punttisaleja euroopassa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wenya
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Moro,

Olen lähdössä elokuuksi reilaamaan länsieurooppaa, ja käydään ainaskin Roomassa, Pariisissa, Lontoossa, Viinissä, Prahassa ja Milanossa.
En haluais koko kuukautta treenailla pelkällä oman kehon painolla, joten onko teillä mitään vinkkejä noissa kaupungeissa olevista punttiksista? Suuria vaatimuksia ei kyllä ole, perus vapaat painot ja penkki ym. kun löytyy, niin oon ihan tyytyväinen. Mitä halvempi, tietty sen parempi, ja niin keskustasta kun mahdollista.

Tänks! :rock:

Oisko matkatoimiston kautta mahollista kysellä ja kyllähän niitä saleja siellä on varmaan pullollaan, näin ainakin uskoisin?

Katopa mitä tapahtuu kun kirjoitat googleen vaikkapa gym paris ;)

Tuskin noissa kertamaksu mitään älytöntä on, joten tommosella reissulla itse valitsisin aika pitkälti sen perusteella että on lähellä ettei mene koko päivää salilla käymiseen.

Hmm... totta, ehkä toi google olis ihan hyvä vaihtoehto. :rolleyes: Ajattelin taas oikein loppuun asti. Paitsi, että kun googletin, niin suurin osa sivuista oli maiden omilla kielilla, eikä multa esim. tuo ranska juurikaan luonnistu. Mutta varmaan voi kysellä paikan päällä jostin infosta ym...

Katopa mitä tapahtuu kun kirjoitat googleen vaikkapa gym paris ;)

Tuskin noissa kertamaksu mitään älytöntä on, joten tommosella reissulla itse valitsisin aika pitkälti sen perusteella että on lähellä ettei mene koko päivää salilla käymiseen.
Jos pari kymppiä ei ole älytöntä niin sit löytynee...

ainakin saksassa oli useampi sali johon ei päässyt kertakäynnille vaan vaativat että ekalla kerralla treenaat pt:n kanssa ja tehdään kaikenmaailman ohjelmat ja kuntoarviot jne.... Ja tämä oli vielä pikkukylässä..

Hmm... totta, ehkä toi google olis ihan hyvä vaihtoehto. :rolleyes: Ajattelin taas oikein loppuun asti. Paitsi, että kun googletin, niin suurin osa sivuista oli maiden omilla kielilla, eikä multa esim. tuo ranska juurikaan luonnistu. Mutta varmaan voi kysellä paikan päällä jostin infosta ym...
Veikkaisin, että infoista löytyy just ne isot ja ongelmalliset trendisalit. Kannattaa varmaan googlettaa ja laittaa hakusanaksi jotain muutakin kuin pelkkä gym - esim. "power lifting" on sellainen taikasana, jolla ei ehkä päädy niille hankalimmille trendisaleille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom