Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ensimmäinen lataus S7 Edge Duosilla menossa ja nyt reilun vuorokauden jälkeen latausta 61 prosenttia jäljellä. Paljon kaikenlaista asentamista ja asetusten räpläämistä. Pitkään nukutun yön aikana lataus tippui 4 prosenttia. Olen hyvin tyytyväinen akun kestoon. Tämän puhelimen akkua voi käyttää akkua vähiten rasittavalla latausalaueella kun ei tarvitse käyttää koko kapasiteettia. Kentät luonnollisesti riippuu siitä, mitä on tarjolla, mutta luonnollisesti vahvassa kentässä täydet palkit - myös sisällä.Kunkas akun laita on, millaisia SOT-lukemia saat? Niin ja mites antenni, löytääkö täysiä kenttiä joka paikassa? Tai oletko huomannut mitään pätkimisiä?
Siksi oon kentistä kiinnostunut, kun mulla oli joskus hetken Nexus 6, jossa oli sisällä max yks tolppa. Eihän siitä netin käytöstä puhelimella oikein mitään tullu. Honor 7 ja samassa paikassa täydet tolpat.
Huomenna olisi tarkoitus hakea DNA:lta sama puhelin. Saa samalla sen 6kk näyttöturvan ilmaisena. Olen vähän koettanut seurata tuota suojakeskustelua. Se 59€ samsungin ledkotelo? ilmeisesti raapii näytön paskaksi. Matkapuhelinforumilla suosittellaan Screennightin 8€ kalvoja. Liikkeessä minulle saman puhelin omaava myyjä suositteli juurikin jotain takakuoren peittävää suojaa. Sinänsä tuntuukin järjettömältä ostaa yli 800€ puhelin ja vuorata se ties mihin suojakalvoihin peläten jokaista naarmua. Onhan se kotivakuutuskin olemassa.Ensimmäinen lataus S7 Edge Duosilla menossa ja nyt reilun vuorokauden jälkeen latausta 61 prosenttia jäljellä. Paljon kaikenlaista asentamista ja asetusten räpläämistä. Pitkään nukutun yön aikana lataus tippui 4 prosenttia. Olen hyvin tyytyväinen akun kestoon. Tämän puhelimen akkua voi käyttää akkua vähiten rasittavalla latausalaueella kun ei tarvitse käyttää koko kapasiteettia. Kentät luonnollisesti riippuu siitä, mitä on tarjolla, mutta luonnollisesti vahvassa kentässä täydet palkit - myös sisällä.
Edgen kaarevat näytön reunat tuntuvat kyllä todella väkinäisiltä. Reunojen toiminnot ovat mitä ovat ja kaarevat reunat vain haittaavat käytettävyyttä. Reunat tekevät kuitenkin ihmeitä muotoilulle ja antavat erottovuutta.
Onkohan suojakalvoja tai koteloita jo- tarjolla? Sampan omia ainakin saa, mutta ne eivät oikein houkuttele. Puhelimeen tarttuvat kynnet taitavat olla samaa katseesta pirstaloituvaa pilipalimuovia kuin edeltävissäkin malleissa ja hintaa riittää.
Mitä oikein odotat malliston halpisversiolta ja mistä on otettu takapakkia? Silloin kun iP5 oli uutta, niin siellä malliston toisessa päässä oli joku aikaisempi sukupolvi, joka tuskin sekään tarjosi mitään mullistavaa. Tuota myydään niille, joilla budjetti ei yllä iP6:een tai jotka haluavat pienemmän puhelimen. Itse näen asian niin, että SE tehokkaalla prosessorilla ja kärkipään kameralla varustettuna tarjoaa paljon halpismalliksi. Jotenkin 6 ja 6s jäävät nyt aika kapeaan rakoon, kun alemmalla nokkimisjärjestyksessä oleva malli tarjoaa enemmän suorituskykyä ja paremman kameran.Eh? Jotenkin en kaikista juoruista huolimatta uskonut että apple ottais tuollaista takapakkia. Meinaako ne että iPhone 5:n ostajat ostaa saman laitteen uudellen? No, voi olla että jengi ostaa tuota pää märkänä, en mä näistä ymmärrä.
Alkaako olla merkki siitä että puhelinten muotoilu on saavuttanut päätepisteensä ja samaa IDtä myydään tästä eteenpäin. Näytöt on saavuttaneet päätepisteensä, kameroissa alkaa tulla jo takapakkia. Kauanko edes prosareita kannattaa päivittää?
Tuo on vain seurausta siitä, kun nämä nykypuhelimet ovat mekaanisesti kovin heikkoja. Ei mua pari naarmua haittaa, mutta huollossa ravaaminen, lasinsirujen poimiminen taskuista ja huollon ajaksi vaihtolaitteiden kanssa jumppaaminen tympivät. Tyhmäähän se on tehdä hienon näköisiä mutta heikkoja puhelimia, joiden hienon designin joutuu sitten verhoamaan johonkin muutaman euron kiinanmuoviin. Tämä Edge lienee vieläpä erikoisen herkkä, kun iso osa reunoistakin on samaa lasia. Vakuutusyhtiön kanssa asioiminen tai vakuutukset ylipäätäänkään eivät oikein houkuttele.Sinänsä tuntuukin järjettömältä ostaa yli 800€ puhelin ja vuorata se ties mihin suojakalvoihin peläten jokaista naarmua. Onhan se kotivakuutuskin olemassa.
Päätin sitten katsoa tuollaisen videon, eikä se kyllä yhtään lisännyt uskoani puhelimeni kestävyyteen. Pään korkeudelta tasaiselle lattialle tippuminen riittää hienosti rikkomaan takalasin.Ei se s7 nyt kovin herkkä ole, muutamat pudotusvideot on youtubessakin ja ihan hyvin kestää taskun korkeudelta putoamiset.
Onko tullut käytettyä Lumiaa läppärin korvikkeena?Lumia 950 XL puhelimeen ollut todella tyytyväinen. Tämä taitaa olla ainut oikea älypuhelin markkinoilla kun voi käyttää kuten tietokonetta liittämällä puhelin televisioon. näppis ja hiiri kun on lisäksi niin avot. Peittooaa monet perusläppärit tehoissakin.
Onko tullut käytettyä Lumiaa läppärin korvikkeena?