Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kevät, ihanan kiduttava kouluviikko takana, edessä pari mukavaa vapaata päivää koirien, pitkien lenkkien ja pääsykoekirjojen parissa :)

Ja lukeminen on hauskaa, suorastaan ahmin sitä tietoa!

Ilostuttaa kun löysin pitkästä aikaa taas omantyylisiä vaatteita :dance:! Pelkäsin että sovituskopissa tulee taas ahdistava olo kun mikään ei sovi. Mutta mun kroppa tekikin yllärit ja näytin (jopa omasta mielestäni) tosi hyvältä :)! Varsinkin kun rinnat ovat kasvaneet ahkerasti, niin t-paidatkin saa nätin muodon ja näyttää kivalta. I like my body :haart:.

^tuo on muuten ihana fiilis ja tulee tosi kiva olo. Varsinkin pukukopeissa sen nykyisin huomaa kun ei enää puistata katsoa omaa kroppaa isoista peileistä _läheltä_ :D

itseäni ilostuttaa positiiviset työkuviot kakkosduunista, lämmittää mieltä että kysellään töihin paikkaan johon olisi tunkua ja kun näitä aikoina ei töistä voi koskaan olla varma, että niitä siis riittää :)

Mulla oli tuo fiilis eilen illalla kotona kun sovittelin kaikkia kesävaatteita ja nyt en jaksa oottaa että tulis jo aurinkoa! :)

Ens viikol ratkeaa moni mukava juttu, mm. saanko uuden,mukavamman ja rahakkaamman työpaikan ja pääsenkö muuttamaan toukokuun alusta lähemmäs keskustaa. Peukut pystyyn :thumbs:

Uus ruokavalio tuntuu erittäin hyvältä ja määrät sopivilta. Vaikka päätarkoitus ei ole tiputtaa painoa, tänää aamupaino oli vuosiin alle 70kg :D Hiukan, mutta silti. Paino on tippunu hyyyvin hitaasti, mutta ehdottomasti parempi niin ( kolmessa viikossa -1 kg). Vielä vuodenvaihteessa painoa oli n. 78kg. Kiitos eron :hyvä: Kropassa muutenkin näkynyt pieniä, mukavia muutoksia.

Hertan juoksut on lopuillaan ja todennäköisesti ovat viimeiset. Leikautan tämänkin nartun kesän aikana ja kaikilla helpompaa:haart:

Ens viikol ratkeaa moni mukava juttu, mm. saanko uuden,mukavamman ja rahakkaamman työpaikan ja pääsenkö muuttamaan toukokuun alusta lähemmäs keskustaa. Peukut pystyyn :thumbs:

Uus ruokavalio tuntuu erittäin hyvältä ja määrät sopivilta. Vaikka päätarkoitus ei ole tiputtaa painoa, tänää aamupaino oli vuosiin alle 70kg :D Hiukan, mutta silti. Paino on tippunu hyyyvin hitaasti, mutta ehdottomasti parempi niin ( kolmessa viikossa -1 kg). Vielä vuodenvaihteessa painoa oli n. 78kg. Kiitos eron :hyvä: Kropassa muutenkin näkynyt pieniä, mukavia muutoksia.

Hertan juoksut on lopuillaan ja todennäköisesti ovat viimeiset. Leikautan tämänkin nartun kesän aikana ja kaikilla helpompaa:haart:

Hiukan :offtopic:, mutta voikos kysyä, että millaista ruokavaliota noudatat nyt? Hyvin on ainakin tuloksia tullut aikaan muutoksilla! Jos jonkinlaista vinkkiä saisin omiin syömisiini :)

:offtopic:
No tuota, koko alku vuotta en siis ole näin tarkasti syönyt kuin nyt viimeset 3 vkoa.. Puhdasta ruokaa, ei MITÄÄN lisäravinteita (ei siis palautustakaan), aamupala/ 3 lämmintä ruokaa/ iltapala. Ensisijasta proteiinia 20g per ateria, isoimmat hiilarit aamulla ja reenin jälkeen, illalla pelkkää proteiinia....ei siis mitään erikoista. Kaloreita tulee täl hetkel about 2000 pvässä. Tarvittaessa nostetaan, nälkää ei ole tarkoitus nähdä :hyvä:
Koko kolme viikkoa myös ilman sokeria! Eikä oo ees tehny tiukkaa :hyper: Joten täl hetkel aika kohillaan kaikki.

Alkuvuoden useamman kilon pudotus...ööö..meni ehkä viikonpäivät ja join vaa 2 Hevi- juomaa päiväs ja ku en muuta saanu aikaseks, ni kävelin koirien kans päivät :nolo: Sitä ne sydänsurut teettää..Mut en suosittele kyseistä " dieettiä" kellekkää :lol2:

Kaikki sujuu, kun on henkilö, joka viikottain tsiikaa mun ruokapäiväkirjat. Asiaan ko asiaan saa kaiken kattavan vastauksen ja tietää, ettei tarvi ko noudataa ohjeita. Kuhan ite vaa pistää kaiken syödyn ylös ja laskee arvot...

