Punttikirjallisuutta!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sale85
  • Aloitettu Aloitettu
Nettihän on väärällään tietoa, ohjeita ja kokemuksia punttisalitreenamisesta. Tota ruutua ei vaan jaksais koko ajan tuijottaa. En oikeen haulla löytänyt, niinpä kysynkin sattuuko joku tietämään/omistamaan jotain hyödyllisiä opuksia punttireenailuun? (Ehkä enemmän voimareeniin liittyvää)

Kaikkea omasta mielestään hyödyllistä saa ehdottaa... Enemmänkin sais olla ns. "perussettiä", eikä niinkään tiettyyn lajiin tähtäävää. Tekniikoita, ruokavalioita, ohjelmia, harjoittelun syklittämistä... ja kaikkee vastaavaa. Ei sillä, että täältä ei löytyisi, mutta tuppaa aina välillä toi juttu karkaileen... ja olis ihan kiva lueskella jossain sellaisissakin paikoissa, missä nettiä ei satu oleen.

Suomi ja englanti kielinä sallittakoon, kun muut ei oikein taivu. :)

Mulle tarttui Nykin matkalta viikko sitten mukaan Robert Kennedyn melkein tuhatsivuinen "Encyclopedia of Bodybuilding: The Complete A-Z Book on Muscle Building". Nopealla tutustumisella vaikuttaa erittäin pätevältä teokselta. Vähän päälle kolmellakympillä saa suomalaisistakin verkkokirjakaupoista tilattua, eli mun mielestä hintakin on tollaseksi järkäleeksi oikein kohtuullinen.

itse suosittelen kirjojen lukemista sen takia että kyllähän netistäki löytyy tietoa mutta useimmiten se on hajanaisia "tippejä" kun taas kirjasta saa hyvän kokonaiskuvan hommasta:thumbs:myöskin joissain kirjoissa kerrotaan hyvin kehonrakennuksen myyteistä jokka on erityisen hyvä tietää esim franco columbo:kehonrakentaja voitttaa ja tony halme:viikingin voimaopas opuksissa tehdään näin:dance2:

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom