Psyykelääkkeet ja treeni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Asser
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Yhdellä valmennettavalla oli essit käytössä; vaikutti lähinnä aamutreeniin. Urheilija kuvaili oloa jotenkin tukkoiseksi ja sumuiseksi, mitään tehoharjoitteita ei pystynyt aamuisin tekemään. Palauttavat kävelyt, pyöräily ym kevyt liikunta oli OK. Illalla sumuisuus oli pois, iltaharjoittelu sujui normaalisti, en huomannut eroa voimatasoissa tms.

Mä söin citalopramia pitkään enkä huomannut mitään vaikutuksia mihinkään.Se
juu ei ne nuppilääkkeet mitään steroideja tai taikamömmöjä nyt kumminkaan ole , turha tollasta ees miettiä . lekuri on määränny ne sulle vaivaan X ja sillä mennään, ihan sama juttu vaikka jos olisin diabeetikko niin en todellakaan miettis onko se douppausta jos hoidan sairauttani.

On.Mä pureskelen voxtran ennen treeniä.Siitä tulee jonkin verran sellasta hermostunutta energiaa joka on ihan ok tohon mun treeniin mut ei muuhun.

bro,josset sä pureskele sitä niin se menee hukkaan.

Ja mitä vielä, nokkaan se pitää vetää setelin läpi. Tosinistit kyllä rännäävät sen, ja roinarilta löytyykin sopiva repertuaari neuloja ja ruiskuja tarkoitukseen.

Zybanihan on tasan samaa ainetta kuin Voxra/Wellbutrin, mutta ilman depottia, eli ei se sellaisenaan syötynä ihan piriä ole.

Itse alotin pari päivää sitten vetää bupripionia. Ainut masislääke mitä uskallan syödä ilman kovin suuria huolia negatiivisista sivareista. Illalla tosin menee mirtazapiini pienellä annoksella 7,5mg nukkumiseen.

Bentsot on helvetin huono treenaamisen kannalta. Opamoxia ite ottanut joskus ja vähentää ihan suoraan voimaa.

Ja mitä vielä, nokkaan se pitää vetää setelin läpi. Tosinistit kyllä rännäävät sen, ja roinarilta löytyykin sopiva repertuaari neuloja ja ruiskuja tarkoitukseen.

Zybanihan on tasan samaa ainetta kuin Voxra/Wellbutrin, mutta ilman depottia, eli ei se sellaisenaan syötynä ihan piriä ole.

Ei oo mut kyl se jotain tekee kun yhdistää sen kofeiiniin ja synefedriiniin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom