Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko rasvattomassa maidossa saman verra proteiinia kuin täysimaidossa? Tai muuta eroa?
Palautusjuomaa on ihan järkevä ottaa. Ton ensimmäisen voit korvata heralla ja maltolla, tulee halvemmaksi ja herasta saa otettua kätevästi mahdolliset lisäproteiinit. Tota kreatiinia voit heittää palautusjuoman sekaan.http://www.p-store.fi/product_info.php?cPath=63_64&products_id=177
http://www.p-store.fi/product_info.php?cPath=63_71&products_id=176
mitä mieltä noista ootte, kannattaisko ostaa??
Ei todellakaan kannata jättää kreatiinia pois, Kreatiini on tutkituin lisäravinne ja sillä on saatu todella hyviä tuloksia, joten itse en työntäisi syrjään kreatiinia.Ei toi krea kyl oo niin tärkee et ostaisin sen
Kannattaahan sitä kokeilla, kun ei se kallistakaan ole. Mutta ainakaan mulle kreatiinista ei ole ollut koskaan mitään hyötyä.Ei todellakaan kannata jättää kreatiinia pois, Kreatiini on tutkituin lisäravinne ja sillä on saatu todella hyviä tuloksia, joten itse en työntäisi syrjään kreatiinia.
Siis onhan siitä hyötyä, mutta oon kuitenkin tähän mennessä pärjänny hyvin ilmankin. Onko totta että krean käyttö turvottais huomattavasti naamaa?Ei todellakaan kannata jättää kreatiinia pois, Kreatiini on tutkituin lisäravinne ja sillä on saatu todella hyviä tuloksia, joten itse en työntäisi syrjään kreatiinia.
Joillain turvottaa jollain ei, johtuu nesteiden kerääntymisestäOnko totta että krean käyttö turvottais huomattavasti naamaa?
Aah, ei oo vaarallista eli vois tuommoset tuotteet ostooJoillain turvottaa jollain ei, johtuu nesteiden kerääntymisestä
Aah, ei oo vaarallista eli vois tuommoset tuotteet ostoo
Kaikki puhuu että heraa ja maltoa palkkariin.. Ite oon pistäny Dextroa, käykö toi yhtä hyvin kun malto?
ei siin tunnu muuta vikaa olevan ku ei tahdo oikeen sekottuaei ne miksikään ole kerennyt mennä, jos vatsa vain kestää niin syö poies