Proteiinipatukkakysely

setae sanoi:
Jännää.. oletko sitten Eiseltin Probareja maistanut (ja mitä mieltä olit niistä, banaanista ja omenasta) ? Mielestäni nuo (Eiseltit) nimittäin ovat parhaita mihin olen törmännyt, ja NutriSportit ovat makusensorieni mukaan samaa tavaraa..?

En ole varma oonko noita eiseltin versioita syönny, mutta noi nutrisportin proteiinipatukat mitä olen maistanut on kuivia/jauhosia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin oli Nutrisportit suklaalla päällystettyä sahajauhoa. Samoin aika paskan makuista ja huonosti sekoittuvaan niiden "Ion Exchanged" protsku, jota tuli joskus tyhmänä tilattua 5 kg: n pönikkä samasta firmasta...

Tape sanoi:
Joo, sieltähän niitä. En oo aiemmin huomannut, kun ei tuu viikottain käytyä. On siis saattanut olla pitempäänkin, muttei kuitenkaan useita kuukausia.

Jollei ole joku uusi juttu, niin on varmasti ollut jo vuosia. Ainakin ne weiderin ravinteet on ollut siellä niin kauan kun minä muistan.

Timba79 sanoi:
Eikös näitä saa ainakin Minimanista? En oo koskaan maistanut, mutta täytyykin seuraavalla kerralla ottaa kokeeksi. Ois ne varmaan ihan käypäsiä välipaloja vaikka johonkin reissulle otettaviksi.
Myydäänkö minimanis lisäravinteita? Mihnäs päin sielä, urheiluosastos?

Kyllä myydään.

Ja onhan noita Weidereitä siellä ollu pitkään, mutta tuota patukkaa en oo aiemmin huomannut. Ne aikasemmathan on ollu niitä "megamass" patuikoita ja joskus oli joitain semmoisia mustia "Perfect RX" patukoita. Nää oli kuitenkin mulle uutta.

abine sanoi:
Myydäänkö minimanis lisäravinteita? Mihnäs päin sielä, urheiluosastos?

Siinä ne on heti riiseistä ja makarooneista seuraavassa hyllyssä kun tullaan sieltä safkapuolelta päin. Niitä on kaksin puolin hyllyä, että ei oo kovin vaikea löytää. ;)

Tapelle vielä kiitokset infosta, nämä on ilmeisesti uusia jotka täytyy kyllä katsastaa!

abine sanoi:
Joo joskus kauan sitte oon ostanu jonku hopeavihree-paketissa olevan patukan, makuna minttu. Kyllähän se hyvää oli, mutta jos joku tunnistaaa minkä merkkinen patukka oli kyseessä, sanoppa se mullekki.

Kyseessä on hyvin todennäköisesti High 5-merkkinen patukka. Muita makuja ko. sarjassa ovat ainakin cappuccino ja banaani-vanilja. Hyviä ovat, mutta ei ole Hy-Pron voittanutta. Mansikka ja varsinkin se uusi valkosuklaa :kuola: Ja kyllä Probar/Nutrisportkin hyvälle tämän tytsin suussa maistuu.

abine sanoi:
Joo joskus kauan sitte oon ostanu jonku hopeavihree-paketissa olevan patukan, makuna minttu. Kyllähän se hyvää oli, mutta jos joku tunnistaaa minkä merkkinen patukka oli kyseessä, sanoppa se mullekki.
Oon ajatellu ostaa pakkikselta noita Myoplex baria ku toi makean himo joskus aina yllättää.
Tällästäkö tarkoitit? Noita ei kait enää saa lainkaan? huhut kertoneet :jahas:

Viimeksi muokattu:
Tylerd sanoi:
Tällästäkö tarkoitit? Noita ei kait enää saa lainkaan? huhut kertoneet :jahas:

Ööö, miten niin ei saa? Ei ole kuin muutama viikko, kun itse ainakin noita ostin (Helsingistä, Hakaniemen Sokoksen luontaistuoteosastolta). Ja kyllä muistelen niitä muuallakin vielä tänä kesänä nähneeni.

Gillyanne sanoi:
Ööö, miten niin ei saa? Ei ole kuin muutama viikko, kun itse ainakin noita ostin (Helsingistä, Hakaniemen Sokoksen luontaistuoteosastolta). Ja kyllä muistelen niitä muuallakin vielä tänä kesänä nähneeni.
Olin juuri perjantaina noita tilaamassa salille ja maahantuoja sanoi, että ei enää saa...... olisko sit maahantuoja vaihtunut tai jotain...tai sit on vanhoja varastoja? On kyllä tulossa yks patukka eräältä vaikuttavalta merkiltä ja ehkä sen takia ko. maahantuoja "tekee tilaa" uudelle tulokkaalle?

Gillyanne sanoi:
Ja kyllä muistelen niitä muuallakin vielä tänä kesänä nähneeni.
On niitä vielä tässäkin käsissäni pari laatikkoo, mutta sit finiittos...

Tylerd sanoi:
Olin juuri perjantaina noita tilaamassa salille ja maahantuoja sanoi, että ei enää saa...... olisko sit maahantuoja vaihtunut tai jotain...tai sit on vanhoja varastoja? On kyllä tulossa yks patukka eräältä vaikuttavalta merkiltä ja ehkä sen takia ko. maahantuoja "tekee tilaa" uudelle tulokkaalle?

On niitä vielä tässäkin käsissäni pari laatikkoo, mutta sit finiittos...

Ah, ok. Sääli, olivat aikasta makoisia ja sopivan kokoisia pieneksi välipalaksi. :(

No, onneksi meillä on HyPro :rock: :kuola:

Gillyanne sanoi:
Ah, ok. Sääli, olivat aikasta makoisia ja sopivan kokoisia pieneksi välipalaksi. :(

No, onneksi meillä on HyPro :rock: :kuola:
No Hypro on pelastus tässäkin tilanteessa :D Saattaahan se olla noiden High5:n kanssa, että maahantuoja tuoja vaihtuu.....tiedä sitten noitten jauhokauppiaiden metkuista :jahas:

Nutriliten Positrimi minttusuklaa on :kuola:

Reijo sanoi:
Nutriliten Positrimi minttusuklaa on :kuola:

Nyt tuli kokeiltu hiProtein-patukoita laatikollinen... 85gr patukassa 33gr prodee. Mutta kun tarkoitus on vaan korvata silloin tällöin makeanhimo noilla, niin kyllä seuraava loota on Hy-Pron mansikkaa, on se sen verran :kuola:

tulee vedettyä noita all stars pro-plex 35g patukoita hasselpähkinä on kyllä aivan mahtavan makuinen :kuola:
millos muuten pakkis ottaa noita pikku patukoita kauppaan?

Suositut

Back
Ylös Bottom