihan rauhassa.)

Tönäset pois tieltä huitomasta ja jatkat matkaa kylmän viileästi. Jos narttu ei usko kerrasta niin lyöt leegot kurkkuun. Itse olen kokenut tämän tavan toimivaksi tavaksi päästä eroon ryssistä/manneista/sompuista sun muista ärsyttävistä olennoista. Väkivalta lopettaa vittuilun.

Taisi Aittomäen Kari kirjotella joskus tosta naiten pahasuopaisuudesta. Ku muijat käy käsiks ne ei sitten lopeta heti. Kun miehet yleensä lopettavat siihen kuin toinen alistuu ylivoima edessä. Taisi joku toinenki kirjotella siihen että joku muija joskus murtanut hänen nenän, joten hän tulevaisuudessa vetää tajun kankaalle heti eikä sääli tätä heikompaa :hyvä: Sääli on sairautta :hyper:

Ite olen siskon kanssa tapellut niin paljon että noi kynnet ja pureskelut on aika tuttua hommaa. Yleensä nappasin karhusyleilyn selästä vaan ja rutistaa kädet vyötärön korkeuteen kiinni ni ei pääse kynsimään taikka puremaan. Baarissa en ehkä lähtis tekemään tota. Siskoa kun olen vetänyt kaukosäätimillä turpaankin aikoinaan, mikä ei ehkä ole kauhean suositeltavaa... kaukosäädin menee rikki :lol2: Baarissa lähtisin raivoavaa naista karkuun ja pyytäisin jotaan kaveria estelemään sitä hetken. Jos ei voi lähteä paikalta ni nappaisin ranteista kiinni, suojaisin kivet ja jos se yrittää purra ni vetäisin käden pois.

Youtubeen vaan hakusanaksi Bas Rutten, niiin löytyy tähänkin tilanteeseen sopivaa tekniikkaa... :D

Eipä sitä jonkun hullun raivoavan nartun kanssa tarvitse jäädä tappelemaan, lähtee vaan pois. Jos ei heti pysty ahtaudesta tai muusta johtuen, pitelee vähän käden mitan päässä ja pitää huolen siitä ettei seiso itse hajareisin... Ja mahdollisen käräjöinnin varalta on varmaan hyvä, ennen muita toimenpiteitä, kehottaa kuuluvalla äänellä lopettamaan ja sanoa ettei halua tapella.

Tai sitten antaa vaan naisen purra niin kauan kuin haluaa, ja sitten haastaa sen oikeuteen pahoinpitelystä. :thumbs:

Ranteista kiinni ja antaa naisen päästellä höyrynsä.Jos jatkaa niin rutistaa niin että tekee kipeetä tai vääntää ranteesta.Käsi kivuliaaseen lukkoon ja puhuu järkeä naikkosen päähän :)

Ei voi olettaa että tulee kohdelluks kuin nainen jos ei käyttäydy kuin nainen.. Se että ees menee miehen päälle tai soittaa suutaan kertoo jo siitä ettei ole itsesuojeluvaistoa ja kauhea leijumisen tarve.. eli kannattaa lyödä lights out.....

Kahdeksan vastausta ja kahdeksan langettavaa tuomiota käräjäoikeudesta näillä neuvoilla.. Se on karu totuus äijät.

Jos nainen hyökkää väkivaltaisesti miehen kimppuun paljain käsin, ja mies puolustaa itseään, niin tuomio heilahtaa miehelle. Niin monta esimerkkiä löytyy tältäkin saralta. Se on ihan sama pyyhkäisetkö jalat alata ja pidät kiinni, vai vedätkö giljotiinikuristuksen (vittu mikä ehdotus!! Kunnon Deivid..) tai väännät rannelukkoa, niin aina häviää. Ja tää on ihan perseestä, mutta minkäs teet.

Ainut toimiva keino, on ottaa jalat alle, ja olla koskematta naiseen millään tavalla. Vaikka seinän läpi jos ei muu auta, mutta annas olla jos naisessa on kuppakuoriaisen kokoinen mustelma tms. niin taas äijä maksaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Älä oo tommonen...Toi giljotiinihan oli paras noista kaikista :D

Siskoa kun olen vetänyt kaukosäätimillä turpaankin aikoinaan, mikä ei ehkä ole kauhean suositeltavaa... kaukosäädin menee rikki :lol2:

Mulla on huulessa kaukosäätimestä tullut arpi joten ei välttämättä kannata :)

edit: Miten olis mavaa tissiin? :D

Kahdeksan vastausta ja kahdeksan langettavaa tuomiota käräjäoikeudesta näillä neuvoilla.. Se on karu totuus äijät.

Jos nainen hyökkää väkivaltaisesti miehen kimppuun paljain käsin, ja mies puolustaa itseään, niin tuomio heilahtaa miehelle. Niin monta esimerkkiä löytyy tältäkin saralta. Se on ihan sama pyyhkäisetkö jalat alata ja pidät kiinni, vai vedätkö giljotiinikuristuksen (vittu mikä ehdotus!! Kunnon Deivid..) tai väännät rannelukkoa, niin aina häviää. Ja tää on ihan perseestä, mutta minkäs teet.

Ainut toimiva keino, on ottaa jalat alle, ja olla koskematta naiseen millään tavalla. Vaikka seinän läpi jos ei muu auta, mutta annas olla jos naisessa on kuppakuoriaisen kokoinen mustelma tms. niin taas äijä maksaa.

Asiaa, kun oltiin miesten väliset tappelut mun töissä saatu loppumaan niin eikös naiset rupea riehumaan oikein urakalla. Harkittiin jo naispuolisen järkkärin palkkaamista.

Mulla murtu aikanaan sivullisena nenä kun pimu veti käsilaukulla vahingossa naamaan, yritti lyödä tyyppiä jonka epäili käpälöineen persettään. Paikalle tullut pollu keskittyi selvittämään, että miten olin provosoinut daamia lyömään.

Paras tapa handlata asia on pysyä raivottaresta kaukana.

Niin, naista ei saa lyödä, mutta miestä saa sitäkin enemmän. Tätä ajattelutapaa kannattavia löytyy ilmeisesti molemmista sukupuolista, miehistä kuitenkin vielä enemmän.

Jos joku nainen tosissaan käy kimppuun niin on siinä joko niin todellisuudesta vierottunut ihminen (ei tajua omaa parastaan) tai sitten muuten vaan idiootti joka vissiin vetoaa siihen, ettei mies kuitenkaan saa lyödä takaisin. Turpaan vaan niin että tukka lähtee. Kyllä naista saa lyödä, jos se ansaitsee sen ;)

Njoo, onhan se todellisuudessa aika vaikea tilanne ja varmaan toimintamalli riippuisi todella paljon tilanteesta... Giljotiini tai mava tissiin kuulostavat molemmat hyviltä!

Itseasiassa olen tavannut useita naisia jotka _ihan oikeasti_ luulevat pystyvänsä satuttamaan miestä :hyper: ja vieläpä helposti voittamaan jos menee tappeluksi.
Niillä ei oikeasti ole mitään todellisuuden tajua sen suhteen kuinka heikkoja ovat suhteessa ja kuinka helppo on niitä kiviä suojata("eka mä vedän sitä turpaa sit potkasen munille jos yrittää takas lyödä") muutaman kerran olen tällaisia jossain ulkoilmassa missä on kaveriporukkaa vaan ettei tarttee pelätä ritareita ni provosoinut näyttämään miten tuo onnistuu. Harmi vain etteivät ne tajua että vaikka huitovat itsensä hengästyksiin edes osumatta tai edes etäisesti satuttamatta niin vielä luulevat olevansa voitolla("nii vittu ootpa sie kova kun et ees uskalla lyödä :jahas: ) :D.

Mutta oikeasti mikään ei vituta niin paljoa kuin nämä tapaukset, koska niitä ei voi edes kovistella jos menee hermot ja on täysin tuntematon tapaus/baariympäristö.

Alakoukulla ilmat pihalle-->ei jää mustelmaa.

Peesailen Purtsia, Seagramia ja Nagea. Enempää vahinkoa välttääkseen kannattaa olla vastaamatta takaisin. Jos otat vaikka kiinni ranteesta (ettei pääsisi lyömään) olet kauhean väkivaltainen ja ihmisten myötätunto ei ole sinun puolellasi:rock:

Mitä jos joku hinttipuppeli käy tekokynsillä päälle tai lyö käsilaukulla? Eikös sitä saa känäistä lättyyn, koska ei sellaista voi naiseksi laskea? Kellään kokemusta? :D

Mitä jos joku hinttipuppeli käy tekokynsillä päälle tai lyö käsilaukulla? Eikös sitä saa känäistä lättyyn, koska ei sellaista voi naiseksi laskea? Kellään kokemusta? :D

On kokemusta, samat säännöt kuin naisille.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom