Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ilostuttaa kun löysin pitkästä aikaa taas omantyylisiä vaatteita :dance:! Pelkäsin että sovituskopissa tulee taas ahdistava olo kun mikään ei sovi. Mutta mun kroppa tekikin yllärit ja näytin (jopa omasta mielestäni) tosi hyvältä :)! Varsinkin kun rinnat ovat kasvaneet ahkerasti, niin t-paidatkin saa nätin muodon ja näyttää kivalta. I like my body :haart:.

Ihanaa! Tiiän, vedin tänään pitkästä aikaa ihan tyköistuvan neuletakin ylle ja JESTAS :eek: kroppa ei enää jatku yhtenä pötkönä tisseistä peppuun, vaan siinä-välissä-on-VYÖTÄRÖ!!!! Oli pakko mitata massun ympärys.. syksyllä 73cm, nyt 66cm!!:wtf::wtf::wtf:

Mie sain lisätä sekä kyykkyyn että maastavetoon 15 paunaa enemmän edellisviikkoon verrattuna. Toistomäärä sama ja kevyttä kauraa! :D Meitsi on nousujohteisessa treeniputkessa!

Mun kandi hyväksyttiin. Ei tullu muut ku kielioppivirheistä sanottavaa, et niitä pitää viilailla, mut muuten eip mitn.:dance2::dance::hyper:

Mun koulu loppui tänään ja nyt on ihan älyttömän haikea, mutta samalla onnellinen olo.

Meillä on ollut sama luokka pre-IB:ltä eli ykköseltä asti, joten ollaan kasvettu tosi läheisiksi. Olen tällä hetkellä iloinen siitä, että sain tutustua noin mahtaviin ja älykkäisiin ihmisiin ja että sain viettää tähän astisen elämäni parhaat 3 vuotta heidän kanssaan :haart:

Olis kaks kesätyöpaikkaa valittavana, eli otanko paskan vai paskimman työn. :dance: Mut onneks on aikaa ootella jos tulis parempaa työtä..:rolleyes:

ei tarvi stressata niin paljon koulusta.
ilma on tosi lämmin ja kaunis.
kaverit kokeilee käsivarsia ja sanoo et eihän sulla oo muutaku lihasta :D haha

NAM ! Söin just maitosuklaavanukkaan ja oli niin maaailman maukkainta! En muistanu ees et kui hyvää voi olla. 110kcal, ei haittaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvä ystävä toimi penkkivahtina eilen, joten penkkiin sai lisätä 20 paunaa lisää, vähän tiukkaa teki, mutta niin on tissilöiset kipeenä että voi hyvä jumala.. Ja tänään pääsin käymään ostoksilla, löysin kaksi paria kenkiä ja hyvän "bisnespuvun" ensi viikon valokuvanäyttelyä varten. Ja tänään selkä/hauistreeni sujui ihan mielettömän hyvin, treenikaveri tuli sanomaan että ootko huomannu, mutta toi sun hauis on kyllä nyt kasvanu :D Voi että! Ja aamulla lenkille! Elämä on melko ihanaa, eikös?!! :haart:

Sain kämpän, kaksion ja nyt saan oman kodin! Tää nykynen yksiö on ollu enempiki vaa yösija :D
Pieni remppa edessä, mut saapahan ite vähän tsuumailla värejä...
Ja tottahan toki otin omaa lomaa muuton jälkeisen viikon, ni saan kotiutua kunnolla :hyvä:

Nellies Delliesit, näähän on ihan huippuja, miks en oo aiemmin bongannut!!
Lisäksi kävin vähän shoppailemassa ja nyt on kaikkea kivaa =)

Nellies Delliesit, näähän on ihan huippuja, miks en oo aiemmin bongannut!!
Lisäksi kävin vähän shoppailemassa ja nyt on kaikkea kivaa =)

Taitaa olla ihan tämän kevään uutuus. Olen kanssa tykästynyt noihin hedelmäkarkkeihin. Kannattaa kuitenkin hillitä pussin rapistelua, koska jo pussillisesta seuraa aikamoista törinää pyttyyn - Jorma Uotista lainaten vähän eri merkityksessä ;)

Taitaa olla ihan tämän kevään uutuus. Olen kanssa tykästynyt noihin hedelmäkarkkeihin. Kannattaa kuitenkin hillitä pussin rapistelua, koska jo pussillisesta seuraa aikamoista törinää pyttyyn - Jorma Uotista lainaten vähän eri merkityksessä ;)
Katoin kanssa tuoteselostetta ja ihan kylmät väreet kulki kun katseli niitä kuitumääriä :rolleyes:. Nimim. anoreksia-ajoilta on kokeiltu kaikkea makeutusainejuttua... Makeutusaineista minulla on huonoja kokemuksia. Varsinkin noista mistä tulee suuria kuitujämiä. Yhden illan turvonnut vatsa ei ole edes paha mutta kun jalkoihin tuli pitkästä käytöstä selluliitin kaltaisia outoja möykkyjä (ja sellua ei varmaan tule alle nelkytkiloiselle luukasalle) niin päätin lähteä nollatoleranssi-linjalle noiden suhteen.

Mutta siis, tänään ilostuttaa että nyt on erityisen ihana viikonloppu tulossa :haart:! Me loves friday~ Siivoilen täällä ihan innoissani!

Mulla aiheuttaa kaikki muut kanssa tota turvotusta, mutta masu on nyt ihan nätisti ollut pussillisen jälkeen.

Huomenna Riikaan vääntää ja bilettää!:rock::dance2::rock:

Back
Ylös Bottom