Pullottava vatsa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tsingis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Noniin elikkäs. Tänään sain kaverilta sellaista kommenttia, että vatsani pullottaa ja niinhän se näyttäisi vähän tekevän. Lihava en ole, vaan jännittämättäkin vatsalihakset näkyvät hyvin eli onko tuolla vatsalihasten alla jotain, mistä pääsisi treenaamalla/oikealla ruokavaliolla eroon? Salilla tulee ainakin kerran viikossa tehtyä erilaisia vatsalihasliikkeitä, mutta uupuuko niiden parista jotain syvien vatsalihasten treenejä tms? Ei muuta, jatkakaa.

t. nolostunut treenaaja

Kyseessähän lienee löysät sisäiset vatsat ja saatanasti tehtyjä vatsarutistuksia. Eli nyt ohjelmaan lankkua ja voimapyörää, sekä unohdat ne normi vatsarutistukset hetkeksi. Toki jos oot ehtiny takoa itselles paksut nappulat niin ei niillä sisäisilläkään mahdottomia tehdä. Oot vaan tyytyväinen ja paskat välität muiden kitinöistä

Kaasu siellä pullottaa, eli ruokavalio kuntoon.

Leipä kaasupallon tiellä pitää..

Samat sanat. Ja maitotuotteetkin keräävät monella herkästi kaasuja pötsiin. eli vilja ja maito pois, myös sokeri vähälle ja makeutusaineet pannaan. Kaali, sipuli ja paprika turvottavat myös (mua ainakin) - ja hotkiminen!

Ja lisätään nyt vielä yks vaihtoehto, eli ylikireät lonkankoukistajat. Ne vetää selän notkolle ja silloin maha kyllä pömpöttää vaikkei rasvaa olisi lainkaan. Heikot sisemmät vatsalihakset tuossa jo tulikin, mutta kireiden lonkankoukistajien kanssa usein kulkee käsi kädessä noi heikot sisemmät, notkoalaselkä, ylivenyneet takareiskat ja heikot pakarat.

Tiukka hihaton vaan päälle ja reenaa kovaa, helvetin kova motivaattori aina nähä pullottava vatsa peilistä :) Jos vaikka joskus se ois sit se sixpäkin näköne

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin kohta et sitten saakkaan syödä mitään, kun jätät kaikki ketjussa mainitut aineet pois ;)

Ei vaan, ruokavalio kuntoon. Turha sokeri ja liika leivän mässäily pois jos leipää pupellat.

Muista itsekkin huomauttaa kaverias jostain, vaikka yli pullottavasta perseestä ellet muuta keksi.
Siitä se ystävyys syvenee :evil:

Itse olen huomannut tämän saman ongelman. Miten sitä notkoselkää sitten saisi suoristettua?

Täältäkin löytyy notkoselkä :itku: Maha menee tämän seuraksesta silleen oudosti eteenpäin.. Olen tehnyt paljon mavea ja keskivartaloa vahvistavia liikkeitä (dragon flag/etukyykyt), mutta ei ole vielä ainakaan helpottanut?

Laittakaa kuvia pullottavista vatsoistanne tänne niin voidaan yhdessä sitten arvioida mistä se pötsi johtuu... ;)
Kerjun aloittaja ensimmäisenä, ole hyvä.

Niin kohta et sitten saakkaan syödä mitään, kun jätät kaikki ketjussa mainitut aineet pois ;)

Ei vaan, ruokavalio kuntoon. Turha sokeri ja liika leivän mässäily pois jos leipää pupellat.

Jep! Ja jos aamulla juo vettä enemmän kuin yhden pienen lasillisen, niin johan pömpöttää siitäkin.

Itse olen huomannut tämän saman ongelman. Miten sitä notkoselkää sitten saisi suoristettua?

Vahvistat syviä vatsoja, pidät huolen ettei lonkankoukistajat, pakarat tai takareidet ole jumissa ja keskityt siihen, että aina kun esimerkiksi seisot niin käännät sen lantion suoraksi neutraaliin asentoon. Siinä jo notko pienenee ja vatsan pömpötys vähenee välittömästi.

http://inhumanexperiment.blogspot.fi/2009/11/5-simple-exercises-for-correcting.html Tuossa nyt jotain ainakin APT:stä (Anterior Pelvic Tilt).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom