Proteiinispedet

Mike sanoi:
Jeesus miten tyhmiä nuo jenkit ovat.

"I once got the flu and drank nothing but (the original formula) for 4 days and not only did I get leaner, I gained muscle weight and got stronger while I was sick!"

Jeesus miten tyhmiä nuo suomalaiset ovat.

"Olen syönyt ravintolisänä Colactive ternimaitokapseleita kuukauden.. ja voin vaan lämmöllä suositelle kaikille sitä.. hyvän olon tunne tulee ihmisen sisältä ja sen huomaa.. ulkoisestikin.. todella loistava tuote.."

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
paalu hyvä: jenkithän on tyhmiä. yleistettynä siis. joku aika sitten julkaistiin tutkimus, mikä kartoitti sikäläisten yleistietoa jne. saattaa viedä tieteellisten tutkimusten ykkössijan hauskuuden saralla...

"lihassa oleva valkoinen aine on proteiinia"
"meksiko on osavaltio"
"afrikka on pienempi kuin espanja"

hauskaahan se on yleistellä, mutta hyvinkin laajasti tiedetty ja jopa jenkkilöiden itsensäkin myöntämä fakta on, ettei ne tiedä muun maailman menosta yhtään mitään ja oman maansa touhuista vieläkin vähemmän.

mulla on opettajatuttuja ameriikan raitilla ja samaa sanovat nekin. siis nimenomaan yleisessä mielessä. tottakai siellä fiksujakin seassa on :)

Laffer: :D :D :D . liitytään mekin samaan jengiin sitten...

jto sanoi:
paalu hyvä: jenkithän on tyhmiä. yleistettynä siis. joku aika sitten julkaistiin tutkimus, mikä kartoitti sikäläisten yleistietoa jne. saattaa viedä tieteellisten tutkimusten ykkössijan hauskuuden saralla...

"meksiko on osavaltio"

hauskaahan se on yleistellä, mutta hyvinkin laajasti tiedetty ja jopa jenkkilöiden itsensäkin myöntämä fakta on, ettei ne tiedä muun maailman menosta yhtään mitään ja oman maansa touhuista vieläkin vähemmän.

mulla on opettajatuttuja ameriikan raitilla ja samaa sanovat nekin. siis nimenomaan yleisessä mielessä. tottakai siellä fiksujakin seassa on :)

oli jenkit tyhmiä tai ei mikä nyt sinänsä on yks paskanhailee mulle, mutta tolla viestillä sä nyt et todistanu muuta kun oman tyhmyytes ;)

noi lainauksetkin oli kyllä tosi vakuuttavia :david: missään muussa maassahan kukaan ihminen ei ole ikinä mitään tyhmää sanonu.

mitäs se meidän muiden älykkyydestä sitten kertoo jos kerta maailman tyhmimmistä ihmisistä koostuva valtio johtaa maailmaa :rolleyes:

paalu sanoi:
mitäs se meidän muiden älykkyydestä sitten kertoo jos kerta maailman tyhmimmistä ihmisistä koostuva valtio johtaa maailmaa :rolleyes:

Se johtuu varmaan siitä että suurin osa meistä eurooppalaisista äänesti Bushia ja näin ollen meillä on niin perkeleesti sananvaltaa Yhdysvaltain ulkopolitiikkaan...?

jto sanoi:

"meksiko on osavaltio"

Yleissivisty ei välttämättä kerro ihmisen "viisaudesta" mitään. Yleissivistys on opittua.

mitäs helevetin sunnuntaianarkisteja täällä on. paalun kannattas pitää suunsa hyvin supussa, kun ei mua tunne, ennenku tulee tollasia hölöttään. ellei mun viestistä mitenkään (!) näy ironiaa läpi, kannattaa ensin opetella lukemaan. onhan noi hymiöt toki aika pieniä tuolla lopussa, eikä niitä ole monta. ehkä pitäs vielä asentaa joku tosikkovarotus viestin eteen.

ihime tyyppi prkl... "oman tyhmyytes..." voi äiree moon taikinas tuallaasten takia jumalauta!!!

mä en oo väittäny yleissivistystä mitenkään älyn mittariksi, vaan esitinpähän hupaisia quotteja threadin jatkoksi tyyliin "triviaalitietoa, ei tarvitse muistaa". enkä myöskään ole väittänyt meitä suomalaisia fiksuiksi. sen osoitti jo mainittu tolppakin. itseironiakin ilmeisesti lukutaitoiselle kävi ilmi tossa heittoni lopussa, muttei kaikille. tollanen tyyppi, joka tulee heitteleen paskaa naamalle perusteetta, joutas navetan taakse.

saatana!!!

perun edellisestä huomautukseni "joutas navetan taakse". se oli tarpeetonta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom