Punttimimmien 2009 tavoitteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pinko
  • Aloitettu Aloitettu
Tavoitteitani
- Päästä opiskelemaan haluamaani paikkaan/ panostaa kevään valintakokeisiin !!
- Säästä rahaa tulevaisuutta varten, turhat ostokset pois, vain välttämättömyydet kuten ruoka & treenimaksut
- Kasvaa ISOKSI sekä puhtaan ravinnon että kovan treenin myötä :whip:
- Oppia syömään oikein
- Saada vedettyä edes yksi leuka ensi vuoden loppuun mennessä
- Oppia lepäämään silloin, kun siltä tuntuu
- Viettää enemmän aikaa ystävieni kanssa :haart:

Mitä sitten tapahtuikaan?
- Pääsin opiskelemaan haluamaani alaa, en ensimmäiseen hakuvaihtoehtooni, mutta lopulta olen sitä mieltä, että tämä on paras vaihtoehto minulle
- Rahaa on säästössä, mutta vähän
- Kehitystä on tapahtunut sekä treeneissä että syömisessä, mutta yhtään sen isompi tai lihaksikkaampi en ole kuitenkaan (ainakaan omasta mielestäni)
- Leukoja en osaa vetää vieläkään
- Levätä olen onnekseni osannut, kun kroppa on sitä vaatinut
- Ystävien kanssakin on tullut vietettyä enemmän aikaa

Ihan hyvin. :rolleyes:

Tassapa pinkon tavoitteet vuodelle 2009. Vahan aikaista kun on vasta marraskuu, mutta en malttanut odottaa nahdessani 2008-ketjun. Suurin osa tavoitteista liityyy harrastukseeni nyrkkeilyyn :hyvä:

Hommata ottelulisenssi
Lahtea Aasiaan kolmeksi kuukaudeksi taysipaivaisesti treenaamaan
Otella ensimmaisen kerran
Saada ruokavalio pysyvasti normalisoitua; syoda terveellisesti ja hyvin – voida hyvin
Tehda paatos siita, jaanko Lontooseen vai muutanko Suomeen vai mita elamallani teen
Loytaa uusia urheilullisia ystavia
Kokeilla pilatesta (vihdoin)
Hoitaa jalat juoksukuntoon (pronaatio-ongelmat)

Olisi kai huijausta olla kommentoimatta omia tavoitteita, tosin uuden vuoden (2010) tavoitteet ovat lahinna olla asettamatta tavoitteita ja elaa hetkessa. Mutta.. ainakin treenien suhteen on taas mahtava vire paalla, go girl!

Ottelulisenssi on, tosin kaapin pohjalla, eika se kilpaura auennut toivotulla tavalla, noh, tilanteet muuttuvat
Lahdin Aasiaan kolmeksi kuukaudeksi treenaamaan
En ole otellut ja siita voin syyttaa vain itseani, tosin en kaikesta huolimatta koe mahdottomaksi, etteiko nain voisi viela tapahtua
Kylla, syon juuri niin kuin haluan ja voin hyvin
Muutin Suomeen ja olen siita hyvin iloinen (vaikkei a:n pisteita vielakaan ole loytynyt), Englantiin en ole kaivannut
Sain muutaman urheilullisen ystavan, mutta menetin myos muuton myota monta. Lisaa naita kiitos.
En ole edelleenkaan kokeillut pilatesta (joogaa tosin olen kokeillut)
En ole varsinaisesti hoitanut pronaatioasiaa mitenkaan, mutta eipa ole ongelmiakaan ollut, vaikka juoksin tana vuonna enemman kuin koskaan

Eteenpain! :puntti:

Tavoitteita vuodelle 2009 Liittyen treenaamiseen
Tälläsia tuli siis listattua ja tavoitteiden alla niiden toteutuminen

- Kovaa treeniä koko vuosi
Treeni oli kovaa! :puntti:

- Lihaskehitystä tasaisesti koko kroppaan
Toivonmukaan sitä on tullut, lopulliset tulokset nähdään sitten kevään kisoissa

- Loppuvuodesta hyvä kisadietin startti!
Starttas ja ihan kiitettävästi

- Leuanvetoa ilman kumilenkkejä
Eipä oo tullut testattua, tänään vois testata jos se viel lasketaan :rolleyes:

- Hierojalla käyminen säännöllisesti
Nooh.... Kyllä siellä käyty on...

- Venytellä enemmän
En muista miten ennen venyttelin, mutta liian vähäistä se edelleen on

- Pilateksessa käyminen säännöllisesti
Kävin niin kauan säännölliseti kun se sopi viikkoon

- Treenileiri toukokuussa
Jäi sitten käymättä

- Asentoharjoittelua ja mahdollisuuksien mukaan leirille niitä opettelemaan
Asentoja on harjoiteltu kyllä, mutta leirillä ei käyty.

Ihan realistisia tavoitteita olisi, katsotaan miten toteutuu..
No aika hyvin toteutu loppupeleis :)

- Lihashuolto, venyttelyt ja hieronnat
- Hammaslääkäri, sinne ois vielä ainakin kerran asiaa!
- Syödä fiksusti ja säännöllisemmin
- -Olla ihana vaimoke!

