Ragnarökhan taitaa mennä ensi vuoden puolelle? Horizonin suhteen on kyllä kovat odotukset. Ensimmäinen oli aivan timanttinen peli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vielä kun edes sais koko konsolia.Hitto vie tekisi ihan tuon graafisen ulkoasun hehkutuksen takia mieli hommata vaikka ei olekaan nyt hirveästi ehtinyt pelata ja kauheasti pelejä kesken muutenkin.
Melkoinen munkki kävi itsellä kyllä, kun sain varsin kivuttomasti myöhään ennakkotilanneena Powerista pari päivää julkkarin jälkeen. Noita pieniä eriä aina tulee säännöllisesti Poweriin, Giganttiin, Prismoihin ja muille jälleenmyyjille, mutta ei niistä aina monelle kerrallaan riitä. Saa olla tarkkana ja seurata päivittäin saatavuutta.Vielä kun edes sais koko konsolia.
Nää on ihan asialliset, jakaa kyllä mielipiteet myös.katso liitettä 229249
Tuli ostettua PS5 ohjaimeen "takanapit", huomenna uutta ohjainta kaupasta ja pääsee rakentamaan
Tuli muuten pelisuosituksista mieleen, että lokakuussa on tulossa Far Cry 6. Vitosta olen myllyttänyt PC:llä jonkin verran ja on ihan mukavaa räiskimistä näyttävässä maailmassa.Vielä vaan ei ole itselle mitään tiettyä peliä kolahtanut kiikariin, saa suositella jos haluaa!
Sotapelit jne on mun suosikkeja, varmaan meen alkuun ennen Battlefieldiä niin MW ja sit en ole pelannut ikinä Fallout 4 alkua pidemmäksi.
Kiitos tosta sivusta. Laitoin ihan kirjainmerkiksi et voi käydä helposti tsekkaamassa aina.Eilen tilasin Prismasta konsolin, levyasemallisen. Suosittelen sellasta sivua kun PS5Suomessa, sieltä kun esim aina aamuisin klo 9 menee katsomaan niin näkee eri sivuja missä on.
Olen aina luullut että on vaikeeta löytää niitä, mutta meni ihan tautisen helposti.
Sit sieltä saa myös sen sähköpostin piippaamaan jos johonkin liikkeeseen tulee myyntiin eriä. En itse tarvinnut mutta olihan hieno homma!