PS2 vai X-box?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Necro
  • Aloitettu Aloitettu
Mää kyllä ostan pleikkari kakkosen ku Tomillakin on...Kerro vielä mitä pelejä sulla on ni ostan ne samat itelle.:hmmm:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Tomi
.. ja Amigalle!

Mie olin kanssa Amiga-miähiä! Werner flaschbier (tms), testdrive, lotus esprit turbo challenge (voi lol mikä nimi), hunter, jne jne.. voi niitä aikoja (*niiisk*)

Itsekin oon monesti harkinnu ostavani konsolin, kun ikinä ei oo tarpeeks rahaa ja konetehoa pyörittämään uusimpia pelejä (mikä on TODELLA vittumaista). Nyt taidan kuitenkin chillailla ja katsella että mikä konsoli ottaa "standardin" aseman, ja ostan sitten sen.. Mutta pirun hyvä että tuli kilpailua, hinnat laskee ja toivottavasti taso nousee.

Pleikkari vai x-box

Pelikonsolia ollaan ostamassa, molemmissa on hyvät ja huonot puolet.Mitäs mieltä porukka on kumpi kannattaa ostaa?

Itellä on PS2 ja tyytyväinen olen ollut. PS2:een saa hyvän ratin kiinni myös(MOMO). Ite olin kans kahen vaiheilla kumpi ostaa ja ostopäätöseen vaikutti ehkä eniten:

ohjain ei yksinkertasesti istunut mun käteen!
pelit on kalliimpia, tosin ei paljoa mutta kuitenkin.

X-BOX tottakai!!

Siihen on muuten PS emulaattori! :D

Itselläni hieman laitettu x-boxi jossa pyörii dvd/divx/you name it!
Ai niin linux siitä löytyy kanssa! :worship:

Mulla on molemmat ja kummaski on omat hyvät puolensa. Kyllä silti täytyy sanoa, että Xboxilla tulee pelailtua nykyään enemmän ja se on DVD käytössä paljon parempi kuin PS2. BTw Shenmue2 on maailman paras peli!

X-box, koska siihen saa kiinni 120gb kovalevyn jolle voi näppärästi imutella pelejä.

Ittelläni on xbox ja tyytyväinen oon ollu, vanhana retroilijana tykkään että laitteelle löytyy melkein kaikki mahdolliset emulaattoritkin, ja xvid/divx/mpeg/mp3 jne. toisto on kans loistava.

Nyt on muuten parin viime päivän aikana tullu nettiin gamecuben pelejä, vielä ei tosin tiedetä miten niitä pystyy pelaamaan mutta eiköhän se piakkoin selviä, ei kai ryhmät niitä muuten julkaisis. Sama hommahan oli xboxin kanssa reilu vuosi sitten, pelit tuli nettiin ennen kun modipiirejä oli saatavilla.

Ittellä on ps2, mutta sitä huomaa kuitenkin pelaavansa pc:n kuusnepa- ja amiga-emulaattoreilla kaikista eniten. Mikäs sen mukavampaa kuin pelailla viikonloppuiltana kaverin kanssa Wizard of Woria, Decathlonia, HEROa ja Speedball 2:ta :kippis1:

Originally posted by Mike
Se olis itelläkin konsolin osto edessä, peeceellä pelaaminen on perseestä kun pitää päivitellä rautaa kokoajan. Ps1 ei enää riitä, joten kaippa se on X-Box hommattava. Pelitkin alkaa olemaan siinä aika kovia, Metal gear solid yms.

Toi MGS on aika addiktoiva peli, jos tykkää hiiviskely peleistä, joskus muutamat kerrat pelannu läpi pleikkari ykkösellä

PS2

kyllä pleikkari kakkonen on iha hyvä...itse oon ainaskin siitä pitänyt...ainaki on hyvä peli valikoima....

X box jättää Ps2 tekniikassa kirkkaasti taakseen. Jos toiminnasta tykkää voin lämpimästi suositella kuningas Halo1 ja tulevaisuudessa 2, Ghost recon on helvetin hyvä (myös moninpelinä), Spliter cell, Hitman 2. Varmoja tulevaisuuden ostoja x boxille on Brute Force, Doom3 ja counter strike. Pelit on kalliita mutta jo kuukauden päästä ilmestymisestä niitä rupee löytyyn käytettyinä puoleen hintaan (30-45 e) kun teinit on jo kyllästyneet niihin.

Originally posted by jambo
X box jättää Ps2 tekniikassa kirkkaasti taakseen.
Mitä hyötyä on miälettömästä tekniikasta, jos pelit on jotain mitäänsanomattomuuden ja typerän väliltä? Gran Turismo 3 ja GTA-sarjaa ei ole muilla konsoleilla ja millään muulla ei olekaan väliä. Ja Gran Turismo 4 tulee jouluna.

Originally posted by Mike
Se olis itelläkin konsolin osto edessä, peeceellä pelaaminen on perseestä kun pitää päivitellä rautaa kokoajan. Ps1 ei enää riitä, joten kaippa se on X-Box hommattava. Pelitkin alkaa olemaan siinä aika kovia, Metal gear solid yms.

Ota huomioon että pc:lle voi imutella pelejä ja näin säästyy rahaa rautaan. Eikä ne koneet nyt ihan käsiin vanhene, mulla yli vuosi sitten ostettu viimeks mitään uutta tähän ja hyvin pyörii pelit. :)

Ota myös huomioon että X-Box on oikein warekeskus, netistä saa kaikki pelit. On myös hieman eriasia pelata kotiteatterilaitteilla kuin jollain paskalla 17 tuuman persenäytöllä. Muutenkin pelaamiseen jos vain keskitytään niin pc ei pärjää mitenkään. Kunnon pelikoneen hinnalla saa videotykin. Se videotykki ei vanhene ja ole vuoden päästä paska millä ei voi katsoa uusimpia leffoja, pelikone taas on ihan suolesta kun pelitalot tekee pelejä mitkä vaatii kamalaa rautaa. Konsoleilla pelit toimii aina.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom