PT (Kuopiosta)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viivvi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
olen treenannut salilla säännöllisesti ja kehitystäkin on tullut, mutta haluaisin todellakin ammattilaisen apua.
en edes haluaisi kaikkea opiskella mm netin kautta, niin olen tähän asti tehnyt, ja olen muutenkin vasta 15 v (älkää sanoko: ei noin nuoren tarvii treenata salilla kovaa plaaplaa)
mulla on niin paljon juttuja joissa tarvitsen apua, jotta saan treenin ja ruokavalion täysin kuntoon, ja haluan keskustella ne kasvotusten ihmisen kanssa joka oikeesti
homman tuntee.

olisiko kellään suositella hyvää pt:tä, mielellään kuopiosta, mutta tottakai muualtakin!

Kysäisempä nyt ku tällänen ketju tuli tänne että paljonko tälläiset henkilöt veloittavat treeni ohjelman ja dietti ohjelman teosta?

Se riippuu aina vähän kaikesta. Yleensä hinnasto selviää kun lähestyy henkilöä vaikkapa sähköpostin kautta ja ilmoittaa mitä palveluita haluaa.

Etusivu
Eikös tämäkin kaveri ole Kuopiosta

Minä itse. Olen. Myös täällä Pakkiksella on mun asiakkaita, kertokoot itse tyytyväisyydestään palveluihini jos haluavat.

Kysäisempä nyt ku tällänen ketju tuli tänne että paljonko tälläiset henkilöt veloittavat treeni ohjelman ja dietti ohjelman teosta?

Se tosiaan riippuu aika monesta asiasta, kuten trainerin koulutuksesta ja kokemusvuosista. Itse veloitan tällä hetkellä about 70 e / tunti, mutta se ei ole koko totuus, koska ihmisillä on niin paljon erilaisia tarpeita. Jos henkilö haluaa 10 tapaamista, niin tapaamisen hinta on alhaisempi per kerta + treeniohjelma ja ruokavalio tulee yleensä kylkeen. Jos taas henkilö haluaa pelkän treeniohjelman tai ruokavalion, niin hinta on jossain 50-100 euron välillä. Sitten jos asiakas haluaa jatkuvaa seurantaa, ja pitää tyyliin samassa sängyssä nukkua ja mangoa pilkkoa suuhun, niin sitten hinta on aika paljon enemmän. Maililla yhteys ja perustiedot mukaan, ja hintatiedot tulevat paluuviestissä :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom