Punttailu Tikkurilassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TeppoR
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Olen juuri muuttamassa Tikkurilaan, Jokiniemen puolelle. Etsin puoli-ilmaista tai ainakin edullista puntti/voimailusalia. Hienostelut ei kiinnosta, peruslaitteet ja -painot riittää. Olisiko kellään hyviä vinkkejä?! Netin tarjonnan olen jo käynyt läpi, eikä mitään ole löytynyt. Uimahallin punttis olisi ok, mutta se on rempassa kesään asti...Kiitoksi vinkeistä jo etukäteen! :worship:

Kielotiellä on ainakin Vantaan kuntosali ja liikuntakeskus. Itselläni ei ole kokemusta paikasta, mutta monet on kehuneet. Tien toisella puolella on sitten Finnbody, mutta se taitaa nykyään olla aikamoinen puppelipaikka, ja vissiin suht hintavakin.
JR-Fitness storen alakerrassa (Ylivedon talon takana) on hyvä sali, paikkaa piti ainakin pari vuotta sitten Pertti Hynni. En tosin tiedä, onko paikka enää toiminnassa, mutta kannattaa tsekata. Ei ole hinnalla pilattu, ja ainakin silloin kun itse kävin, oli siellä riittävä arsenaali vehkeitä perusliikkeitten tekemiseen.
Jokiniemestähän ei muuten ole pitkä matka Hakunilaan, siellä on Kuntokenguru, jolla itsekin käyn. Avainkortilla pääsee joka päivä sisään 6-22.30, 2kk kustantaa 59e. Ihan ok-laitteet ja riittävästi painoja, lisäksi iltaisin yleensä tosi hiljaista, joten saa rauhassa treenata.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom