Protskut!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko rasvattomassa maidossa saman verra proteiinia kuin täysimaidossa? Tai muuta eroa?

Rasvaton maito

Ravintotekijä Pitoisuus Yksikkö Menetelmä

energia laskennallinen 142 (34) kJ (kcal)
hiilihydraatti imeytyvä 4.9 g
rasva 0.1 g
proteiini 3.1 g
alkoholi 0 g

Täysmaito (punanen maito)

Ravintotekijä Pitoisuus Yksikkö Menetelmä

energia laskennallinen 265 (63) kJ (kcal)
hiilihydraatti imeytyvä 4.8 g
rasva 3.5 g
proteiini 3.0 g
alkoholi 0 g

Käytännössä ainut ero on, rasvan määrä.

Edit: Lähde on muuten Fineli

Palautusjuomaa on ihan järkevä ottaa. Ton ensimmäisen voit korvata heralla ja maltolla, tulee halvemmaksi ja herasta saa otettua kätevästi mahdolliset lisäproteiinit. Tota kreatiinia voit heittää palautusjuoman sekaan.

Sit päivän mittaan mätät naamaan maitorahkaa, tonnikalaa ja ihan monipuolista perusruokaa. Kyllä alottelija saa tuloksia ihan hyvin, vaikka ruokailut ei oiskaan niin hyvin vielä hanskassa.
Älä Stressaa!:D

Ei toi krea kyl oo niin tärkee et ostaisin sen
Ei todellakaan kannata jättää kreatiinia pois, Kreatiini on tutkituin lisäravinne ja sillä on saatu todella hyviä tuloksia, joten itse en työntäisi syrjään kreatiinia.

Ei todellakaan kannata jättää kreatiinia pois, Kreatiini on tutkituin lisäravinne ja sillä on saatu todella hyviä tuloksia, joten itse en työntäisi syrjään kreatiinia.
Kannattaahan sitä kokeilla, kun ei se kallistakaan ole. Mutta ainakaan mulle kreatiinista ei ole ollut koskaan mitään hyötyä.
Toisilla toimii, toisilla ei.

Siis onhan siitä hyötyä, mutta oon kuitenkin tähän mennessä pärjänny hyvin ilmankin. Onko totta että krean käyttö turvottais huomattavasti naamaa?

Onko totta että krean käyttö turvottais huomattavasti naamaa?
Joillain turvottaa jollain ei, johtuu nesteiden kerääntymisestä

Kaikki puhuu että heraa ja maltoa palkkariin.. Ite oon pistäny Dextroa, käykö toi yhtä hyvin kun malto?

Sokeri kuin sokeri. Tavallinen taloussokerikin ajaa saman asian kuin malto.
Tarpeetonta hifistelyä kikkailla sillä mitä sokeria sinne laittaa, kun niiden erot ovat marginaaliset eikä ole todistettu minkään sokerin ylivertaisuutta palautumisessa.

:offtopic:Tässä kun nyt protskusta puhutaan, niin kysäsempä samantie, että onko liiallisella proteiinin määrällä keholle jotain haittaa pitkällä aikajaksolla?
Kuulostaisi oudolta, että olisi, varsinkaan jos sen proteiinin ottaa pääosin ruoasta
Mutta mietin vain, kun itse tulee otettua ruoasta päivässä n. 200-230g proteiiniä + 1DL heraa.
Ja painoa itsellä on siis vain n. 65kg

Kiitosta:)

Ei keholle, mutta lompakolle. Laadukasta proteiinia tulee kalliiksi syödä hirveästi yli tarpeen.
Sinä saat proteiinia aivan ylenpalttisesti jopa kehonrakennusmielessä. Ylimääräinen proteiini, jota keho ei pysty hyödyntämään muuttuu energiaksi ja sitäkautta myös läskiksi.

Riippuu todella paljon proteiinista. Mutta jos kyseessä on kuivatuote eli hera- tai soijaisolaatti, niin itse nauttisin niitä aika huoletta vanhentuneenakin. Ellei kyseessä nyt ole suoranaisesti useampia vuosia vanha tavara...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom