Töitä riittäisi enemmän kuin ehdin tekemään.
Treeni kulkee ja motivaatiota on.
Masu on ihan inasen litistynyt.
Treeni kulkee ja motivaatiota on.
Masu on ihan inasen litistynyt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilostuttaa kun löysin pitkästä aikaa taas omantyylisiä vaatteita :dance:! Pelkäsin että sovituskopissa tulee taas ahdistava olo kun mikään ei sovi. Mutta mun kroppa tekikin yllärit ja näytin (jopa omasta mielestäni) tosi hyvältä ! Varsinkin kun rinnat ovat kasvaneet ahkerasti, niin t-paidatkin saa nätin muodon ja näyttää kivalta. I like my body :haart:.
Nellies Delliesit, näähän on ihan huippuja, miks en oo aiemmin bongannut!!
Lisäksi kävin vähän shoppailemassa ja nyt on kaikkea kivaa =)
Katoin kanssa tuoteselostetta ja ihan kylmät väreet kulki kun katseli niitä kuitumääriä . Nimim. anoreksia-ajoilta on kokeiltu kaikkea makeutusainejuttua... Makeutusaineista minulla on huonoja kokemuksia. Varsinkin noista mistä tulee suuria kuitujämiä. Yhden illan turvonnut vatsa ei ole edes paha mutta kun jalkoihin tuli pitkästä käytöstä selluliitin kaltaisia outoja möykkyjä (ja sellua ei varmaan tule alle nelkytkiloiselle luukasalle) niin päätin lähteä nollatoleranssi-linjalle noiden suhteen.Taitaa olla ihan tämän kevään uutuus. Olen kanssa tykästynyt noihin hedelmäkarkkeihin. Kannattaa kuitenkin hillitä pussin rapistelua, koska jo pussillisesta seuraa aikamoista törinää pyttyyn - Jorma Uotista lainaten vähän eri merkityksessä ;)