Proteiinipatukkakysely

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Monenkos patukan laatikoissa noi hy-prot tulee?? jos niitä suuremman määrän pistäis tulemaan. Itse maistoin tässä ABBn domino steel baria. Oli hyvää... voi alkaa vihdoin karkkilakko pitämään ;)

Haffey sanoi:
Mä olen ymmärtänyt, että sama valmistaja (Nutrisport) joka tuottaa 90+ jauhon ei tee näitä patukoita, jotka ovat 1:1 eiseltin jöötien kanssa. Kerran asiaa tiedustelin ja näin mulle väittivät.
Näin on. Kyseessä on kaksi eri valmistajaa.

HY-PRO hasselpähkinä. :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: Maistuu ihan snickersiltä :worship: :worship: :worship:

HY-PRO -patukoita syön yleensä muutaman viikossa. Käteviä ottaa evääksi töihin tai muualle, ja saa sen 30g proteiinia patukasta.

Maximizen patukat ovat kanssa ihan syötäviä.

Kato perkele, toi oli silti hauska ajatus että sä olisit vääntänyt niitä laatikoita karvaisilla käsilläs :lol2: Vitsi että väsyttää.

Bantam sanoi:
ProFx mansikka on loistavan makuinen ja hintainen! Odotan innolla uusia makuja! :hyper: :kuola: :hyper:
Niin minäkin sitten kun dietti loppuu pääsee juuri noita brand new ProFx patukoita vetämään tähän läskiin naamariin.:whip:

ProFX. Makuna yleensä mansikka, mutta pianhan se dumlen makunen piti tulla... vai?

Vedän yleensä yhen välipalaks töissä siinä ysin-kympin maissa. :)

Suositut

Back
Ylös Bottom