PS2 vai X-box?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Necro
  • Aloitettu Aloitettu
Kumman ostas PS2:sen vai X-boxin?
Vähän perusteluita.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
PS2 on nyt ainakin toistaiseksi se formaatti, johon parhaat pelit tehdään. Microsoft on kuitenkin alkanut rohmuamaan jo kauan sitten lisenssejä / yksinoikeuksia mm. tiettyihin tosi vahvoihin PS-peleihin. Ainakin Dino Crisis 3 on kuulemma tulossa pelkästään X-boxille, vaikka aikaisemmin oli PS-peli. (Särkee sydäntä, koska esim. Dino Crisis 2 on aivan hillitön peli mun mielestä..)

Vaikea kyllä sanoa, että kumpi kannattaa ostaa. Itse olen PS2:n kannalla juuri näiden vahvojen pelijulkaisujen takia, enkä minkään teknisen ominaisuuksien. Siinä vaiheessa kun X-Box ostaa Gran Turismo -sarjan oikeudet, niin pitää varmaan vaihtaa :D

Missä on game cube? Laite jolla pääse pelaamaan hypi pompi pelien äitä Mariota tai unohtamatta Zeldaa. Itse ole miettinyt rahojen sijoittamista GC. Kieltämättä osa peleistä on aika sokerisia.

riippuu..
onko kotona jo tietokone vai ei!
itse olen ajatellut hommata tuon X-Boxin!
on meinaan muutenkin aika ylivoimainen tuo x-boxin grafiikka yms..
(ps.2005 on tulossa ps3)
niin, tuolla x-boxilla kuin pääse suoraan nettiin.
en viiti ihan kunnon tietokonetta hommata vaan tämän netin takia!

Ei se grafiikka, vaan ne pelit!

Mua ei pahemmin innosta nipan hypipompi-pelit, mutta taas pleikan Gran Turismo, Metal Gear Solid, Residen Evil ja Final Fantasy..uuuh :p

Ehkä joskus vois PS2:n hommata, kun rahaa on... Tai sitten kaivan vaan "kuusnepan" ja alan muistelemaan menneitä

Originally posted by Yusu
Ei se grafiikka, vaan ne pelit!

oothan vaan tovi niin alkaa x-boxilta tulee noita pelejä
markkinoille!

vai, luuletko että gatesin billillä ei ole rahaa ostaa oikeuksia?

Originally posted by Yusu
Tai sitten kaivan vaan "kuusnepan" ja alan muistelemaan menneitä
Alkuperäiseen kysymykseen en ota kantaa, mutta nostalgiset fiilikset tulee, kun muistelee kuinka muksuina hakattiin iltakaudet International Karatea kuusnepalla :D

näkyyks muuten x-boxil dvd:t (veikkaisin et kyl, mut varmistan)? ps2:lla näkyy ainaki. itse laittaisin tykin pc:n (jos ei ois mitään pelikonetta), tälle saa uusimmat pelit, leffat & ohjelmat samantien niiden julkasusta (netistä..piratism:) onks kellään sellasta ongelmaa et meinaa laiskuus iskeä ku löytää kipeenhyvän pelin, jota tulee hakattuu tunteja päivässä?

näkyyhän tuolla x-boxilla dvd:t!
mutta, ne on keksinyt semmoisen rahastus systeemin että huh!
ei pysty kattoo dvd:tä ennen kuin on ostanut erikseen
sen dvd kaukosäätimen siihen...

Originally posted by Ozzy

Alkuperäiseen kysymykseen en ota kantaa, mutta nostalgiset fiilikset tulee, kun muistelee kuinka muksuina hakattiin iltakaudet International Karatea kuusnepalla

Voi helvetti, oikeessa olet! Test Drive oli muuten aivan MIELETÖN, kun se tuli kuusnepalle ja Amigalle! Eikä sitä pikku-topina välittänyt paskaakaan, vaikka auto näytti kulkevan samaa vauhtia, ajoi sitä sitten 60 mph tai 201 mph, hehe..

Sitten oli urheilupelit, joista mä kyllä tykkäsin kovasti. Winter Games, World Games.. (Cliff Diving oli mun suosikki, heh). Aaah, nostalgian määrää on just nyt vaikea kuvailla! :)

ei varsinaisesti ole mitään ongelmia lopettaa pelaamista, kun ei se niin kauheasti kiinnostakkaan! päivittäin tulee pelailtua, mutta ei sitä pitkään jaksa... ;) jos olisi rahaa (korostan sanaa jOS) niin ostasin kyl tällähetkellä ton ps2:sen,mutta saas nähdä mitä gates keksii,että muuttuuko mieli!

Noilla konsoleita en kyllä dvd-soittimena pitäisi,sillä ainakin ps2sessa ei se kuvan ja ÄÄNEN laatu ole kovinkaan hyvä...

Fiilistelkää :D

http://jet.suomi.net/~tjm/nation/djs/mp3/dj_teemu_p-dancing_with_my_c64.mp3

DJ Teemu P - Dancing With My C64 26.12.2001

Ben Daglish - The Last Ninja Wilderness In-Game
Chris Huelsbeck - Theme from The Antics-Chip War
Jeroen Tel - Theme from Kinetix
Martin Galway - Theme from Arkanoid
Rob Hubbard - Crazy Comets Main Theme
Chris Huelsbeck - Intro-Theme from Starball
Rob Hubbard - BMX Kidz Title Theme
Rob Hubbard - Monty on the Run Main Theme

jumaleisson!
täytynee tossa viimeistään kesällä käydä hakee oma kotiin...

heh.. taitaapi sony joutua laskemaan tuon ps2:sen hintaa taas aika roimasti!

game cube,sen ostan jos jonku ostan...mario ja zelda rulettaa

Loistava uutinen toi hinnanalennus! X-boxia ei ole pystynyt ostaa tohon entiseen hintaan, ihan törkeen kallis se on ollut playstationiin verrattuna. Voipi olla et tuohon hintaan täytyy jo käydä hakemassa kotia laatikko...

DVD:t näkyy boxilla ja siinä on Dolby Digital dekooderi, toisin kuin pleikassa. Molemmille konsoleille tulee varmasti paljon pelejä, mut ei kai tohon määrään kannata liikaa tuijottaa, playstationillakin suuri osa peleistä on ihan shittii kamaa...

Originally posted by Keith

.
.
.
playstationillakin suuri osa peleistä on ihan shittii kamaa...

Nii-in. Kuten esim Gran Turismo 3, GTA3 ja pian ilmestyvät Virtua Fighter 4 ja Medal of Honor 3..
:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom