Protskut!

Mitä proteiinia suosittelisitte 14v. pojalle. Olen käyttänyt reco2 ja muscle+ ja recoa en enää ikinä osta kun ei tuntunut olevan mtn hyötyä... joo mut kertokaa suosituksenne! :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
eks 4 kertaa oo aika vähän salilla kävijälle nuorelle miehelle joka muutenkin kasvaa??
ite syön n.6 kertaa ja oon 16 v

eks 4 kertaa oo aika vähän salilla kävijälle nuorelle miehelle joka muutenkin kasvaa??
ite syön n.6 kertaa ja oon 16 v

Jospa tää syökin neljä kertaa päivässä aivan hervottoman kokosen annoksen.

sitten se on eri asia, mutta mielummin söisin 6 kertaa ja vähän pienempii kerralla :D

Jospa tää syökin neljä kertaa päivässä aivan hervottoman kokosen annoksen.

Vaikka söisi niin neljä on silti liian vähän. Viittä ruokailukertaa päivässä pitäisin aika miniminä.

Sillä ei ole oikeestaan mitään väliä, syötkö sä 4 vai 6 ateriaa, kuhan tulee ne tarvittavat kalorit täyteen. Tosin, 4:llä aterialla joudut syömään enemmän jolloin imeytyminen voi olla vähän heikompaa, mutta se ero on ihan minimaalinen.

Niin no, miten sen nyt sitten ottaa. Aloitteleva salillakävijä tuskin rupeaa muuttamaan heti kokonaan normaaleja päivärytmejään noiden syömisten takia, 6 kertaa päivässä kun syö niin siinä joutuu oikeasti syömään kokoajan. Rasittavaa :D

Itse syön 3 lämmintä ruokaa päivässä, 1000 ja 1500 kcal välillä jokainen. Tämän lisäksi aamupalan, 2dl kaurahiutaleita ja heradrinksu josta tulee yhteensä 400. Parempihan se on imeytymisen kannalta mitä useammin syö, mutta eipä tuon nyt tuossa vaiheessa tarvitse varsinkaan niin vakavaa olla. Kunhan syöt, ja mielellään vielä paljon, pääsee aika pitkälle ;)

Lisäravinteista.. Kunhan heraa ja maltoa saat reenin jälkeen niin pääsee aika pitkälle, eipä se niin just oo. Nuo mainitsemasi on ihan hyviä, ei se siitä ole kiinni mitä lisäravinnetta otat :)

Niin ja tuli mieleen, että sen takia ''pitää'' syyä monta ''pientä'' ateriaa, että pysyis verensokeri tasaisena. Tämä tasainen verensokeri on se olettamus, miks pitäis syyä niin monta ateriaa päivässä.

Ps. Ite syön 6-8 ateriaa...

pitänee laittaa tänne ne päivänruoat joku päivä... nyt on jääny ruokailu vähän vähemmälle kun oon käyny aikas paljon raflassa.

Ja eikä myöskään se kuinka monta kertaa päivässä syö, vaan myös että MITÄ syö.

Mutta laitappa tosiaan cheattari päivältä tai parilta syömisiäsi, niin kyllä sulle sitten kerrotaan, että mitä parannettavaa siinä mahdollisesti on.

Yritä nyt ymmärtää että mikään protsku maailmassa, oli sitten kuinka hyväksi todettu tahansa, ei auta sua jos muuten syöt ihan miten sattuu. Tuossa iässä tärkeintä on syödä paljon oikeaa ruokaa, lisäravinteet ovat vain lisäravinteita.

Edit. Mikasa90 listaskin hyviä protskuja.

Yritä nyt ymmärtää että mikään protsku maailmassa, oli sitten kuinka hyväksi todettu tahansa, ei auta sua jos muuten syöt ihan miten sattuu. Tuossa iässä tärkeintä on syödä paljon oikeaa ruokaa, lisäravinteet ovat vain lisäravinteita.

Edit. Mikasa90 listaskin hyviä protskuja.
Kyllä mie ton ymmärrän :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom