Provea/Tono huijausta..

Mullekin soitettiin ja tilasin, kun niin halvalla sai. Kysyin siltä myyjältä, että eihän ne varmasti lähetä jatkossa mitään muuta ja enhän varmasti sitoudu mihinkään pysyvästi? Myyjä tietenkin kusetti, että ei tule muuta ja en sitoudu mihinkään. Peruin sitten tilauksen, kun tuli kotiin se kirje missä kerrottiin, että 3 kk välein tulee bokserit postissa.

Taas koijattiin apinaa..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Perkele, menin itse kans tilaamaan parin. Saako netin kautta myös peruttua?

Löysin vaan asiakaspalaute lomakkeen mutta tuskin sitä kautta mikään menee perille.

Oli muuten keskimäärästä tarmokkaampi joku tollanen postimaksubokseri-kauppias. En vastaa puheluihin tuntemattomista numeroista, mutta tämä yrittämisen ihmelapsi (tai lapset) soitti minulle vähintään kerran päivässä kahden viikon ajan. Lopulta suostuin vastamaan ja kerroin alusvaatteita löytyvän omasta takaa. Uskomattoman huolestuneita sitä oltiin meikäläisen genitaalialueen verhoamisesta.

Saako netin kautta myös peruttua?

Just viikonloppuna sain toimeksiannon perua tilauksen netissä, mutta eipä se onnistunut. Väliin pystyy kyllä jättämään lähetyksen mutta jos haluaa perua kokonaan niin netissä kehotetaan soittamaan asiakaspalveluun.

Mulle soitettiin samasta firmasta jo toiseen kertaan. Oli muuten saman ääninen mieskin mitä syksyllä.

Ite tilasin partahöylän ja teriä. 3.90 euroo tais olla hintaa tollasella höylä + 3 terää setillä. Tietty siinä samalla liitty johonkin klubiin, mutta peruin heti kun oli toi tutustumissatsi tullu. Laittovat kuitenkin toisenkin setin tulemaan kun perun vissiin liian myöhään, mutta laitoin sen asiakaspalautuksena takasin. Ei mua ainakaan haittaa jos halvalla saa tavaraa :)

Provea/Tono säätää

Kävi muutes homman kanssa sama juttu. Soittivat aamulla ja kauppasivat boksereita 2,90€. Kuulosti hyvältä ja tilasin. Palautin seuraavan lähetyksen, karhusivat kerran. Sitten lähetin sähköpostia ja kuittasivat asiakaspalautuksen tulleen heille.

Sen jälkeen karhusivat ensimmäistä lähetystä 2,90€, kun en ollut maksanut. Laitoin sähköpostia, että ko. lasku on jo roskissa laittakaa tiedot siitä sähköpostilla. Sen jälkeen tuli sähköpostia, että kaikki maksuni ovat kuitattu, tili nollattu. Saan siis ensimmäisenkin lähetyksen 0€.

Tänään sitten kuitenkin tuli postissa karhukirje. :)

Melkoista on sählääminen kyseisessä firmassa. :hyvä: Laitoin toivottavasti äsken viimeisen kerran heille sähköpostia ja liitteeksi edellisen postinsa, jossa sanoivat nollaavansa tilini. Sanoin myös haluavani erota heti tai muuten otan yhteyttä kuluttaja-asianeuvojalle. Saas nähdä kuinka siis käy.

Melkoista on sählääminen kyseisessä firmassa. :hyvä: Laitoin toivottavasti äsken viimeisen kerran heille sähköpostia ja liitteeksi edellisen postinsa, jossa sanoivat nollaavansa tilini. Sanoin myös haluavani erota heti tai muuten otan yhteyttä kuluttaja-asianeuvojalle. Saas nähdä kuinka siis käy.

Joo, eihän tuo asiallista ole, itse huomasin faijavainaan sortuneen samaan. Sain täällä kuvatulla virittelyllä asiakassuhteen purettua, ainakaan ei ole tullut uusia kalsareita. Asiaan voi vaikuttaa, että tein webisaitillansa osoitteenmuutoksen, jossa kirjasin uudeksi osoitteeksi kalsareiden palautusosoitteen (muistaakseni jossain Ahvenanmaalla) - eli jos uusia kalsareita lähetettäisiin, menisivät suoraan oikeaan osoitteeseen :D

Viimeksi muokattu:
Provea/Tono

Joo, eihän tuo asiallista ole, itse huomasin faijavainaan sortuneen samaan. Sain täällä kuvatulla virittelyllä asiakassuhteen purettua, ainakaan ei ole tullut uusia kalsareita. Asiaan voi vaikuttaa, että tein webisaitillansa osoitteenmuutoksen, jossa kirjasin uudeksi osoitteeksi kalsareiden palautusosoitteen (muistaakseni jossain Ahvenanmaalla) - eli jos uusia kalsareita lähetettäisiin, menisivät suoraan oikeaan osoitteeseen :D

Jos kalsareita jatkossa tulee täytyy kyseinen osoitteenmuutos tehdä ehdottomasti. Onneksi näin ei ole vielä käynyt ja kyse on vain nyt heidän omasta sähläilystään. Vastausta sähköpostiini en vielä ole saanut. Palailen asiaan, kun olen saanut ko. asian jonkinlaiseen päätökseen.

Sen jälkeen karhusivat ensimmäistä lähetystä 2,90€, kun en ollut maksanut. Laitoin sähköpostia, että ko. lasku on jo roskissa laittakaa tiedot siitä sähköpostilla.
Et maksanut ja nyt valitat kun tulee karhuja? :david:

Kaikki nää kalsarihommat varmaan hoituu parhaiten kun hoitaa hommat asiallisesti eli ottaa ihan yhteyden sinne firmaan että ei halua enää kalsareita ja sit jos sen jälkeen tulee vielä ni asiakaspalautuksena vaan takasin. Ei mikään ihme minusta jos tulee ongelmia, jos vaan heittää laskut ja kalsarit roskiin ja kuvittelee että ne siellä firmassa itekseen tajuaa että ei kiinnosta asiakasta. Etämyynnissä on muutenkin se 14 päivän palautusoikeus, joten mitään ei tarvitse maksaa jos tulee katumapäälle, mut tosiaan se tuote pitää palauttaa sinne firmaan eikä heittää roskiin.

Sen jälkeen karhusivat ensimmäistä lähetystä 2,90€, kun en ollut maksanut. Laitoin sähköpostia, että ko. lasku on jo roskissa laittakaa tiedot siitä sähköpostilla. Sen jälkeen tuli sähköpostia, että kaikki maksuni ovat kuitattu, tili nollattu. Saan siis ensimmäisenkin lähetyksen 0€.

Tänään sitten kuitenkin tuli postissa karhukirje. :)

Tuon takia valitan. Itse sähläävät.

Asia on nyt onneksi loppuunkäsitelty.
Pyysin poistamaan tietoni Proveasta/Tonosta ja näin he tekivät. Onneksi vihdoin.
Mitään en joutunut maksamaan, koska olivat siellä sählänneet ja niin myös myönsivät.
Täytyy tästä lähtien olla moisten firmojen kanssa varovaisempi.

No jaa

Täytyy antaa toisinpäinen kommentti, Mulle soitti myyjä, ja sen enempää asiaa tuumimatta tein tilauksen, mutta kun aloituspaketti tuli, niin tulin katumapäälle.
Soitin nettisivuilla olevaan palvelupuhelimeen, annoin asiakasnumeroni, puhelin hälyytti 3-4 kertaa, ja puheluuni vastattiin. Asiallisen oloinen nainen otti irtisanomis ilmoitukseni vastaan, ja kun sanoin palauttavani aloituspaketin, hän sanoi tekevänsä hyvityksen koneellaan, eli ei tarvitse maksaa, mutta ei tarvitse lähettää pakettia takaisinkaan, vaan voin pitää ne.
Eli ilmaiset bokserit ja hyvää asiakaspalvelua.
Näinkin voi käydä..

Täytyy antaa toisinpäinen kommentti, Mulle soitti myyjä, ja sen enempää asiaa tuumimatta tein tilauksen, mutta kun aloituspaketti tuli, niin tulin katumapäälle.
Soitin nettisivuilla olevaan palvelupuhelimeen, annoin asiakasnumeroni, puhelin hälyytti 3-4 kertaa, ja puheluuni vastattiin. Asiallisen oloinen nainen otti irtisanomis ilmoitukseni vastaan, ja kun sanoin palauttavani aloituspaketin, hän sanoi tekevänsä hyvityksen koneellaan, eli ei tarvitse maksaa, mutta ei tarvitse lähettää pakettia takaisinkaan, vaan voin pitää ne.
Eli ilmaiset bokserit ja hyvää asiakaspalvelua.
Näinkin voi käydä..
Ihan tämän takiako kirjauduit tänne?:jahas:

Nyt kaikki tilailemaan kun peruuttaminen onkin noin helppoa.

Kuulun porukasta poikkeavien porukkaan. Olin vastaavan kalsarikerhon Frontin jäsenenä varmaan 6 vuotta, vuosi sitten vaihdoin hoihin Tono -kalsareihin, koska ovat mielestäni laadukkaampia. Mitään ongelmia ei ole ollut, peruutan neljä jäsenpakettia viidestä.

Kalsarit ovat "liian laadukkaita". Siksi joutuu peruuttamaan niin monta toimitusta ennen kun taas tulee tarvetta päivittää kalsarivarastoa. Hinta-laatu -suhde on kohdallaan.

Netitse seuraavan jäsentoimituksen peruuttaminen saisi olla helpompaa. Joutuu aika paljon klikkailemaan, että oikea paikka löytyy.

En ole itsekään pitänyt pahana noita tonoja. Tuleepahan kierrätettyä bokseri-osastoa. Matskun kusi polttaa hieman nopeammin kuin esim sloggit, toisaalta taas kestävät hyvin. (käyttöaikaa voi siis jatkaa etikkapesulla, kun slogit lentää jo reitettynä roskiin).
Ittellä näyttää tulevan aika harvoin 2kpl per 3kk, joten voishan sieltä varmaan tilata enemmänkin.

*analysoi tonon kusenkestävyyttä*

En ole itsekään pitänyt pahana noita tonoja. Tuleepahan kierrätettyä bokseri-osastoa. Matskun kusi polttaa hieman nopeammin kuin esim sloggit, toisaalta taas kestävät hyvin. (käyttöaikaa voi siis jatkaa etikkapesulla, kun slogit lentää jo reitettynä roskiin).
Ittellä näyttää tulevan aika harvoin 2kpl per 3kk, joten voishan sieltä varmaan tilata enemmänkin.

*analysoi tonon kusenkestävyyttä*

kusetko sä housuun vai enkö vaan ymmärtänyt jotain?

Mä pääsin noista kanssa melko vaivatta eroon.
Hyvänlaatuisia perus kalsareita.

Olis hyvä jos voisi vaikuttaa toimitustiheyteen. Pitäskö oikein laittaa niille postia?

kusetko sä housuun vai enkö vaan ymmärtänyt jotain?
Et ymmärtänyt

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom