PS5

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja manux
  • Aloitettu Aloitettu
Huomioita kolmen päivän testailun jälkeen:

+Ohjain aivan saamarin hyvä. Istuu käteen kuin nyrkki silmään ja nappuloiden tuntuma mainio.
+Käyttöliittymä on hienon näköinen.
+Pelit pyörivät sulavasti ja lataavat nopeasti.
+Hiljainen, mitä nyt Maddenia asentaessa levyasema hurisi kohtalaisesti.

-Käyttöliittymä äkkiseltään vielä aavistuksen sekava, kun vanhaan tottunut.
-Kovo loppuu aika nopeasti kesken, kun kopioi vanhat pelit ja tallennukset nelosesta. Kunhan mahdollista, niin toisen SSD:n asentaminen on välttämätöntä (tai nyt ulkoinen kovo nelosen peleille).

+/-Muotoilu on erikoinen, mutta oikeastaan ihan hieno. Isohan se on, mutta omaan olohuoneeseen istuu ainakin kivasti pystyasentoon TV-tason viereen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Gigantilla huomiseen asti arvonta, missä arvotaan PS5 -ostokoodeja. Ilmeisesti ovat saamassa isomman erän ja todennäköisesti noita alkaa muillekin tulla pikkuhiljaa.

Mä oon tässä harkinnut odotellessa että en mä edes tarvii tota vehjettä vielä mihinkään, voisin käyttää sen rahan muualle, kun ainoa peli joka mua kiinnostaa on AC Valhalla. On ollut mielessä joko jättää vaan hakematta tai hakea ja myydä kohtuuhintaan jollekin tutulle, ei siis mitään provisioita. Lokakuusta asti ollut verkkokaupan jonossa eikä vieläkään mitään, mennyt maku.

Tuo oli hemmetin hyvä homma, että PS5:n ostaessa tuli ladattavaksi tuo PS Plus -kokoelma. Noiden 20 pelin joukossa oli useita isojakin nimiä, joita tehnyt mieli kokeilla, mutta en ole ehtinyt tai saanut aikaiseksi. Riittää pelaamista pitkäksi aikaa, vaikka vitosen julkkaripeleissä ei kauheasti kiinnostavia nimiä ollutkaan. Esim. Fallout 4 ja God of War 4 hakannut nyt. Menee aika hyvin Returnalia, Horizon Forbidden Westia, Gran Turismo 7 ja Far Cry 6 odotellessa.

Tule nyt jo helvettiin sieltä stadialta. Eikös se crosplay pitäs tulla kohta? Onnistuuko sitte pelata kimpassa?
Joo, sit pitäis onnistua kun se tulee. Pleikkaa en kyllä enää hommaa. En kyl tiiä miten Bungie koittaa veivaa sen sitten, kuulostaa melko hasardilta. Sais kyllä tulla, koska oon ihan kunkku tuolla stadian puolella, ne on niin helvetin onnettomia pelaamaan, ei nyt liiemmin vastusta.

Eilen oli Returnalin julkkari ja tänään tuli haettua Prismasta. Eilen arvosteluita lukiessa tuli hieman yllätyksenä, että kyseessä on roguelike -peli eli kuoleman myötä paluu alkupisteeseen. Toki tuossa saa kerättyä pysyviä varusteita, joilla saa aina nopeammin hypittyä takaisin. Kaunis ja sulava pelihän tuo on. Katsotaan kauanko käpy kestää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom