Provea/Tono huijausta..

Itse tilasin isälleni tuolta bokserit, isä tilasikin niitä reilun vuoden ja pyysi minua peruuttamaan tilauksen.. Perutin nettisivuilta eikä housuja/laskuja/puheluita ole sen jälkeen kuulunut :) Tänään tilasin itselleni, äidilleni, isäpuolelleni ja poikaystävälleni kaikille housuja. Ehkä peruutus ei onnistu niiltä ketkä eivät osaa :> Olen myös tilannut lukuisilta luontaistuotemyyjältä näytteitä ja kaikki olen saanut peruttua kerrasta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse tilasin isälleni tuolta bokserit, isä tilasikin niitä reilun vuoden ja pyysi minua peruuttamaan tilauksen.. Perutin nettisivuilta eikä housuja/laskuja/puheluita ole sen jälkeen kuulunut :) Tänään tilasin itselleni, äidilleni, isäpuolelleni ja poikaystävälleni kaikille housuja. Ehkä peruutus ei onnistu niiltä ketkä eivät osaa :> Olen myös tilannut lukuisilta luontaistuotemyyjältä näytteitä ja kaikki olen saanut peruttua kerrasta

Hyvä että sulla toimi, kuitenkin jos sadalla muulla ei toimi, niin olen taipuvainen uskomaan että sulla kävi poikkeuksellisen hyvin tässä, mutta olet poikkeus, muille firma on satanut paskaa niskaan, joten jos 1/100 saa hyvää palvelua se ei tee firmasta hyvää vaan se on edelleen susipaska.

Hyvä että sulla toimi, kuitenkin jos sadalla muulla ei toimi, niin olen taipuvainen uskomaan että sulla kävi poikkeuksellisen hyvin tässä, mutta olet poikkeus, muille firma on satanut paskaa niskaan, joten jos 1/100 saa hyvää palvelua se ei tee firmasta hyvää vaan se on edelleen susipaska.

Miten musta tuntuu vähän ihmeelliseltä, että tähän threadiin on kirjoittanut jo kaksi juuri samana päivänä rekisteröitynyttä ja molemmat ovat tulleet kehumaan kyseistä lafkaa... Olenko vainoharhainen, vai yrittääköhän joku mainostaa.

Itse tilasin myös jotkut helevetin rumat boxerit tuolta, mutta onnistuin kyllä perumaan myös tulevat tilaukset. Hieman oli sivustot hakusessa ja vastausta tuli italiaksi tjsp. En kuitenkaan suosittele. :D

Tulipa mieleen tälläinen skenaario näistä soitteluista :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eli jos kirjautuu tänne ja samana päivänä kommentoi johonkin niin on varmasti mainostaja? :D jep jep. Ärsyttää vaan ku ihmiset ITSE tilaavat tuotteita ja sitten yleisesti täällä inisee kun ei osaa perua :)

Eli jos kirjautuu tänne ja samana päivänä kommentoi johonkin niin on varmasti mainostaja? :D jep jep. Ärsyttää vaan ku ihmiset ITSE tilaavat tuotteita ja sitten yleisesti täällä inisee kun ei osaa perua :)

No herättää hauskuutta lähinnä jos joku liittyy voimailu/kuntoilu foorumille ja eka aihe johon keksii vastata on pari vuotta vanha ketju jossa puhutaan jostain yleisesti huijausfirmaksi mielletystä lafkasta, ja vieläpä kehuen tätä.
Kyllä ennen vanhaan mainostajat olivat sentään juonikkaita ja keksivät järkeviä keinoja vedättää ihmisiä, nykyään lähinnä säälittäviä nämä telemarkkinointifirmojen yritykset ovat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom