Puoli kiloa päivässä!

Mistäs kenenkin puoli kiloa koostuu? Kuinka moni yleensä edes syö kasviksia puoli kiloa päivässä? Itellä taitaa jäädä hieman alle. Lähinnä menee banaaneja, porkkanoita, tomaatteja ja ananasta. Lasketaanko pakastevihanneslisukkeet puoleen kiloon? Entä ruokaan jotenkin sotketut (esim keitossa...), miten lasketaan mukaan? Vai kysekkö vain tuoreista?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei sitten millään tule puolta kiloa päivässä. Banaania,tomaattia,kurkkua tässä ne joka päiväiset muut satunnaisesti.

wokki vihannekset on ainoot rehut mitkä on päivittäin...

mut oon allerginen niin monelle et ei oo oikein mahiksiikaan vedellä niit...

Kaikki lasketaan. Itellä menee tällä hetkellä noin kuusi tomaattia ja puolenkymmentä porkkanaa päivässä raakana, lisäksi pakastevihanneksia vähän päälle 100g per päivä iivilin mössön seassa (tai jos ruokalassa syön, iso satsi salaattia). Eiköhän siitä se puolisen kiloa tule. Niin joo, lisäksi noin kerran päivässä reilusti kurkkua leivän päälle. Palautusjuoman kanssa banaani tai kaksi lisäksi.

Puoli kiloa ei ole loppujen lopuksi paljonkaan. Pari isoa omenaa, niin on jo joku 350g kasassa.

Keskimäärin ei yhtään kasviksia. Paitsi jos vedän rahkahässäkkää välipalaksi ni siihen viskaan ananasta purkillisen sekaan. Ja banaania tulee ostettua sillon tällön ja jos niitä on, niin tulee päivittäin syötyä.

Ehkäpä olen :david: mutta minä olenkin antivegaani.... :rock:

Aika harvoin tulee kyllä puoli kiloa päivässä täyteen. Töissän tulee syötyä salaatit ja kesäisin kun rehut on halpoja tulee taas niiitä salaatteja syötyä enemmän. Kurkkuun mulla on joku ihme himo ja sitä tulee rouskutettua melkein joka päivä.

Helposti varmaan menee toi puoli kiloa, vaikken tosin oo koskaan punninnut. Omppuja pari per päivä, yleensä myös aplari, ananasta tai banaani. Rehuja leivän päälle, lämmin ruokakin sisältää lähes aina jossain muodossa kesäkurpitsaa, paprikaa, kaalia, parsaa, papuja tmv, porkkanoita narskutan välipalaksi. Isä on joskus kutsunut mua vihanneskellariksi...

Tomaattia menee sellaiset 2-3 kappaletta ja reilusti kurkkua...eli nipin napin voi puoli kiloa tulla päivässä. Ehkä vois koittaa lisätä johonkin väliin vielä hedelmän. :rock:

Helposti tulee tuo ½kg. Tapana mussutella noita porkkanoita 5-6 kpl raakana ja niistä tulee jo ~300g. purkki ananasta, pari tomaattia, kurkkua leipien päälle runsaasti pari kertaa päivässä ja sitten koululla pakollinen isohko salaattiläjä. Veikkaisin, että tuossa on jo lähemmäs kilo per päivä :)

Eipä tule kyllä "ihan" tuota täyteen. Purkki ananasta ja välillä jos sattuu tilapäinenmielenhäiriö tulemaan kaupassa, niin saatan ostaa tomaatteja. Jos on koulupäivä, niin siellä sitten suht reipas annos salaattia, mutta harvemmin tulee kasviksiin satsattua rahoja. On niille parempaakin käyttöä :) Lihaa!

Ei todellakaan tule täyteen ½kiloa! Varsinkin kun on koulut loppu niin ei tuu edes salaattia syötyä... LIHAAAA :rock:

Kypsennettyjä/pakastettuja jne. ei lasketa, ravintoarvot paljon paljon huonommat kuin tuoreissa.

Yritän syödä salaattia kaksi kertaa päivässä, mutta usein jää nollaan kertaan. Olen laiska.

luulis menevän. Rahkan kanssa aina mansikoita, sitten tomaattia, kurkkua, omenaa jne. rahka + mansikat & banaani + omena on aika normaali välipala.

Taitaa olla ruokavalioni jossain määrin pyllyllään, ei oo noihin kasviksiin tullu satsattua sit yhtään... Mitä ny töis vähä salaattia jos sattuu kohdalle.
Puoli kiloa päivässä menee jo pelkästään rahkaa plus lihat ja muut kivat. Ilmankos on tuossa vyötäröllä tommonen juttu...

Ei millään. Korkeintaan tulee otettua se 2-300 grammaa jotain marjoja rahkan seassa ja joskus joku porkkana killuu keitossa. Mutta jos laskee potut mukaan niin pääsee jo aika lähelle sillon tällön:)

Kevyesti puoli kiloa päivässä, usein lähempänä kiloa menee kasviksia. Lähinnä kurkkua, tomaattia, omenaa, salaattia ja parsaa. Off-seasonilla myös banaania, ananasta, he-ma-paa ja mandariineja paljon.

Suositut

Back
Ylös Bottom