Proteiinipatukkakysely

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Monenkos patukan laatikoissa noi hy-prot tulee?? jos niitä suuremman määrän pistäis tulemaan. Itse maistoin tässä ABBn domino steel baria. Oli hyvää... voi alkaa vihdoin karkkilakko pitämään ;)

Haffey sanoi:
Mä olen ymmärtänyt, että sama valmistaja (Nutrisport) joka tuottaa 90+ jauhon ei tee näitä patukoita, jotka ovat 1:1 eiseltin jöötien kanssa. Kerran asiaa tiedustelin ja näin mulle väittivät.
Näin on. Kyseessä on kaksi eri valmistajaa.

HY-PRO hasselpähkinä. :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: Maistuu ihan snickersiltä :worship: :worship: :worship:

HY-PRO -patukoita syön yleensä muutaman viikossa. Käteviä ottaa evääksi töihin tai muualle, ja saa sen 30g proteiinia patukasta.

Maximizen patukat ovat kanssa ihan syötäviä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kato perkele, toi oli silti hauska ajatus että sä olisit vääntänyt niitä laatikoita karvaisilla käsilläs :lol2: Vitsi että väsyttää.

Bantam sanoi:
ProFx mansikka on loistavan makuinen ja hintainen! Odotan innolla uusia makuja! :hyper: :kuola: :hyper:
Niin minäkin sitten kun dietti loppuu pääsee juuri noita brand new ProFx patukoita vetämään tähän läskiin naamariin.:whip:

ProFX. Makuna yleensä mansikka, mutta pianhan se dumlen makunen piti tulla... vai?

Vedän yleensä yhen välipalaks töissä siinä ysin-kympin maissa. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom