Proteiinipatukkakysely

ABB:n patukat on törkeän hyviä, mutta ABB:n rivet:it on vielä parempia. Niitä vois kaataa kurkusta alas kilokaupalla, eikä ole edes pahan hintaisia. :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
steelgirl sanoi:
Eikö kukaan ole maistanut Pro50 patukoita joissa on 50g proteiinia/100g ja vain n. 10 hiilareita riippuen mausta?

Olen "maistanut" lähes kaikkia tuosta tarjolla olevia makuja.
Aika "mauttomiahan" ne on mutta ei haittaa mua. "Best bang for the buck" eli hinta/proteiini sisältö paras mitä suomessa saa.

Mitä nyt oon maistanu, ni kaikki maistuu ensihaukkauksella hyvälle, mutta makeaan tottumattomana on aika ällöttävää ahtaa 100g patukkaa kokonaan.

Kätevä välipala, ei siinä mitään.

Tuli bongattua uusi 80g patukka Reflex Nutritionilta, jossa näkyy olevan kohtuu vähän hiilaria ja 35g proteiinia. Makuina karamelli, kookos ja minttu-suklaa. Mulla on karamellin makuista. Täytyypä maistaa onko hyvää. :)

Ravintosisältö per patukka/80g:
Energiaa 1211 kj/290 Kcal
Proteiinia 35g
Hiilihydraatteja 1.9g
Sokeria 1.5g
Rasvaa 7.2g
--Tyydyttyneet 4.7g
Polyoleja 19.3g
Ravintokuitua 5.4g
Natriumia 200mg
Lactospore probiootit 50 mil.itiötä <- Mitä toi mahtaa tarkottaa

Lactospore probiootit.
Jotain maitohappo terveysbakteereita.tms.

Mulle putoo kaikki, erityisesti Hy-pro:n patukat on ihan ykkösiä, tosin moskaahan ne on.

my diet patukat, karamel hyviä, vaikka onkin paskoja. sitten noi EAS storm patukat on toosi hyviä. samperin kalliita, mutta parempaa kamaa kuin karkit ja sipsit

Mä olen ihastunut tällä hetkellä Pure Proteiinin Peanut Marshmallow Eclipse -patukkaan.. :kuola:

Ja mies maisteli eilen Bullin jotain uutta (?) Lemon jogurt-patukkaa. Hieman liikaa sokeria, mutta maku oli taivaallinen!

Suositut

Back
Ylös Bottom