Eilen pääsin treenaamaan vanhalle tutulle "kotisalilleni" pitkästä aikaa, missä kuntosali-innostukseni sai alkunsa. Treeni kulki erinomaisesti sekä oli upea nähdä vanhempia kuntosalikavereita. :)

Ja etenkin, kun sai vielä kuulla kehittyneensä huomattavasti: Kroppa kiinteämpi, selkä kasvanut... Treenimotivaatio nousi sanoinkuvaamattomiin mittasuhteisiin! :rock:

Eikä tässä vielä kaikki! Tänään saamme viettää avopuolisoni kanssa toista vuosipäiväämme aurinkoisessa kevätsäässä. :haart:

Eilen aerobicissa astuin jalan syrjälle, mistä nilkka ei oikein tykännyt. Pikkasin jo pelkäsin aiheuttaneeni pahempaakin tuhoa. Nyt tuo jalka on jo kuitenkin paljon parempi. Ihan varmasti kestää joogan tänään illalla (ja sinne olin joka tapauksessa ollut menossa, eli ei edes mikään suunnitelma sotkeutunut!). :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
:offtopic:
No tuota, koko alku vuotta en siis ole näin tarkasti syönyt kuin nyt viimeset 3 vkoa.. Puhdasta ruokaa, ei MITÄÄN lisäravinteita (ei siis palautustakaan), aamupala/ 3 lämmintä ruokaa/ iltapala. Ensisijasta proteiinia 20g per ateria, isoimmat hiilarit aamulla ja reenin jälkeen, illalla pelkkää proteiinia....ei siis mitään erikoista. Kaloreita tulee täl hetkel about 2000 pvässä. Tarvittaessa nostetaan, nälkää ei ole tarkoitus nähdä :hyvä:
Koko kolme viikkoa myös ilman sokeria! Eikä oo ees tehny tiukkaa :hyper: Joten täl hetkel aika kohillaan kaikki.

Alkuvuoden useamman kilon pudotus...ööö..meni ehkä viikonpäivät ja join vaa 2 Hevi- juomaa päiväs ja ku en muuta saanu aikaseks, ni kävelin koirien kans päivät :nolo: Sitä ne sydänsurut teettää..Mut en suosittele kyseistä " dieettiä" kellekkää :lol2:

Kaikki sujuu, kun on henkilö, joka viikottain tsiikaa mun ruokapäiväkirjat. Asiaan ko asiaan saa kaiken kattavan vastauksen ja tietää, ettei tarvi ko noudataa ohjeita. Kuhan ite vaa pistää kaiken syödyn ylös ja laskee arvot...

:offtopic: Kiitos vinkeistä ja kovasti tsemppiä jatkoon! :thumbs: Antoi tosiaan ajattelemisen aihetta omiin syömisiinkin

Mulla on maailman mahtavin mies. Se on maailman komein ja kaikinpuolin aivan just täydellinen. Juuri sellainen mistä oon aina haaveillu.

Tänään se taas osoitti sen. Tai siis, joka päivähän se osoittaa sen jo olemassaolollaan, mutta se nyt teki muuten paskasta päivästä aivan loistavan pikku puhelulla.

Vapaapäiväni kunniaksi teimme puolisoni kanssa aamulenkin! Iltapäivällä/ illalla vielä sekä punttikselle että syvävenyttelyyunnille. :)

Voisin minäkin tänne välillä jotain kirjoitella, kun turhan usein olen naama norsun v*tulla syyttä suotta :rolleyes:. Ihana viikonloppu takana: teemabileet rakkaiden ystävien parissa live-musiikilla höystettynä, kananlihallevetänyt konsertti ystävien kanssa takana, yhteistreeniä salilla ihanien ystävien parissa ja loistava leffavalinta elokuvissa sunnuntai-illalla. Tänään vielä vaunulenkille lapsuudenystävän ja hänen pikkutaaperonsa kanssa. Lisäksi tälläkin viikolla hauskat teemabileet ystävien parissa tiedossa sekä Floridan matka puolison ja perheen kanssa lähestyy päivä päivältä. Lisäksi voinen keskittyä reissulla shoppaamiseen, koska itse matka ei kustanna minulle mitään. Koulussa menee kivasti, kiva alan kesätyöpaikka ensi kesänä ja kirsikkana päällä puoliso sai taas kehuja naispuolisilta kavereiltani viikonloppuna, kuinka loisto tyyppi hän on ja kuinka hyvä "palvelu" minulla on :haart: Noin nyt voinen olla sitten hyvällä omatunnolla naama vääränä kesään asti :D

Tänään kun tänne kirjoitan niin meikäläisen tuurilla huomenna on tekstiä tuolla "vituttaa"-palstalla. Mutta silläkin uhalla:
-elämäni ekat varsinaiset ohjaukset meni hyvin,vaikken ihan kässärissä kertakaan pysynyt
-elämäni eka bailatino-tanssitunti oli oikein jees

Back
Ylös Bottom