Ei sen kummepaa. Pitää mieli ja keho hyvänä, samoin panostusta läheisiin ihmisiin. :haart:

Laihduttaa 60kg:n tietämille
Treenata kovempaa (jalkatreenissä ei lepsuilla!)
Nostaa penkkitulosta (nyt ylös se 40kg)
Opetella juomaan vettä enemmän

Lopettaa pianotunnit
Panostaa ystävyyssuhteisiin
Opiskella enemmän koulujuttuja

Siinä nyt ainakin muutama. Näihin panostetaan tänävuonna kunnolla.

No niin nyt katsellaan mitä ollaan saatu aikaseksi :D

-Laihdutus onnistui, tosin meni vähän pitkään pudottaa, mutta onnistui kuitenkin :) Olen tyytyväinen
-Omasta mielestäni treenit ovat koventuneet kyllä vuoden mittaan selvästi.
-Penkkituloksen nostaminen 40kg ei onnistunut... Tai en ole kyllä ykköstä kokeillut, mutta en usko että vieläkään menee toi. Tosin on kai sitä vähän ylöspäin tultu.
-Veden juonti on kyllä niin taitolaji. En ole varmaan lisännyt tätä yhtään.

-Lopetin pianotunnit. Vihdoin. Pitkän mietinnän tuloksena ja olen oikeastaan aika tyytyväinen. Nyt voin panostaa täysillä siihen harrastukseen mikä OIKEASTI kiinnostaa.
-Ystävyyssuhteisiin panostaminen on omasta mielestäni mennyt hyvin, varsinkin loppuvuodesta. Nyt on oikeasti tullut kans pidettyä niitä peli-iltoja ym. Menetin tosin myös pari kaveria, mutta oikeastaan jälkeenpäin ajateltuna he eivät olleetkaan siitä ihan rehellisimmästä päästä. Pystyin antamaan enemmän aikaa oikeille ystäville.
-Opiskella enemmän: mitenkäpä opiskelet kun ei oo kouluakaan ollu kun muutama hassu tunti viikossa :lol2: Olen kuitenkin älynnyt jotain uusia juttuja :D

Tämä vuosi on ollut mielestäni loistava. Olen saanut paljon aikaan omasta mielestäni. Olen kehittynyt henkisestikin mielestäni paljon. Toivottavasti seuraava vuosi on yhtä kehittävä ja mukava!

- toisesta sairaudesta irtipääseminen; toisen hoitaminen (Molemmista mieluusti eroon, mutta toisesta vain mahdollista päästä täysin eroon.)
- oman kehon kuunteleminen (Toisien sanoen tarpeeksi lepoa.)
- treenailua ja hyvä ravinto (Jotakuinkin jatkaa tällä linjalla, millä nyt on hitusen aikaa ollut. Pientä hietosäätöä kyllä vielä...)
- kandin paperit
- säästäminen
- hankkia keikkaliput ajoissa

- ei oo viel terveen papereita, mutta suunta on ollut hyvä, joitakin takapakkeja mutta elämä on sitä...
- joo, lepäsin 2,5 kk:n sairausloman verran: teki hyvää
- treeniä oli loppuvuodesta nollasti viikossa, ravinnon taso vaihteli
- kandin paperit kyllä
- oon ehkä vähän säästänyt
- olen hankkinut keikkaliput ajoissa :)

Tavoitteena parannella kiukutteleva olkapää kuntoon. Lisäksi jos saisi vähennettyä flunssien määrää vaikka puoleen (tänä vuonna olen ollut yhteensä noin 10 viikkoa flunssassa :jahas:), niin olisin erittäin onnellinen.

Kolmanneksi haluaisin löytää uudelleen vanhan rakkaan piirtämis- ja maalausharrastuksen, mille ei mukamas ole ollut aikaa viimeiseen 8 vuoteen..

Katos katos.. käsi on kutakuinkin kunnossa, uskaltaa jo tehdä penkkiä ihan niinku painoilla kepin sijaan. Flunssat väheni, syksy meni terveenä, super.

Ja viimeisimpänä vaan ei vähäisempänä - ostin piirustuspaperia! Tästä on lyhyt matka piirtämiseen :lol2:

Laitetaas loppuvuoden tavoitteet:

Lisää lihasta
Penkistä 100kg
Jatkaa edelleen hyvin mieluisessa työpaikassani
Oppia ottamaan rennommin, stressata vähemmän (ikuisuustavoite)
Huolehtia lihashuollosta paremmin (ei tuu onnistumaan)
Pysyä ihmisen näköisenä ettei tarvisi dieetata 20kg seuraaviin kisoihin
Lopettaa nuuskan käyttö

Neljäs, viides ja viimenen tavoite tuottanee isoja hankaluuksia mutta yrittänyttä ei laiteta!:)

Jahas tämmösenkin oon tehnyt...Lihaksen lisääntymiseen on paha mennä itse sanomaan mitään, mutta uskoisin että kehityin hieman viime vuonna. Penkistä nousi joulukuussa satanen ja samassa hyvässä duunissa ollaan edelleen. Rennosti ottaminen/stressinhallinta on haaste jota tavoittelen vieläkin, mutta ehkäpä tässä vielä edistytään ajan myötä! Lihashuoltoon en ole panostanut sen kummemmin, paitsi ostin piikkimaton.:D Kunto on ihan hyvä ja nuuskaa tulee otettua aina aamuisin.:D Eli jotain saavutin ja tavoiteltavia asioitakin vielä jäi, heh!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom