Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
-Aurinko paistaa
-Päivät pitenee hurjaa vauhtia, kevät tulee :haart:
-Työpäivä on kohta puolessa välissä
-Huomenna vapaapäivä, tiedossa shoppailua, kasvohoito ja hiustenleikkuuu
-Kaikenkaikkiaan asiat on ihan mukavasti, vaikka välillä vituttaakin

:)

-aurinko,kevät on tulossa!
-kaurapuuro
-iloinen mieliala kun on saanut taas rästihommia tehtyä
-treenien suunnittelu-halu tsempata on kova!

Löysin aivan ihanan mekon ylppäreihin, pitihän se toki ostaa saman tien :)

Puolukkapäivät on ohi :dance:. Hmm, muuten olisin aika julma itselleni tänään( sillä en ole kiinnittänyt ruokailuun tarpeeksi huomiota ja silleen), olen syönyt kaikkea kökköä. Mutta koska olin ahkera tyttö ja juoksin yli 90 minuuttia (kahdessa erässä) + pienimuotoinen lihastreeni ja venyttely, niin olkoon nyt menneeksi. Ei aina voi olla täydellisen puhdasta, eikä pidäkään. Ja treenit meni hyvin.

Nyt voisi odotella että salkkarit alkaa ja istuksia sohvalla lepuuttamassa jalkoja.

Tuli inspis ja mitä se sai aikaan: kämppä siivottu oikein kunnolla ja tuli pestyä vielä koirakin kaupan päälle.

Mut keittiössä haisee jokin. Epäilen viemäriä, koska se on puhdas.

Viikonloppu, itse leivotut juustoleivät ja mies. :haart: Niin ja Paul McCartney, nuo biisit vaan saa mut ihan herkkikseksi.

Nään huomenna erään mimmin kehen oon tutustunut täällä punttimimmi palstalla ;) Jännittää ja ilostuttaa kovasti!

Sairastamisesta huolimatta olen saanut kandiani räpellettyä aimo harppauksen eteenpäin. Teoriaosa valmistui nyt illalla kokonaan. Jee...:dance2::dance2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihanaa aloittaa päivä, kun aamulenkin sai juosta auringonpaisteessa ja suunnitella kesän reissua! Juoksu kulki hyvin ja kilometrejä kertyi! Tästä lisää! :dance2:

Mulle on tällä viikolla sattunut ja tapahtunut kaikenlaista, niin hyvää kun huonoakin. Silti ne hyvät asiat vie voiton, eli olen todella iloinen tällä hetkellä :)

Just nyt mä oon vaan ihan mielettömän onnellinen. Ulkomaille lähtö on ollut mun tähän astisen elämäni paras päätös! Oon tavannut ihan uskomattomia ihmisiä ja yhdestä ihmisestä on tullut mulle todella hyvä ystävä. Suomi ei vois enää vähempää kiinnostaa. Reenit kulkee ihan mieletöntä tahtia, kehitystä tuntuu tulevan ja olen saanut osan fläsästä jo muutettua lihakseksi. Lisäksi nesteitä on lähtenyt kun lisäsin hieman aerobista liikuntaa mukaan. Keho toimii, fiilis on korkeella ja elämä on hienoa! :haart:

Nautiskelen juuri aamukahvia (aamukahvi on mulle suuren suuri nautinto!) ja kuuntelen aiiivan mainiota musiikkia ja lähden kohta ulos ottamaan aurinkoa. Tai no tuohon partsille yrittämään, hahaa.
Rakastan aurinkoa!

Taas mitä mainion aamu! Aurinko paistoi ja tehtiin tänään miehen kanssa loistava pitkä lenkki! Juostiin 16,2 km!

Tää yhdessä lenkkeily on ihan uusi harrastus meille, kun mies on alkanut juosta vasta tänä talvena. Aiemmin se on vihannut lenkkeilyä, ja olen saanut juosta yksinäni monta vuotta. Nyt on tosi voittaja-fiilis, kun lenkki kulki vieläpä kevyesti ja oli mukava juosta toisen kanssa. Oon niin ylpeä miehestäni! :haart:

Aurinko ja kevät :dance: onnistuin tekemään ihan sika hyvää kahvia ja koska tää vaikuttaa kivalta päivältä, ajattelin mennä vähän shoppaileaan jotain tarpeellista :)

Back
Ylös Bottom