PS5

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja manux
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ole asiaa vielä itse enempää tutkiskellut mutta ilmeisesti Slim-malli tulossa joulukuussa myös Eurooppaan. Onko tässä vaiheessa enää järkeä ostaa vanhaa, eli toisin sanoen mitenhän iso ero noiden kahden välillä on käytännössä?

En ole asiaa vielä itse enempää tutkiskellut mutta ilmeisesti Slim-malli tulossa joulukuussa myös Eurooppaan. Onko tässä vaiheessa enää järkeä ostaa vanhaa, eli toisin sanoen mitenhän iso ero noiden kahden välillä on käytännössä?
En usko että mitään käytännön eroa, tuurilla jos tehoa enemmän niin lataa nopeempaa. Pelit on kuitenkin suunniteltu sen tehottomamman PS5 mukaan, niin melkein ostaisin sen.

Erona tällä hetkellä "slim" version "eduksi" ja tämäkin ihan jokaisen mieltymyksen mukaan, eli konsolin koko pienempi, myös kovalevy on isompi vähän.

Ei taida kovin helpolla löytää enää ns. vanhaa versiota. Kai se pitää pistää slim-malli kiltisti tilaukseen
No et sä metsään tossa kyllä mee kuitenkaan, niin tuskin sen isommin ees pännii tommoinen. On ollut kyllä semmonen soppa toi PS5, mä sain onneksi 2 vuotta sitten jo omani. Konsoli julkaistaan ja jengi ei tyyliin vuoteen saa sitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom