Protskudrinkki päiväksi jääkaappiin??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa76
  • Aloitettu Aloitettu
Säilyykö heraproteiinista ja vedestä+funlightista tehty moska jääkaapissa 6-8 tuntia, vai alkaako käydä jylläämään siellä??'
Ei viittis töissä säätää jauhojen kanssa, tekisin päivän protskudrinkit valmiiksi pulloon ja kävisin aina jääkaapilla "tissuttelemassa" :kippis1:
Onko kokemuksia..alkaako äijä "käymään" loppupäivästä.. :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä se säilyy tuon aikaa, kun kerran jääkaapissa vielä on. Toki jos se alkaa maistumaan vähän epäilyttävälle, niin ei välttämättä kannata juoda. :)

Ei tunnu missään. Kirjastolla lukiessa saattaa olla 4 h heradrinkki huoneenlämmössä, alas menee kuin vettä vain. :)

Pari päivää sitten kävi semmoinen kömmähdys, että aamulla tein palautusjuoman (1:1), nakkasin reppuun ja huonosti nukutun yön tähden jätinkin menemättä salille. Noin 12 tunnin jälkeen, jonka suurimmaksi osin olin viettänyt reppuineni huoneenlämmössä tajusin unohtaneeni pullon reppuun. Ei haissut epäilyttävälle, pistin pullon jääkaappiin ja seuraavana päivänä join sen treenin päätteeksi. Ei ainakaan suoli mitenkään kummasti toiminut...

Jeps mullakin ollu monta kertaa töissä mukana repussa heradrinkki. Kyllä se nyt vähintään sen 10 tuntia säilyy huoneenlämmössä.

Maitoon sekoitettuna mun palautusjuoma maistu vähän epäilyttävälle, kun oli ollut yön yli jääkaapissa.

Mun oma kokemukseni on, että ainakin valmiit palautusjuoma sekoitukset paranee, kun niiden antaa "muhia" jääkaapissa. Niistä tulee täyteläisempiä, paremman makuisia ja ehtivät kylmetä kunnolla!

Mulla tais olla kerran monta päivää palatusjuoma jääkaapissa kun sairastuin enkä päässytkään salille. Sit join sen päivällä muuten vaan ettei rupee jotain matoja kehittyy sinne, en huomannut kyllä mitään eroa.

edit. ja niin, teen myös aina palatusjuomat edellisenä iltana valmiiksi jääkaappiin ja aamulla mukaan kouluun ja vasta iltapäivällä salilla juon.

herasta enkä muista protskuista ole kuullut, että mikskään menisivät, mutta kreatiinista sen sijaan olen, että jos sen antaa vedessä olla pidemmän aikaa, menettäisi tehoaan, tiedä sitten... muut täsmentäkööt, siitä muistaakseni on ollut täällä joskus juttua.

Palautumisjuomaahan jää yleensä aina se tippa sinne shakerin pohjalle. Olin unohtanut pestä shakerin, kun tulin salilta kotiin.

Olinpa sitten tyhmä ja menin seuraavana aamuna maistamaan shakerin sisältöä, oliko se yhtä pahaa kuin haisi. Meinasi laatta lentää eikä litra maitoa meinannut riittää sen maun poistamiseen suusta. Se maistui aivan kuin jollekin homehtuneen juuston ja mädäntyneen kinkun sekoitukselta.

join tänään salilla suurimman osan palautumisjuomasta. Huomasin kotona että oli shakerin pohjalle jäänyt tippa ja ei muuta kuin kurkkuun vaan. Sekin oli jo ehtinyt hieman pilaantua.

Täysi shakeri samaa kamaa säilyy varmasti koko päivän huoneenlämmössä.

Miksei voi vaan yksinkertaisesti heittää jauhoja sheikkerin pohjalle ja lisätä paikanpäällä vettä, yleensä jokapaikasta jonkinlainen kraana löytyy

Sierraz sanoi:
Miksei voi vaan yksinkertaisesti heittää jauhoja sheikkerin pohjalle ja lisätä paikanpäällä vettä, yleensä jokapaikasta jonkinlainen kraana löytyy

Aika vaikeeta se sekottaminen safka pakkaantuu sinne shakerin pohjalle...not good!

Herranjumala mä tarkotan sillä safkalla niitä mömmöjä en kai mä nyt mitään lihakeittoa sinne sheikkeriin laita.

mattibodari sanoi:
Aika vaikeeta se sekottaminen safka pakkaantuu sinne shakerin pohjalle...not good!

Sulla on varmaan kunnon tusina protsuu käytössä jos se ei shakerissä sekotu... Osta kunnon kamaa ni ei tarvii juoda paakkuja.

Seagal sanoi:
Sulla on varmaan kunnon tusina protsuu käytössä jos se ei shakerissä sekotu... Osta kunnon kamaa ni ei tarvii juoda paakkuja.

Bull's recovery eli tosi hyvää tavaraa ja sekoittuu hyvin...se vika on pikemminki mun tekniikassa.

Eiköhän tosta sheikkerin käytöstä ole jo oma thread. :lol2:

Mutta mutta, ei mene esim. työpäivän aikana vielä huoneenlämmössäkään miksikään, vuorokausi alkaakin olemaan sitten jo siinä ja siinä. Soija alkaa käymään ainakni todella nopeasti, joskus kun tuli sitäkin enemmän syötyä ja se unohtoi viikonlopun yli purkkiin nin oli se haju aika... :urjo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom