punttia + urheilua

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
olen siis 19, en juo enkä polta, peruskunto hyvä, jaksan tehdä vaikka ja mitä eikä puhti lopu kesken. :d jos armeijassa saa kunnon treenit aikaiseksi niin kotia ku meen niin pittää kyl ostaa isompi kämppä ja alkaa sinne rakentaa treenihuonetta :D

löytyis vielä mukava treeniohjelma ja muistaa nesteytys ja ravinto niin hyvä lähteä :D

olen siis 19, en juo enkä polta, peruskunto hyvä, jaksan tehdä vaikka ja mitä eikä puhti lopu kesken. :d jos armeijassa saa kunnon treenit aikaiseksi niin kotia ku meen niin pittää kyl ostaa isompi kämppä ja alkaa sinne rakentaa treenihuonetta

löytyis vielä mukava treeniohjelma ja muistaa nesteytys ja ravinto niin hyvä lähteä

Selvä...

jooh, näköjään :D Ei millään pahalla sporttipoju, mutta olisit tän voinu vaikka ennemmin kirjoittaa tonne iloisia asioita-threadiin, eikä perustaa uutta vain kertoakseen, että puhtia riittää jne. :D

Mullakin meni pikkasen ohi, mut taitaa haluta jonkun treeniohjelman ja ravinnon kuntoon :D

Pikkasen selvemmin vois laittaa näitä ''kysymyksiä'' :D:D

Piimää tapaan juoda silloin tällöin. Maito on hyvää, jos se ei oo hapanta, mutta kerran vahingos laitoin sitä paapan kaverin kahviin. Hymyillen se sitä joi. Kerran naapurissa kissa maukaasi, kuulin sen sänkyyn asti ku olin jo nukkumassa. Päätin sit mennä kattoon pihalle, niin se ei päässy puusta pois, sit maukaisin ja se hyppäs mun syliin =)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Ihme porukkaa. Kaveri halusi vain ilmaista innostuksensa ja heti ollaan joukolla kaatamassa paskaa niskaan. Ei näin jätkät.

Tsemppiä ketjun aloittajalle!

Jep... Alun viestithän selvästi viestivät: Tervetuloa pakkikseen!

Lisätään nyt vielä ennen kuin joku ehtii kuittaamaan. Kritiikki on aina hyvä juttu mutta sen pitäisi olla rakentavaa. Ketju ei tosiaan ole järin kattava tai hyödyllinen mutta sen puutteellisuuden voisi myös ilmaista kohteliaasti jotta vältyttäisiin turhilta kärhämiltä ja mielipahalta.

Tosiaan tervetuloa pakkikselle! :rock:

Tosiaan vähän suomi24-tyylinen threadin aloitus, mutta virheistä oppii. Liityt vipiksi ja sitten blogi pystyyn tai irc-kanavalle menet purkamaan sitä suurinta intoa :)
Mitä nyt tulee pakkiksen postaajiin, niin helppo yleistää postien määrän mukaan:
1-xxx viestiä, vielä suht paljon treeniasiaa monella.
Viimeistään kun tonni paukkuu, niin treeniviestien osuus jää suurelta osalta pois ja keskitytää ihan muuhun :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom