pumppiliikkeet!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja muuli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kysynpä vaan, että kuinka pitkää sarjaa teette yleensä pumppiliikkeissä ja onko toistot sellaisia aika nopeita vai hitaita??? Ja muutenkin olis mukava kuulla eri sovelluksista, jooten pistäkääpä tulemaan!! :rock:

hohhhoh... Mike vastasi samalla minuutilla kysymykseen tyhjentävästi ja loppu threadi ihmetellään miten Mike voi olla niin sairaan nopea. :lol2:

Mike sanoi:
Lyhyet palautukset ja pitkät sarjat ----> iso pumppi.

Eli tästä voisin päätellä kun joskus tuntuu hankalalta saada haboja kunnon pumppiin niin pitäisi ottaa tosi kyhyt palautusaika ja tehdä pudotussarjoja? Yleensä en kiinnitä tauoissa pahemmin huomiota ja saatan puhua paskaakin vähän. Tämä on toiminut aina muissa lihaksissa ja useimmiten habassa, mutta joskus jää vituttamaan ku tuntuu, että ei tuu kunnon pumppia. No huomenna kokeilen tehä seuraavan setin:

hauiskääntö scotissa 3x12
hauiskääntö kp:illa scotissa 2x10
hauiskääntö taljassa 2x10

Noi kun teen korkeintaan 1 min palautuksilla ni jo on kumma jos ei tuu kunnon pumppia. Ja varsinkin kun scotissa ei oikein voi kusettaa ;)

Mulla on hauiksissa ihan päinvastaisia ongelmia. Ne perkeleet tulee pumppiin jo parin sarjan jälkeen eivätkä ole kertaakaan olleet kipeinä seuraavana päivänä, mutta selkätreenin jälkeen olivat kolme päivää kipeinä:)

No kyllä mullakin yleensä tulee pumppi, mutta ei aina. No toisaalta ihan hyvin ne on kasvanu, mutta oishan se kivaa tuntee se pumppi treenatessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Saattaa kuullostaa tyhmältä kysymykseltä, mutta menköön. Mitä hyötyä tuosta pumpista oikein on? Jos olen ymmärtänyt oikein niin siinä menee lihakseen enemmän verta kuin sieltä pääsee kunnolla ulos, ja lihaksen kasvun jne. kanssa tällä ei ole mitään tekemistä.

jaki_ sanoi:
Ainakin minulla scotissa kun on kädet pumpissa, saan siitä armotonta mielihyvää!

Niin kun Arskakin sanoi että parasta treenaamisessa on kunnon pumppi. Hauista tehdessä tuntuu että iho räjähtäisi.

Onhan se aika mahtava tunne :whip:

Mike sanoi:
Lyhyet palautukset ja pitkät sarjat ----> iso pumppi.

Esim. reidenojennusta 15-20 toiston sarjoja 30 sek. palautuksilla ja jos ei tule kunnon pumppia niin on jo ihme.

Miksi sitten jengi tekee 8-12 toistoa, jos esim. 15-20 toistoa on= parempi pumppi.

ja oliko se niin, että mitä parempi pumppi, sen parempi lihaskasvu???

muuli sanoi:

Ei ainakaan mun mielestä, mutta kyllä mulla ainakin pumppi on aika hyvä merkki siitä että treeni on menny perille.

Kokeilkaapa huviksenne haboille tangolla niin isoilla painoilla ku arvioitte saavanne ~10 toistoa teet sen failureen asti sitten heti(alle 30s) ylätaljaa vastaotteella samat ainaski mulla tuntuu ~3 päivää treenin jälkeenkin että jotain on tehty :rock:

muuli sanoi:
Miksi sitten jengi tekee 8-12 toistoa, jos esim. 15-20 toistoa on= parempi pumppi.

Vaihteluna vaikka joka neljäs kierto 15-20 toistoa on ihan paikallaan. Jaloille tuntuis noi 15 toiston sarjat olevan ihan käypänen määrä. Ei sillä pelkällä pumpilla niitä lihoja kasvateta.

En jaksa tehdä uutta threadia, joten kysyn tässä. Kauanko yleensä sellasen body-tyylisen treenin jälkeinen "pumppi" kestää lihaksessa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom