Pumppitreeni-->voimat alas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tommih
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mita mita mita?! On tullu tässä semmoset 5 viikkoa väännettyä enemmän tuntuma pohjaista treeniä ja eilen otettiin isommat painot taas kehiin. Sarjapainot olivat pienemmät, kuin ennen tota 5:n viikon pumppailua. Syöty on hyvin ja nukuttu, itseasiassa paino nousi pari kiloa tossa pumppailessa.

Sitä vaan ihmettelen, että kun tässä ollaan vielä niin noobie, niin luulis että kaikenlainen treeni nostaisi voimia. Mites teillä muilla? Laskeeko voimatasot pumppitreenissä?

Perkele:jahas:

Itekin huomasin kun siirryin toistoihin >10 että voimat tippui! :( Mahtaakohan haitata massan hankintaa vääntää pikkuraudoilla?

Sanoisin, että voisi ehkä kannattaa vaihdella sarja- ja toistomääriä ja lepotaukojen pituuksia säännöllisen epäsäännöllisesti. Vaikka niin, että välillä pitää ykkösprioriteettina sitä, että pystyy tekemään mahdollisimman isolla painolla jonkun toistomäärän, ja pitää lepotauot sarjojen välissä niin pitkinä (esim. 2-4 minuutissa), että pystyy siihen. Välillä sitten pitää ykkösprioriteettina sitä, että pitää lepotauot sarjojen välissä tiukasti 1 minuutissa, ja sovittaa painot sitten sellaisiksi, että saa pumppailtua sen 10-15 toistoa joka sarjassa.

Tämähän täällä jo oli:

http://body.planet.fi/tasmahy.htm

Sama on huomattu omissakin reeneissä, jos muutamaan viikkoon ei oo raskailla painoilla vääntänyt niin takuu varmasti voimat laskee.
Itse vaihtelen sarja- ja toistomääriä melko usein niin välttyy tältä.

Originally posted by Mike
Hermotushan tuossa on vähän erimallilla, voimat tulee takaisin sitten ihan kun tekee lyhyempää sarjaa.

Aaaaah, tätä lauselmaa odotinkin. Nyt taas hyvä mieli. Eli eikun ensviikolla kovempaa treeniä taas.:)

Eli jos reenaa massaa niin kannattaa pitää pumppi viikkoja ainakin kerran kuussa. Toistot yli 12.
Jos taas haluaa voimaa niin pumppi viikot voi unohtaa?

Originally posted by Nahka
Eli jos reenaa massaa niin kannattaa pitää pumppi viikkoja ainakin kerran kuussa. Toistot yli 12.
Jos taas haluaa voimaa niin pumppi viikot voi unohtaa?

Vaan kerran kuussa? Minulla on yleensä massa-kierrossa paikat aina niin pumpissa että... ;) Ei yleensä tarvi tehdä mitään erityistä, että saa paikat täyteen verta.

Ja sitten threadin aloittajalle.
Itse olen huomannut saman homman, ja voimat todellakin palautuvat takaisin voima-kiertoon siirryttäessä. Mutta massanhan takia tässä treenataan eikä voiman, joten mitä väliä..? :D Jees, ai ket'tte point!

Suositut

Back
Ylös Bottom