Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsellä menkat oli kadoksissa koko 2008 jälkimmäisen puoliskon. Lähdin lekuriin selvittelemään asiaa, sain terolutit ja niiden avulla menkat tulemaan sekä joulukuun alussa että tammikuussa. Nyt helmikuussa ei taas tietoakaan. Helvata!
[
gildesi mitä kaikkee sulta tutkittiin? mullakin paljon kaikenlaista oli. tota lisämunuaisen rassarii en muista tehtiinkö. Ootko endogrinologialla vai gynellä tutkimuksissa? kerrohan mitä selvii
Kyllä olen ja nimenomaan painottanut sitä voimaharjoittelua. Mutta kaikki ovat sitä mieltä että ei vaikuta ja kun täälläkin yleisellä puolella kyselin testojen noususta punttauksessa, oltiin sielläkin sitä mieltä että ei noin paljoa ja sen vaikutus ei ole kuin hetkellinen treenin ajan /jälkeen.
Olen kuitenkin ollut välillä parikin viikkoa punttaamatta ihan sen takia että näen vaikuttaako se. Ei vaikuta. Korkeat on ja pysyy. Enkä mä ole niin lihaksikas, että senkään puoleen ampuisi yli ja ikinä en ole palkkaria kummempaa käyttänyt. Muutenhan se olisikin helppo tietää mikä aiheuttaa.
Kaverilla on sama tauti, ylipainoa ja diabetes + myös korkea testo. Hänelle tehtiin aikanaan myös isot tutkimukset vain todetakseen että kaikki on pcos:n aiheuttamaa.