En ole kylläkään guru, kaukana siitä, mutta jonkinlaista kokemusta asiasta löytyy kyllä, joten uskaltaudun vastaamaan
![Smile :) :)](/smilies/smile.png)
Eli olen itse treenannut jo pitkälti yli puoli vuotta pääosin aamuisin, heti herättyäni. En tietenkään syö mitään kiinteää aamiaista ennen treeniä, mutta otan kylläkin proteiinijuoman (desi hera-kaseiinisekoitusta) ja juon usein kupillisen joko mustaa tai vihreää teetä ja vettä, johon sekoitan c-poretabletin ja usein myös tauriinia. Nestettä tulee siis kyllä jonkun verrankin, mutta en ole tämän havainnut treeniä haittaavan.
Kehitys ei ole tästä systeemistä ainakaan kärsinyt, ja muutenkin tämä tuntuu minulle sopivan. Tosin on myönnettävä, että aivan täysin tyhjin vatsoin en ole koskaan kokeillut treenata, vaan tuon protujuoman olen kyllä aina treenin alle ottanut - muistelen lukeneeni jostain (todnäk Pakkikselta), että se olisi ennen treeniä ja VARSINKIN ennen aamutreeniä suositeltavaa... ja tuntuisi kovin epävarmalta lähteä treenaamaan ilman sitä, mutta jos sellainen itsellesi sopii, niin go for it! :whip:
Eikös modemme Ironbutt treenannut pitkäänkin aamuisin melkolailla tyhjin vatsoin, ja kaiketi ihan hyvin tuloksinkin?
EDIT: Japa ehtikin jo laittaa hyviä linkkejä.